SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Gewoon netjes die spoilertags houden. Ik ben het met je eens, maar ging ook wel eens per ongeluk kijken naar de reacties om te weten of het tof ging zijnquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Jajong het volgende:
Waar slaan die spoilers op btw? Als je hier gaat kijken terwijl je de uitslagen nog niet weet ben je gewoon een beetje dom lijkt me
Ik ben nu @ 15 minuten, maar altijd even in het topic kijken of mensen zo zittenquote:Op zondag 28 december 2008 15:50 schreef Jajong het volgende:
Waar slaan die spoilers op btw? Als je hier gaat kijken terwijl je de uitslagen nog niet weet ben je gewoon een beetje dom lijkt me
Waarom? Voor wie was je dan?quote:
Event met grote namen lenen zich voor persoonlijke betrokkenheid. Het is niet zo zeer de hoop op goede wedstrijden maar eerder wie wint en afhankelijk daarvan kan het zich lenen toch vreugde of een kater. Ik had een lichtpunt als afsluiter dat de dag nog enigzins goed maakte.quote:
quote:Diego Sanchez vs. Joe Stevenson will headline UFC 95 in London
Sanchez vs Stevenson? Na UFC 92 is dat toch een kater. Ik wil dit elke UFC en dat kan best.quote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ja dat is toch ook waar ik heen vraag
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |