quote:
Ik weet het, zo ben ikquote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Weet je Co, ik kom wel een keer langs als ik er het geld voor heb![]()
En PF, wat een práchtige TT. Subliem!
Daar zit bij mij het pondquote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef conleche het volgende:
Hoezo heb jij geen hekje PF, die zit bij de de 3!
Je hebt nog even om me te overtuigen dat dat een goed idee isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Welnee. Denk een restje verkoudheid.
Doe de zaterdag maar.
800 euro heb ik wel trutje, maar de schilderijen van PvG (nieuwe bijnaamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik weet het, zo ben ik
Tot over 800 euro dan maar hihi
Srslyquote:Op woensdag 17 december 2008 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
800 euro heb ik wel trutje, maar de schilderijen van PvG (nieuwe bijnaam) zijn iets duurder dan 800 euro.
Ik kan wel het ingeschilderde varkentje op canvasprint kopen! Die's 750,-quote:Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef P.F het volgende:
[..]
SrslyIk dacht dat een schilderij zo iets was? Qua tijd + verf? O maar hij was beroemd he
Hou jij van je tag? Ja?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan wel het ingeschilderde varkentje op canvasprint kopen! Die's 750,-
Nee, dat had je niet gezegd, maar dat soort dingen ruik ik van mijlenver. Net als een jachthond feilloos zachte, wollige wezentjes ruikt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je hebt nog even om me te overtuigen dat dat een goed idee is![]()
had ik al gezegd dat ik heel slecht nee kan zeggen?![]()
Man, zelfs mijn schilderijen zijn duurder!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:31 schreef P.F het volgende:
[..]
SrslyIk dacht dat een schilderij zo iets was? Qua tijd + verf? O maar hij was beroemd he
Zo kijkt SHE als ze spinazie heeft gegeten:quote:Op woensdag 17 december 2008 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw! *bijgelezen*
*aai voor Moblo die al net zulke megalomanische doemscenarios kan verzinnen als ik en iets kuts meemaakte*
*aai voor VMW omdat die zich toch wel de pleuris geschrokken zal hebben*
*buigt voor Muis haar tag* Salutations, MightyMouse!
Nee. Mn zelfbeeld heeft een deuk gekregen en dat duurt even om te verwerkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef P.F het volgende:
En chico! Kop op! Je bent tof en slim! En goedHihi!
Srslyquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Man, zelfs mijn schilderijen zijn duurder!
zacht en wollig is my middle namequote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet gezegd, maar dat soort dingen ruik ik van mijlenver. Net als een jachthond feilloos zachte, wollige wezentjes ruikt.
Ik heb zaterdag in mijn agenda gezet. Gezellig!
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan wel het ingeschilderde varkentje op canvasprint kopen! Die's 750,-
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
Holy shit!! Waren ze dood??
Waarom vind ik het nu weer het zieligst voor die hond?? Ik ben echt niet goed bij m'n hoofd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef Chicolate het volgende:
Nee. Mn zelfbeeld heeft een deuk gekregen en dat duurt even om te verwerken. En ze hebben gelijk. Das nog het ergste.
Ze is nog steeds de bomb. Ze ziet het alleen even niet helderquote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Jamaar Chico, we waren het er juist over eens dat we da bomb waren! *trekt uit de goot en voert thee*
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]Door dit soort verhalen heb ik dus hoogtevreesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke wintersport weer een hell. Ik durf alleen compleet verdoofd de liften in en kom zwalkend op mijn board weer naar beneden.
Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets nooit meer vergeet. Was er een defect in de kabelbaan of was het gewoon een stomme fout van de operator?
Enne, fijn dat je er nog bent.![]()
AHAhahaah raap me opquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat vroeger op een basisschool die de Heksenketel heet.
Een juf van ons ging trouwen en op de uitnodiging voor de kinderen stond dat iedereen verkleed moest als hekjes. Dit was natuurlijk een typfout en iedereen op één iemand na kwam verkleed als heksje.
Diegene kwam dus wél verkleed als hekje. Mama van dat kind had een t-shirt gemaakt met een soort hek erop en weet ik veel wat.!!!!!!!!!!
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nog nooit op wintersport geweest.
Hoezo hekjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zat vroeger op een basisschool die de Heksenketel heet.
Een juf van ons ging trouwen en op de uitnodiging voor de kinderen stond dat iedereen verkleed moest als hekjes. Dit was natuurlijk een typfout en iedereen op één iemand na kwam verkleed als heksje.
Diegene kwam dus wél verkleed als hekje. Mama van dat kind had een t-shirt gemaakt met een soort hek erop en weet ik veel wat.!!!!!!!!!!
Het kan ook wel hoor en mijn kleine doekjes zijn ook goedkoper dan 800 euro. Maar een groot doek van 120 bij 120 kost mij al 100 euro en dan komt er nog verf bij en het "arbeidsloon" En de helft van de verkoopprijs gaat naar de galerie, dan hou je weinig meer over........quote:Op woensdag 17 december 2008 11:34 schreef P.F het volgende:
[..]
SrslyMijn ouders kochten schilderijen van een kunstenares en die waren 400-600 p.s. En echt niet lelijk! Hm
En de op maat gemaakte kunst was ook zo iets........
Cheap![]()
Ik wel. Met mijn vriend, zijn ouders en zijn broertje en zusje.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef P.F het volgende:
Ik lees bij jou altijd: Kijk dat ben ik en Dr.Awesome zit in mijn hoofd.
Ik ook niet maar da;s niet erg want:quote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man wat een nachtmerrie!! Echt!
*Streept wintersport van haar lijstje.
ik ga in januari ski-lessen nemen in snowworld...voor het eerst...fijn tussen de kleuters en de bejaarden, vermoed ik, en dan vast nog aan alle kanten voorbij geraced worden ookquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja ik dacht verkeerd, mijn ouders hebben dit soort kunstquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan ook wel hoor en mijn kleine doekjes zijn ook goedkoper dan 800 euro. Maar een groot doek van 120 bij 120 kost mij al 100 euro en dan komt er nog verf bij en het "arbeidsloon" En de helft van de verkoopprijs gaat naar de galerie, dan hou je weinig meer over........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering,...ik drink echt nooit meerquote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!
Typfout. We zaten op de Heksenketel en alle kinderen moesten verkleed als HEKSJES.
Ga naar een gebied met veel sleepliften, hoef je ook de lift niet in? Ik heb zelf een schijthekel aan die sleepdingen, mn benen doen poging af te sterven en moet altijd een paar minuutjes blijven zitten voordat de kramp weg isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Door dit soort verhalen heb ik dus hoogtevrees
Elke wintersport weer een hell. Ik durf alleen compleet verdoofd de liften in en kom zwalkend op mijn board weer naar beneden.
Ik kan me goed voorstellen dat je zoiets nooit meer vergeet. Was er een defect in de kabelbaan of was het gewoon een stomme fout van de operator?
Enne, fijn dat je er nog bent.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Jamaar Chico, we waren het er juist over eens dat we da bomb waren! *trekt uit de goot en voert thee*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dankje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Had ik al, dus ik stapte er met frisse tegenzin in.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef SHE het volgende:
Door dit soort verhalen heb ik dus hoogtevrees
quote:Elke wintersport weer een hell. Ik durf alleen compleet verdoofd de liften in en kom zwalkend op mijn board weer naar beneden.
Achterstallig onderhoud, ontbreken van noodknop, ontbreken van noodplan (in de wagentjes hing een briefje dat je naar de omroepberichten moest luisteren, maar er was geen omroepsysteem. Ook stond er een beschrijving van hoe je uit het nooddak moest klimmen en de ladder kon gebruiken, maar beiden waren niet aanwezig.) en negeren van eerdere eisen van controleurs.quote:Was er een defect in de kabelbaan of was het gewoon een stomme fout van de operator?
Wow! De helft van de winst klinkt mij redelijker in de oren. Hoewel een galerie in hartje A'dam natuurlijk niet goedkoop zal zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan ook wel hoor en mijn kleine doekjes zijn ook goedkoper dan 800 euro. Maar een groot doek van 120 bij 120 kost mij al 100 euro en dan komt er nog verf bij en het "arbeidsloon" En de helft van de verkoopprijs gaat naar de galerie, dan hou je weinig meer over........
Dat dus! Maar mijn eigen werk verkoop ik voornamelijk via andere galeries hoor! Maar ja, het is dus heel gebruikelijk dat je zoveel moet afstaan. In het geval van Peter, komt er via mij van het galeriegedeelte, natuurlijk ook nog een stuk binnen, dus das wel koel!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow! De helft van de winst klinkt mij redelijker in de oren. Hoewel een galerie in hartje A'dam natuurlijk niet goedkoop zal zijn.
I knows. Maar ik ga nu naar een gebied dat bijna volledig uit sleepliften bestaat. Ja, ook een hoge/lange pistes hebben sleep. Oh en ik val er altijd minstens een paar keer per dag uit. En het waren geen boarders die het gebied uitkozenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef SHE het volgende:
Sleepliften gaan niet hoog genoeg! Bovendien is een sleeplift echt zo kut met een board. Je wil er echt niet halverwege een berg afglippen
Nee, wintersport is voor mij altijd 1 groot , zwart gat met veel frisse luchtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Had ik al, dus ik stapte er met frisse tegenzin in.
Onder het mom van: "stel je niet aan stomme trut, er kan je niets gebeuren".![]()
Nu hoef ik ook nooit meer te vliegen van mezelf.
[..]
![]()
Krijg je dan nog wel wat mee van dat skiën?
[..]
Achterstallig onderhoud, ontbreken van noodknop, ontbreken van noodplan (in de wagentjes hing een briefje dat je naar de omroepberichten moest luisteren, maar er was geen omroepsysteem. Ook stond er een beschrijving van hoe je uit het nooddak moest klimmen en de ladder kon gebruiken, maar beiden waren niet aanwezig.) en negeren van eerdere eisen van controleurs.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]Awww Chico-saaan *knuffel* dat zuigt idd. Maar kan het niet zijn dat je je dag niet helemaal had? En misschien zijn die mensen gewoon wel ineens verbeterd! Dan zijn jullie allemaal awesome enzo! En verder weet ik het ook niet en krijg je gewoon nog een knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dankje.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh van mij mag je hem hebben, ik ben flieft op de struisvogelsquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Zeg... stelletje vechters...
IK ZAG 'M HET EERST!
En dan heb ik het over het varkensschilderijtje. Dit even om misverstanden te voorkomen![]()
Hihiiiiiiiiiihihihi.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ga in januari ski-lessen nemen in snowworld...voor het eerst...fijn tussen de kleuters en de bejaarden, vermoed ik, en dan vast nog aan alle kanten voorbij geraced worden ook
Dat klinkt als mijn eerste dag boardenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel een keer in een ski lift geweest toen we 1 dagje gingen wintersporten. Ik kreeg opeens ski's aan, werd in een lift gepropt en niemand vertelde me dat je er aan het einde zelf af moest springen en dat de lift niet stoptTrauma
Ook dat ik ski's aankreeg. Okee dan doe je nu dit en dit.. PF? PF? AAAAAAH
en toen dacht ik HEEE stokken. Vast de rem*prik* en over de kop en zo
En toen had ik het koud want ik was in spijkerbroek en dat waren mijn 3 minuten op de piste..
Wil ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiihihihi.
Ik woon 5 minuten van Showworld ongeveer en ze hebben daar lekker chocomel. Dus dan verzamel ik de Puppels en dan gaan we je out checken vanuit het restaurant
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat klinkt als mijn eerste dag boardenStond ik daar, op de shrek-piste ( zo heet ie echt!
gleed ik weg van het klasje omdat ik niet genoeg achterover leunde, om vervolgens tegen Shrek zelf tot stilstand te komen.
Eenmaal weer boven, raakte ik in de knoop met mijn bindingen en stond ik luid vloekend tussen de kinderen. Om na ruim een uur erachter te komen dat een sneeuwstorm echt hels is voor je make-up en krullen en was mijn mascara aan mijn jukbeen gevroren waardoor ik als een sad panda die heuvel weer afgleed.
Eenmaal beneden stond mijn vriend te wachten, hoofdschuddend. Waardoor ik nog kwader werd en vervolgens in onvervalst hollands riep dat die kolere-shrek godverdomme in de weg stond en de leraar ook een teringdebiel was en dat ze van mij dat hele klote val thorens mochten opblazen.
Waarna ik door overbezorgde vaders weggekeken werd en ik niet meer welkom was op de Shrek piste![]()
De dag erop heb ik sleetje gereden op mijn board.
boarden, strijken, scheikundequote:Op woensdag 17 december 2008 12:02 schreef Chicolate het volgende:
SHE. Geweldig. Mij leerden ze wel naar beneden gaan en bochtjes, maar kwamen ze niet meer toe aan het remmen
. Dus ik vloog regelmatig gewoon een groep skiers in, of tegen de ruit (snowworld) omdat ik niet kon remmen.
PF, laat mij het je leren. Boarden is zo tof (en makkelijk, na 2 dagen 'kan' je het al een beetje).
How very chaotic of you.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:02 schreef conleche het volgende:
Ik heb helemaal geen neiging om mijn lijstje van gister te posten, dus dat ga ik dan toch maar doen:
O: eitje, geroosterd volkorenbrood met filet americain en ui
L: volkoren bolletje met filet americain. en rauwe wokgroenten (ui, taugé en kool)
T: wodka groot glas
T: 2 geitenkaas filo deeg hapjes, handje katjang
D: 100 gram gebakken rijst met wokgroenten, een heet ei, uitgebakken speklapje, 2 zoute vissticks, rode zoete saus en koriander. Toe: light vanille-ijs
T: anderhalve liter fantalight
T:stukkie chocola
calorieen: ± een miljoen
En allemaal tegelijk!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:03 schreef P.F het volgende:
[..]
boarden, strijken, scheikunde
jij gaat mij een hoop leren!!
Wat leuk!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:59 schreef Liejannuh het volgende:
Conleche, ik zag gister nog een schilderij van jouw wederhelft in een restaurant in Amersfoort.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef SHE het volgende:
Dat klinkt als mijn eerste dag boardenStond ik daar, op de shrek-piste ( zo heet ie echt!
gleed ik weg van het klasje omdat ik niet genoeg achterover leunde, om vervolgens tegen Shrek zelf tot stilstand te komen.
Eenmaal weer boven, raakte ik in de knoop met mijn bindingen en stond ik luid vloekend tussen de kinderen. Om na ruim een uur erachter te komen dat een sneeuwstorm echt hels is voor je make-up en krullen en was mijn mascara aan mijn jukbeen gevroren waardoor ik als een sad panda die heuvel weer afgleed.
Eenmaal beneden stond mijn vriend te wachten, hoofdschuddend. Waardoor ik nog kwader werd en vervolgens in onvervalst hollands riep dat die kolere-shrek godverdomme in de weg stond en de leraar ook een teringdebiel was en dat ze van mij dat hele klote val thorens mochten opblazen.
Waarna ik door overbezorgde vaders weggekeken werd en ik niet meer welkom was op de Shrek piste![]()
De dag erop heb ik sleetje gereden op mijn board.
Vertel BJ!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb ook geen goede ervaringen met de skilift.....:(
Nou, in het kader van de eenheidsworstentruuk van SHE, zou ik zeggen: chapeau met een pluim!!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
O: eierkoek
T: eierkoek
L: eierkoek
Istwat?
Het is toch wel jullie "eigen" galerie? Of heb ik dat verkeerd gesnapt??quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat dus! Maar mijn eigen werk verkoop ik voornamelijk via andere galeries hoor! Maar ja, het is dus heel gebruikelijk dat je zoveel moet afstaan. In het geval van Peter, komt er via mij van het galeriegedeelte, natuurlijk ook nog een stuk binnen, dus das wel koel!
Hatsekidee!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, in het kader van de eenheidsworstentruuk van SHE, zou ik zeggen: chapeau met een pluim!!
Niet zo dramatisch als mijn lijstje tot nu toe: 1 mandarijn en 2 kerstschuimpjes.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee!![]()
(Maar serieus, eierkoeken zijn niet zo'n drama toch?)
Het is mijn galerie, samen met Jan (das mijn medegaleriehouder) Meneer C. is geen eigenaar ervan, maar krijgt gewoon zijn kunstenaarsaandeel. Maar ik krijg natuurlijk na aftrek van alle galeriekosten ook nog een percentage vanuit de galerie, dus met z'n tweeen hebben we meer dan de gebruikelijke helft! Ik verkoop af en toe ook wel een schilderij van mezelf in onze galerie en dan krijg ik dus het kunstenaarsaandeel én het galerieaandeel, dus dat is voor mij wel voordeligquote:Op woensdag 17 december 2008 12:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is toch wel jullie "eigen" galerie? Of heb ik dat verkeerd gesnapt??
Neeeee!! Dat was nietmeneer Co!! Dat was Jan!! Meneer Co is veul knapper! en langer!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:08 schreef P.F het volgende:
Ik dacht een keer dat ik Co zag (want ik zag lang haar) was het meneer Co
Co, wat ik me afvroeg he: stel dan dat een maniak de Bijenkorf binnenrent en jouw schilderijen kapot maakt. Moet de Bijenkorf jou dan het volledige bedrag betalen? En mag je dat bedrag dan helemaal houden omdat het niet echt een verkoop maar meer een schadevergoeding is?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is mijn galerie, samen met Jan (das mijn medegaleriehouder) Meneer C. is geen eigenaar ervan, maar krijgt gewoon zijn kunstenaarsaandeel. Maar ik krijg natuurlijk na aftrek van alle galeriekosten ook nog een percentage vanuit de galerie, dus met z'n tweeen hebben we meer dan de gebruikelijke helft! Ik verkoop af en toe ook wel een schilderij van mezelf in onze galerie en dan krijg ik dus het kunstenaarsaandeel én het galerieaandeel, dus dat is voor mij wel voordelig, (maar er hangt niet zoveel van mij, want zo groot is de ruimte nu ook weer niet, mijn werk hangt vooral in de galeries die zich in de Bijenkorf bevinden)
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsekidee!![]()
(Maar serieus, eierkoeken zijn niet zo'n drama toch?)
haha genant...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Co, wat ik me afvroeg he: stel dan dat een maniak de Bijenkorf binnenrent en jouw schilderijen kapot maakt. Moet de Bijenkorf jou dan het volledige bedrag betalen? En mag je dat bedrag dan helemaal houden omdat het niet echt een verkoop maar meer een schadevergoeding is?
Gewoon een vraag: ik ben niks van plan
Ik denk dat zij dan zijn verzekerd voor het kunstenaarsaandeel. Dus dan krijg ik hetzelfde als wat ik zou hebben gekregen bij verkoop. Denk ik hoor, dat zou niet meer dan logisch zijn iig.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Co, wat ik me afvroeg he: stel dan dat een maniak de Bijenkorf binnenrent en jouw schilderijen kapot maakt. Moet de Bijenkorf jou dan het volledige bedrag betalen? En mag je dat bedrag dan helemaal houden omdat het niet echt een verkoop maar meer een schadevergoeding is?
Gewoon een vraag: ik ben niks van plan
Wat stom.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dan zijn verzekerd voor het kunstenaarsaandeel. Dus dan krijg ik hetzelfde als wat ik zou hebben gekregen bij verkoop. Denk ik hoor, dat zou niet meer dan logisch zijn iig.
Hihi. Lekker pasta met pijnboompitjes en champignonnetjes en uitjes?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef P.F het volgende:
In een eierkoek zit niksDuivels Sonja Bakker voedsel of zo
Greysss ik heb zin om Stepford Wife te zijn! Ik wil nu iets maken dat morgen ook lekker is en alleen even in de oven magnetron moet (toetje/iets vega/ oid. En eigenlijk om mee te nemen bedacht ik me net haha)
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meiden ik hou het echt niet meer bij. Ik doe uiteraard nog mee aan de secret santa, maar voor de rest haak ik af.
Okee, dan snap ik het weer. Dus eigenlijk is het handiger een eigen galerie te hebben als je er ook eens wat van jezelf/meneer Co ophangtquote:Op woensdag 17 december 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is mijn galerie, samen met Jan (das mijn medegaleriehouder) Meneer C. is geen eigenaar ervan, maar krijgt gewoon zijn kunstenaarsaandeel. Maar ik krijg natuurlijk na aftrek van alle galeriekosten ook nog een percentage vanuit de galerie, dus met z'n tweeen hebben we meer dan de gebruikelijke helft! Ik verkoop af en toe ook wel een schilderij van mezelf in onze galerie en dan krijg ik dus het kunstenaarsaandeel én het galerieaandeel, dus dat is voor mij wel voordelig, (maar er hangt niet zoveel van mij, want zo groot is de ruimte nu ook weer niet, mijn werk hangt vooral in de galeries die zich in de Bijenkorf bevinden)
Ooo ik dacht dat die 1 persoon warenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Neeeee!! Dat was nietmeneer Co!! Dat was Jan!! Meneer Co is veul knapper! en langer!
't Maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
We kunnen wel beloven dat we langzamer gaan posten, maar ik geloof niet dat dat gaat lukken
Die donkere meneer in mijn fobo is mijn meneer en die is zowat 2 meter en Jan is blond en ongeveer een meter zestigquote:Op woensdag 17 december 2008 12:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ik dacht dat die 1 persoon waren
Alles wat niet interessant is en/of bagger in jouw ogen gewoon overslaan joh!quote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Maakt niet uit hoor.. Ik maak het mezelf moeilijk door elke keer alles bij te willen lezen en dat kost gewoon te veel tijd.
. En dat nachtelijke gebagger is niet altijd even interessant, zeg maar.
.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meiden ik hou het echt niet meer bij. Ik doe uiteraard nog mee aan de secret santa, maar voor de rest haak ik af.
Ik heb meteen in je fobo gelurktquote:Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Die donkere meneer in mijn fobo is mijn meneer en die is zowat 2 meter en Jan is blond en ongeveer een meter zestig
Das echt precies het tegenovergestelde!!
Ik lees echt nooit terug. Gewoon binnenvallen als je wil binnenvallen. Het is nou niet echt zo dat er een verhaallijn in zit ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 12:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Maakt niet uit hoor.. Ik maak het mezelf moeilijk door elke keer alles bij te willen lezen en dat kost gewoon te veel tijd.
. En dat nachtelijke gebagger is niet altijd even interessant, zeg maar.
.
Maar ik zal het eerst moeten lezen om te weten of het niet interessant is.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles wat niet interessant is en/of bagger in jouw ogen gewoon overslaan joh!
Maar kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar wat er allemaal geschreven is.
Als je maar wel af en toe je hoofd nog om de hoek blijft steken
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb meteen in je fobo gelurktwat een lief hondje! En die kattenlamp, waar heb je die gekocht?
Ik neem me ook vaak voor om niet bij te lezen, maar dan lees ik ergens iets als: "Wat rot voor je, *insert naam!" en dan moet ik natuurlijk weten wat er aan de hand is, dus dan ga ik alles teruglezen. Ik ben gewoon te nieuwsgierig hiervoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lees echt nooit terug. Gewoon binnenvallen als je wil binnenvallen. Het is nou niet echt zo dat er een verhaallijn in zit ofzo
De echt leuke hoogtepunten kunnen wel worden samengevat voor je.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:
Hebben jullie allemaal al kerstvakantie ofzo?
Ik heb zometeen nog 1 college (met eventueel presentatie) en morgen nog 2 hoorcollege
En dan heb ik eindelijk vakantie
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op woensdag 17 december 2008 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dat is het voordeel van falende ziekenhuizen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dat is het voordeel van falende ziekenhuizen.
Sssst, niet verder vertellen, maar conleche is al 73quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, conleche. Jij bent mooi.
En je ziet er echt uit als 25 ofzo. Hoe oud ben je nou echt (als ik dat vragen mag)?
Omg een nerdquote:Op woensdag 17 december 2008 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag vrijgenomen ter afmaking van mn paper! En ter opladen! *hangt aan oplader - lees: theethermoskan*
En dan moet ik morgen nog even een gesprekje hebben met de studieadviseur, dan 2 uurtjes werken (en chocoladefiguurtjes uitdelen aan mn collega's int kader van kerstgroet) en dan 2 uurtjes les hebben! En dan: VAKANTIE! Omg ik kijk er zo naar uit
Veel thee, veel gamen, beetje huiswerk, kerst vieren, misschien mini-LAN
Yay.
Ik vind eigenlijk pas dat het niet meer hoort na je 45e ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sssst, niet verder vertellen, maar conleche is al 73Maar serieus, een dame vraag je niet naar haar leeftijd
Kijk maar uit, het is besmettelijkquote:
/gigglequote:Op woensdag 17 december 2008 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, het is besmettelijk*poke* *poke* *pokepokepokepoke*
Tink ziet eruit als een jonge b(l)om. Ze komt hier soms een beetje over als een moeke, maar menig 18-jarige verkleurt diepgroen als Tink langsloopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
Wij zien er ook véul jonger uit dan dat we zijn, he Tink?
Ik mag mijn moeder geen moeke noemen want dan 'voelt ze zich zo oud'quote:Op woensdag 17 december 2008 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Tink ziet eruit als een jonge b(l)om. Ze komt hier soms een beetje over als een moeke, maar menig 18-jarige verkleurt diepgroen als Tink langsloopt.
Wehehe, ik zei moeke.
Mijn lvl 53 mage (alliance) staat nog op daggerspine, maar ik speel al meer dan 2 jaar niet meerquote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef vamperotica het volgende:
Hee....WOW ers... op welke realm ( of hoe dat ook mag heten) spelen jullie eik?
Vampje is een lvl17 priest (horde) op hellscream
Oh en ik speel ook al een tijdje niet meer! Ongeveer een half jaar ŕ een jaar niet meer. Mn guild was uit elkaar gevallen en daarna was het niet zo heel leuk meerquote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef vamperotica het volgende:
Hee....WOW ers... op welke realm ( of hoe dat ook mag heten) spelen jullie eik?
Vampje is een lvl17 priest (horde) op hellscream
Het was ook niet helemaal serieus gemeend hoor! Ik geloof ook dat conleche hier weleens heeft verteld hoe oud ze is. Overigens zie ik er, nu ik afgevallen ben, wel uit naar mijn leeftijdquote:Op woensdag 17 december 2008 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk pas dat het niet meer hoort na je 45e ofzo.
Daarvoor kan nog makkelijk, dan schaamt niemand zich ervoor ofzo toch?
Hoewel, het maakt ook niet uit eigenlijk.
Wij zien er ook véul jonger uit dan dat we zijn, he Tink?
Groen van misselijkheid loveli?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Tink ziet eruit als een jonge b(l)om. Ze komt hier soms een beetje over als een moeke, maar menig 18-jarige verkleurt diepgroen als Tink langsloopt.
In een hemdje en een kort broekje en een staartje met een haarband (kickboksen jeweettochquote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's het voordeel van een bollewangenhoofd: mensen schatten je jonger! Toen ik 19 was dachten mensen dat ik 16 was en laatst werd me nog gevraagd of ik ergens oud genoeg voor was (minimaal 18) en ik ben nu 22![]()
Hopelijk is dat nog steeds tegen de tijd dat ik 30 ben
Nog ouder. Maar daarvoor pas ik sinds kort wel weer in kindermaatjesquote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef P.F het volgende:
Ooeeeh greys is 28 toch?!?!!
Ik heb ooit geweten hoe oud iedereen wasEn tink is dan 34?
Ik ben nu 30 en wordt nog steeds steevast 5 jaar jonger geschat...en dat zal wel zo blijven, gok ik...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's het voordeel van een bollewangenhoofd: mensen schatten je jonger! Toen ik 19 was dachten mensen dat ik 16 was en laatst werd me nog gevraagd of ik ergens oud genoeg voor was (minimaal 18) en ik ben nu 22![]()
ik was iets drinken met een vriendin van 20 en twee jongens van 24 en toen we bier/wijn bestelden vroeg zo een meisje van 16 of zo aan ons allemaal legitimatie. En ik zo AHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet nog, toen ik een jaar of 29 was en een coffeeshop inging waar een nieuw meisje achter de bar stond. Dat kind was nog niet eens droog achter de oren en ze vroeg mij om mijn legitimatie omdat ik waarschijnlijk nog geen 18 was!
Maar goed, dat is ook alweer een halve eeuw geleden
Ik wil niet tč herkenbaar zijn op internet. En daarnaast ben ik ook absoluut niet fotogeniekquote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
foto van loveli?![]()
En ik ben ook wel nieuwsgierig naar Tink maar er staat me iets bij dat die geen foto's post uit principe?
PM het dan meteen maar aan iedereenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:25 schreef loveli het volgende:
Misschien PM ik iets, even over nadenken.
* loveli zet haar hoofd niet op i'net
De foto's zijn wat geflatteerd hoor, ik bedoel: ik zet er niet de lelijkste opquote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, conleche. Jij bent mooi.
En je ziet er echt uit als 25 ofzo. Hoe oud ben je nou echt (als ik dat vragen mag)?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
-momentje net.
Ik tegen Mark: "Hé, als wij gaan trouwen, kun jij mij dan wel over de drempel dragen?"
Hij: "Ja hoor"
Ik: "Nee vast niet"
Hij: "Ok, proberen?"
Ik: "Nee, straks laat je me vallen!"
Hij: "Nee joh"
Dus toen probeerde hij mij op te tillen, maar hij kwam niet ver. Toch nog maar wat afvallen dan
.
Je weet dat de meeste mannen in dat soort gevallen gewoon maar wat roepen, toch? aangezien er meestal toch geen echt goed antwoord te geven is...quote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar om de een of andere reden vind ik dat laatste dan ook moeilijk te geloven
Dat heb ik ook een keer gehad ja, toen was ik 21 en moest ik van zo'n uitsmijter bij Tivoli legitimatie laten zien omdat hij dacht dat ik geen 18 was. Ik kon hem wel schieten!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Inderdaad zeg!! 35 is misschien overdreven, maar ik had hem wel dertig of zo gegeven!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:31 schreef AKnynke het volgende:
Over leeftijd: m'n vriend wordt altijd ouder geschat. Je moet je hier altijd identificeren voordat je alcohol mag drinken, maar hij hoeft dat nooit, omdat hij er uit ziet alsof ie over de 35 is. (hij is 24)....
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaan jullie toch trouwen? Volgens mij ben jij gewoon een latente hetero, maar ben je nog niet uit de kast
I know en hij ziet mij graag blijquote:Op woensdag 17 december 2008 13:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste mannen in dat soort gevallen gewoon maar wat roepen, toch? aangezien er meestal toch geen echt goed antwoord te geven is...
hellend vlak, Vik....hellend vlakquote:Op woensdag 17 december 2008 13:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nee joh, maar we maken er wel grapjes over.
precies...het gaat bij mannen om de intentie, niet om de inhoudquote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
I know en hij ziet mij graag blij![]()
O er lijkt een meisje een beetje op jou, ze is best lang alleen best dik ookquote:
...en hoe zou jouw lijstje hobbies eruit zien?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:41 schreef P.F het volgende:
Ahahaha ik ging met m'n moeder sollicitatie brieven doorlezen van sollicitanten
Woaah, sommige mensen hebben geen persoonlijkheid?
Hobby's: mijn studie ****
Of: hobby's mijn dochter en mijn man
3e persoon: hobby's : lezen, koken, kerk, kinderen met handicap zwemles geven, wandelen
4e persoon: hobby's: man, kind, vrienden, sauna, duursport etc
Als ie genoeg rughaar heeft kan dat best!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef conleche het volgende:
Hoe kan je nu je man als hobby hebbenJe kan er toch moeilijk een trui van punniken??!!
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ie genoeg rughaar heeft kan dat best!
Daar is toch niets mis mee?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:41 schreef P.F het volgende:
3e persoon: hobby's : lezen, koken, kerk, kinderen met handicap zwemles geven, wandelen
Ja maar die geeft overal wenselijke antwoorden. "Deze baan past in mijn loopbaan en helpt mij een stapje hoger te komen. Deze baan sluit aan bij mij en ik vind het een interessante werkomgeving" etcquote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ach, persoon nummer 3 is in ieder geval sociaal betrokken.
Haha ja 't past wel bij de functie maar het ligt er zo dik boven opquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Overigens zijn dit soort "hobbies" voor bepaalde functies juist een pré.
Oe dan moet ik erop zetten dat ik wel eens vertaalklusjes (welgeteld twee keer, maar toch!) heb gedaan voor de indianen-stichting waar mn moeder voor vrijwilligert! *stoer*quote:Op woensdag 17 december 2008 13:49 schreef loveli het volgende:
Iemand die ik ken neemt het liefst mensen aan die vrijwilligerswerk doen. Sinds ik dat weet, zet ik dat ook op m'n cv.
Ik vind Erica Terpstra ook ineens heel oud.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal serieus gemeend hoor! Ik geloof ook dat conleche hier weleens heeft verteld hoe oud ze is. Overigens zie ik er, nu ik afgevallen ben, wel uit naar mijn leeftijdVroegah werd ik altijd veel jonger geschat.
En jij bent toch 23 Greys?
vrijwilligers werk is zo van omg ik ben sociaal wenselijkquote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens zegt zo'n lijstje hobbies helemaal niets. Hoeveel mensen er de grootst mogelijk onzin opzetten om maar cool en dynamisch over te komen. Je man en kinderen als hobby vermelden is wel wat "apart", maar zaken als lezen en koken zou ik ook rustig noemen. Je zet toch niet op je cv dat je bijvoorkeur wekelijks dronken de kroeg uitrolt? Of dat je in het weekend parenclubs bezoekt?
Ik kijk eigenlijk amper naar hobbies op een CV. Het gaat om wat mensen kunnen en wat hun competenties zijn. Ik zou ze er overigens wel altijd op zetten, maar ga nou geen dingen zitten verzinnen die je niet waar kunt maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
vrijwilligers werk is zo van omg ik ben sociaal wenselijk
en mensen zijn geen hobbies idd
en vechtsport is misschien agressief en computeren nerd
en idd uitgaan is alsof je dronken aan de bar hangt
en serieus.. Sauna als hobby?? Ik zou dan tijdens de hele sollicitatie denken: Hihihihihihi in het weekend ben jij NAAKT hihihi... Maar waarom*mental image*
Ik zou jou aannemenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Mijne: lezen, dvdtjes kijken, de haren van het hondje bijknippen, muziekjes luisteren op you tube, patiencen op de iPod, koken, zoete rommel eten, naar concerten gaan, naar de film, uit eten, naar de kroeg. Gemasseerd worden. Tennis, hardlopen en sportschool. Spelletjes. Fokken. Knuffelen met hond kat of man. Het paardje begroeten in Belgie als ik de krant ga halen en hem een appeltje toestoppen. Poedelen in de zee. Badderen in bad. Ouwehoeren aan de telefoon met een vriendin. Dansen op het OHAF. Hangen op de bank onder een dekentje. Geen wonder dat ik me nooit verveel. Ik kan nog wel een uur doorgaan. Wel moet ik afwiseling hebben in mijn hobby's. Als ik alleen maar het hondje zou bijknippen dan zou ik me wel gaan vervelen op den duur.
Hondje zal het op een gegeven moment ook wel zat worden, zeker in de winter.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Als ik alleen maar het hondje zou bijknippen dan zou ik me wel gaan vervelen op den duur.
Uhm, het was toch de 27e, of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef P.F het volgende:
Popjes! Het is nog drie dagen tot de twintigste! OMG! En op zaterdag wordt er geen post opgehaald! En het is altijd zo druk met de kerst! Gaat het bij iedereen lukken? (Je mag ook PMen hoor hihi)
Ehehe... jaa... je studie als hobby neerzetten??? Heb je geen leven daar buiten?? Ben je zo saai?? *zou ik denken*quote:Op woensdag 17 december 2008 13:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb sowieso geen 'hobbies' op mijn CV staan, wél 'interesses'.
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk amper naar hobbies op een CV. Het gaat om wat mensen kunnen en wat hun competenties zijn. Ik zou ze er overigens wel altijd op zetten, maar ga nou geen dingen zitten verzinnen die je niet waar kunt maken.
Bij een sollicitatiegesprek wordt daar zo doorheen geprikt. Eerlijkheid is belangrijk, sociaal wenselijkheid heb je niets aan. Net zo als met ontzettend overdrijven van je vaardigheden. Wordt je aangenomen op basis van die vaardigheden, moet je gaan werken, blijkt dat je het helemaal niet kunt.
Kun je afwachten totdat ze je er uit trappen.
Over eruit getrapt worden... Dizzy Missy Lizzy, heb jij al wat anders?
27e openmaken! En 20e versturen of ervoorquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, het was toch de 27e, of vergis ik me nu?
Voor de 20e moest je het versturen, zodat het de 27e open gemaakt kan worden!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, het was toch de 27e, of vergis ik me nu?
Wat waardeloos!quote:
Ja ik heb wel dingen lopen maar vandaag heb ik een mega kut dag dus ik ben echt in eenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat waardeloos!
Heb je wel dingen lopen?
Kunnen die CV schuivers nog iets voor je doen?
Kun je hem nog een keer sturenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet al precies wat ik ga kopen, dus ik ga dat straks allemaal regelen! Alleen PF, heb je nog een antwoord op m'n pm van laatst?.
Same herequote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef neen het volgende:
Ik moet nog wat kopen mar ik weet niet wat
Ik durf het werkelijk waar niet te zeggen. Het kan beide kanten op gaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe ging je gesprek DML? *en een knuffel voor de kutbui*
Ik was trouwens iets duurder uit, maar het was maar ietsje! De verzendkosten waren iets meer dan verwachtJa, ondanks PF's mooie lijstje daarvoor, ik ben gewoon niet zo'n handige harrie
Uhuh!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal serieus gemeend hoor! Ik geloof ook dat conleche hier weleens heeft verteld hoe oud ze is. Overigens zie ik er, nu ik afgevallen ben, wel uit naar mijn leeftijdVroegah werd ik altijd veel jonger geschat.
En jij bent toch 23 Greys?
Vik, laat die lesbo's toch stikken joh.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
-momentje net.
Ik tegen Mark: "Hé, als wij gaan trouwen, kun jij mij dan wel over de drempel dragen?"
Hij: "Ja hoor"
Ik: "Nee vast niet"
Hij: "Ok, proberen?"
Ik: "Nee, straks laat je me vallen!"
Hij: "Nee joh"
Dus toen probeerde hij mij op te tillen, maar hij kwam niet ver. Toch nog maar wat afvallen dan
.
Oew, dat is minder!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik heb wel dingen lopen maar vandaag heb ik een mega kut dag dus ik ben echt in eenbui
Dat is lief van je maar hier in huis gaat het niet omdat er een nieuwe bank in de gang staat die nog de woonkamer in moet maar waarvan ik twijfel of het gaat lukken. Mijn god i.c.m. pms is dat echt niet goed voor mijn humeur.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew, dat is minder!
Ik kom toevallig straks bij jou in het dorp om mn contract af te gooien bij mn nieuwe werkgever. Kop koffie doen?
Psssst, pmsjequote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is lief van je maar hier in huis gaat het niet omdat er een nieuwe bank in de gang staat die nog de woonkamer in moet maar waarvan ik twijfel of het gaat lukken. Mijn god i.c.m. pms is dat echt niet goed voor mijn humeur.
Ik heb een week vrijwilligerswerk gedaan tijdens mjin bachelor (week met autistische kindjes op vakantie, was echt heeel leuk!) en ga vanaf januari ook weer vrijwilligerswerk doen (bij de hulptelefoon/SOS lijn, maar dan krijg ik eerst een training die voor mij ook heel nutig is)quote:Op woensdag 17 december 2008 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
vrijwilligers werk is zo van omg ik ben sociaal wenselijk
en mensen zijn geen hobbies idd
en vechtsport is misschien agressief en computeren nerd
en idd uitgaan is alsof je dronken aan de bar hangt
en serieus.. Sauna als hobby?? Ik zou dan tijdens de hele sollicitatie denken: Hihihihihihi in het weekend ben jij NAAKT hihihi... Maar waarom*mental image*
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Psssst, pmsje
Je kunt ook koffie drinken in een cafeetje ofzo, waar geen banken in de gang staan
Hehehe, ik wil wel komen helpen om die bank naar binnen te zeulen hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is lief van je maar hier in huis gaat het niet omdat er een nieuwe bank in de gang staat die nog de woonkamer in moet maar waarvan ik twijfel of het gaat lukken. Mijn god i.c.m. pms is dat echt niet goed voor mijn humeur.
Ja! Daar koop ik ze ook!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van die enveloppen met bubbeltjesplastic, kun je die bij het postkantoor kopen?
Ben ik verdikke wéér niet met m'n scriptie bezig..
Ja of uit een oude envelop slopenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van die enveloppen met bubbeltjesplastic, kun je die bij het postkantoor kopen?
Ben ik verdikke wéér niet met m'n scriptie bezig..
Ja, dan trouw ik met hem en voor de seks ga ik de deur uitquote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, laat die lesbo's toch stikken joh.
Neem (whehehe) die Mark nou gewoon, jullie zijn tóch al zo goed als een getrouwd stel!
Groenten? Overdag? Blergh!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef cyclechick het volgende:
Heel gevarieerd Greys! Ook lekker veel groente erin!
Kijk eens aan! Nog iemand die wel normaal kan doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef HunnY het volgende:
Ik zal ook maar eens een lijstje posten:
O= 2 gekookte eitjes.
T= 1 appel, 1 banaan.
L= salade van tonijn+ rucolasla+ appel+ 2 handjes fusili + dressing van light mayo+mosterd+citroensap+peper.
T= Bammetje met zonnebloempitten.
L= Zelfgemaakte preiquiche.
T= magere yoghurt met notenmuesli.
En vanavond een 45 min fietsen + 15 min crosstrainer.
Hah, zo'n lijstje is best leuk om te maken! Was ie elke dag maar ongeveer zo.
Dan kan hij toch ook voor seks de deur uit?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan trouw ik met hem en voor de seks ga ik de deur uit. Puik plan. Alleen vindt hij van niet
(en ja, hier hebben we 't wel eens over gehad
).
Het geeft wel een beetje weer wat je karakter is. Of je ondernemend bent, of heel sociaal, of gestoord, of een thrillseeker etc.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef Anosmie het volgende:
Waarom zetten mensen uberhaupt hobbies op hun cv?
Omdat hobbies iets zeggen over jou als persoon (zoiets heb ik een keer gehoord).quote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef Anosmie het volgende:
Waarom zetten mensen uberhaupt hobbies op hun cv?
Ja, maar dat wil hij niet. Hij wil huisje boompje beestjequote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan kan hij toch ook voor seks de deur uit?
Ik heb echt een hele zakelijke CV. Hobbies en persoonsomschrijvingen etc heb ik er niet op. Opleiding, werkervaring, talen en software. Ik schrijf er gewoon een leuke vlotte brief bij om minder gestoord over te komen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Het geeft wel een beetje weer wat je karakter is. Of je ondernemend bent, of heel sociaal, of gestoord, of een thrillseeker etc.
Ga je bij Co op de koffie?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef Abbadon het volgende:
zo...genoeg gewerkt vandaag....denk dat ik op de terugweg even in Amsterdam stop en even de stad in ga...
tot later
Echt? Dat is bij mij echt nog nooit gevraagd.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Of het nou wel of niet op je cv staat, men vraagt altijd naar hobbies. Ik heb het er wel op staan.
Aan mij ook niet, misschien kijk ik daar te eng voorquote:Op woensdag 17 december 2008 14:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Echt? Dat is bij mij echt nog nooit gevraagd.. Misschien zie ik er niet hobbyig uit.
Ik krijg wel altijd van die vragen die ze op cursus hebben gehad:
Als er aan uw vrienden wordt gevraagd wat uw beste karaktereigenschap is, wat zullen zij dan zeggen?
Waar ziet u uzelf over 10 jaar?
Beschrijf eens een situatie uit het recente verleden waarin u zich helemaal op uw plek voelde bij uw huidige werk?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:54 schreef k_i_m het volgende:
Ach, ik was laatst bij mijn interne sollicitatie ook best goed bezig.
Mevrouw: En kijk je eigenlijk veel programma's van de Vara?
k_i_m: Ik kijk bijna nooit tv, alleen Film1.
Goed idee voor mijn grand dessertquote:Op woensdag 17 december 2008 15:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat mij als toetje heerlijk lijkt zijn cheesecake brownies! Met een klein bolletje vanilleijs. Of hazelnootijs. Of stracciatellaijs. Of.....
Die kun je ook goed al even vantevoren maken. Ik wil het ook echt nog een keer doen, lijkt me goddelijk.
Dat zijn van die typische préKerstdagen. Ik had gisteren de melancholie-dag. Nu nog de om alles janken-dag en de ik wil alleen maar slapen zzzzzzzzz-dag en dan ben ik er weer vanaf voor n jaar.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:10 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben zooooo moe!
En zoveel heb ik niet gedaan vandaag, maar het lijkt wel of de minste inspanning al enorm veel energie kost...
Ben dus blij dat ik niet voor tig mensen hoef te koken!
quote:
ik had hem gister/eergister/vanochtendquote:Op woensdag 17 december 2008 15:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat zijn van die typische préKerstdagen. Ik had gisteren de melancholie-dag. Nu nog de om alles janken-dag en de ik wil alleen maar slapen zzzzzzzzz-dag en dan ben ik er weer vanaf voor n jaar.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Obahobahobah!! PF toen ik op jouw onderste kat plaatje drukte zag ik in de zijlijn een filmpje staan met snake-eats-girl, ik dacht dat dat ook iets grappigs was, maar het ziet er zo echt uit???? Hoop toch zo dat het nep is, anders heb ik voor de komende 10 jaar nachtmerries.
Ik durf niet te klikken maar het ziet eruit als een barbiepopquote:Op woensdag 17 december 2008 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Obahobahobah!! PF toen ik op jouw onderste kat plaatje drukte zag ik in de zijlijn een filmpje staan met snake-eats-girl, ik dacht dat dat ook iets grappigs was, maar het ziet er zo echt uit???? Hoop toch zo dat het nep is, anders heb ik voor de komende 10 jaar nachtmerries.
quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Vals alarm ladies!
Het is gewoon een computer animated filmpje.
En ja, ik heb gekeken, want MightyMice durven dat!
Het is niet echt hoor ik netquote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, want het is jouw schuld en je moet me geruststellen!
Here she comes to safe the daaaaaaaaaaaaaaaay!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Vals alarm ladies!
Het is gewoon een computer animated filmpje.
En ja, ik heb gekeken, want MightyMice durven dat!
Noes!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pee Eeeeef zulke grote slangen bestaan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |