IDD.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Oh my godddd, ik kan niet wachten tot morgen!!!!
ps I would kill for a body like Wanderlei's
[ afbeelding ]
Hoe laat zondag kijken Paxquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef Paxlie het volgende:
ja verkankerd zin in UFC 92 dus
ik moet het nu hebben
in de middag ergensquote:
quote:UFC 100: Dana White promises to make historic event in 2009 ’special’
Neuh, daarvoor trekken ze teveel mensenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Breach het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de verliezer van Silva - Jackson, is dat dan zo'n beetje einde carrière? Want laten we eerlijk zijn, in deze divisie duurt het dan 3-4-5 gevechten voor je weer een shot at the title krijgt..
Ja, ik neem ook wel aan dat ze door zullen vechten. Maar het zal toch meer a la Tito Ortiz worden denk ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Neuh, daarvoor trekken ze teveel mensen
en daarna weer een grudge matchquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Die gaat er zeker van komen.. helemaal als Rampage een ietsie pietsie dubieus weet te winnen
Wanderlei: "I never really lost.. Rampage din't beat me!"
Rampage: "He say he never lost? He's a stupid monkey, I wooped his ass last time and I will do it again!!"
Lol. Als Brad '.500' Blackburn Ryo Chonan 'keihard owned' in de 1e ronde zet ik jouw foto op mijn broek bij m'n volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac picks
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans
Ik heb erg veel respect voor Griffin maar op een of andere manier kies ik altijd zijn tegenstanders als winnaar.. zo ook dit keer.. zou niet weten hoe Forrest van Evans zou moeten winnen.. maar goed dat zei ik ookal tegen Rampage en we weten allemaal wat er toen gebeurde
Evans by 4th round (T)KO
Wat ook nog wel leuk is: Geen enkele tipple toucher heeft nog verloren.. GSP was al bezig dat ie hoopte dat Evans zou verliezen zodat er minder druk op hem kwam te staan
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir
Hoe hard Mir ook blijft roepen dat niemand (en ook niet Nog) hem zal submitten.. its bound to happen.
2nd round submission victory voor Nogueira!!!
CB Dollaway Vs. Mike Massenzio
Boeit me niet zoveel.. maar ik zag wel dat Massenzio niet alleen McFedries verslagen had maar in een grijs verleden ook Dan Miller gepakt had op decision. Toch ga ik maar voor de wrestling en submission kunsten van CBD
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson
Ik heb het idee dat iedereen voor Silva lijkt te gaan.. en hij is ook ontzettend bruut en to be honest zie ik hem ook liever winnen maar toch heb ik zo'n gevoel dat Rampage dit keer wraak zal gaan nemen!!
2nd round brutal KO
Cheick Kongo Vs. Mostapha Al Turk
Ik mag Al Turk wel.. heb hem veel in CR aant werk gezien.. zowel positief als negatief en ik ga gewoon voor
de upset want geloof me, hij heeft absoluut de tools om Kongo te verslaan!!
Yushin Okami Vs. Dean Lister
Als Lister niet van Horn gewonnen zou hebben dan had ik nog geen seconde getwijfeld dat Okami hem zou pakken.. maar als we eerlijk zijn.. wat is een overwinning op de huidige Jeremy Horn nou werkelijk?
Don't get me worng.. I respect the guy, maaar hij heeft me afgelopen fights wat veel verloren.
2nd round victory voor Okami die 2x achter elkaar weet te finishen
Antoni Hardonk Vs. Mike Wessel
Ik ken Wessel niet maar toen ik de weigh-ins zag wist ik het.. 1st round headkick![]()
![]()
Matt Hamill Vs. Reese Andy
Hamill back on the winning track, leuk om te zien
Reese Andy kun je niet echt serieus nemen als een serieuze kandidaat om voor de title te gaan.. Hamill one day mss wel!! Overwinning voor Hamill al vraag k me wel af hoe hij zal finishen.
Ryo Chonan Vs. Brad Blackburn
Grappig om te zien dat Blackburn een ware underdog is.. hij gaat Chonan natuurlijk keihard ownen in de
1ste ronde.. had ik maar wat eerder mijn picks gemaakt.. dan had ik aardig wat VCash kunnen verdienen.. Chonan ziet eruit als een vis op het droge in de UFC.. pun intended![]()
Blackburn is een underrated rising star
Dan Evensen Vs. Pat Barry
Tja..
haha nicequote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Als Brad '.500' Blackburn Ryo Chonan 'keihard owned' in de 1e ronde zet ik jouw foto op mijn broek bij m'n volgende wedstrijd.
Hardonk is gewoon te beperkt. Het is een beetje een mindere Kongo. Goede kickboxer maar geen grondvechter of worstelaar van enige betekenis.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:10 schreef Breach het volgende:
Jammer dat Hardonk weer op de undercard staat. Al ben ik wel benieuwd of Joe Rogan dit keer klaarkomt op die snoeiharde lowkicks van Hardonk.
Speaking of volgende wedstrijd, is er al iets bekend? Hoe is het herstel van de schouder?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Als Brad '.500' Blackburn Ryo Chonan 'keihard owned' in de 1e ronde zet ik jouw foto op mijn broek bij m'n volgende wedstrijd.
Onderschat zijn skills op de grond niet hoor, Hardonk traint (of trainde?) onder Rickson Gracie. Tegen Justin McCully zag het er misschien niet denderend uit, maar hij brak wel die gast zijn arm. Kon daardoor maandenlang niet vechten... Door Mir gesubmit worden vind ik geen schande.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hardonk is gewoon te beperkt. Het is een beetje een mindere Kongo. Goede kickboxer maar geen grondvechter of worstelaar van enige betekenis.
In het voorjaar denk ik, schouder nog niet 100%.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Speaking of volgende wedstrijd, is er al iets bekend? Hoe is het herstel van de schouder?
Jij leeft 2+ jaar in het verleden ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Fokski het volgende:
Ik krijg nu gewoon de kriebels. Het is een lange tijd geleden dat de uitkomst mij een beetje kon schelen. Nog die echt stukken zwaarder is dan normaal (246lbs ipv 230-235). Wand die duidelijk te klein lijkt voor de divisie (schoentjes aan om niet te klein te lijken) maar met intensiteit en cardio een hoop goed maakt.
ff checkke:quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij leeft 2+ jaar in het verleden ofzo?Nog weegt sinds ie in de UFC vecht al 240+ hoor
Of gewoon downloaden in HD kwaliteitquote:Op zondag 28 december 2008 02:54 schreef chingching105 het volgende:
Ik wil het graag zien, maar val zo in slaap achter mijn pc. Ik zal het wel met youtube enzo moeten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |