Een huwelijks- of ontmaagdingsverzoek?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jitse, wat een kansloze PM.
Wat niet té kinky voor mij is.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een huwelijks- of ontmaagdingsverzoek?
Johquote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef dagdag het volgende:
als geband ben pm sutren is zo kansloos
En wat was je antwoord?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat niet té kinky voor mij is.
BT is weer in d'r nopjes met zo'n OP.quote:
Ik heb ook een keertje toegang gevraagd maar ik kreeg het niet, en ook nooit meer iets over gehoord.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef kurk_droog het volgende:
goede OP !!
Ik heb ook maar even een PM naar Sjeek gestuurd + motivatie. 99,859% dat ik er geen toegang tot krijg.
Wat ken je me toch goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is weer in d'r nopjes met zo'n OP.
Ik heb niet eens toegangquote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje toegang gevraagd maar ik kreeg het niet, en ook nooit meer iets over gehoord.
Omdat je nog veel te jong bent.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook een keertje toegang gevraagd maar ik kreeg het niet, en ook nooit meer iets over gehoord.
JA! Gelukkig is devvie dan weer terug.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:51 schreef BobbyB het volgende:
Maar jullie gaan me zeker wel missen straks. 2 weken zonder mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |