abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64385050
Ver*****, alweer een MMA fighter omgekomen...

Justin Eilers shot dead

RIP
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:29:14 #102
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_64385170
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]

Oh my godddd, ik kan niet wachten tot morgen!!!!
ps I would kill for a body like Wanderlei's

[ afbeelding ]

IDD.

Same here, beide gevallen.

Ennuh... wat is er toch aan de hand met die MMA-gasten tegenwoordig, de een na de ander gaat dood...

Verbannen zeg ik je!
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:04:15 #103
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64390632
Justin Levens, Justin Eilers.. hmmz

Brahma mag wel oppassen!!

Ontopic: Zeer slecht voor de sport allemaal.. de journalisten zullen wel weer met UFC star koppen
(1-3) was ie geloof ik zag ik net.. vraag me af wat er nou precies gebeurd is

[ Bericht 60% gewijzigd door Tazmaniac op 27-12-2008 01:14:21 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_64390994
Ik zat daar ook al aan te denken ja! Slechte tijd om Justin te heten
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:26:50 #105
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64391110
ja verkankerd zin in UFC 92 dus

ik moet het nu hebben
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 27 december 2008 @ 01:32:21 #106
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64391235
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:26 schreef Paxlie het volgende:
ja verkankerd zin in UFC 92 dus

ik moet het nu hebben
Hoe laat zondag kijken Pax ?
.....Kennedy
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:33:53 #107
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64391273
Ik zal morgen mijn predictions maar eens plaatsen..

maar nu eerst lekker slapie doen!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_64391392
Jullie gana toch niet met zn allen kijken zonder me uit te nodigen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
  zaterdag 27 december 2008 @ 01:44:33 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64391532
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Hoe laat zondag kijken Pax ?
in de middag ergens
pi_64392078
tvp
pi_64394042
Kan je uberhaupt wel legaal live kijken of moet je dan toch een chinees p2p streamtje vinden?
pi_64394893
Ik kan pas zondagavond kijken
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64394897
Heren MMA fans

Ik ga/moet in de middag naar familie toe alwaar wij gezellig gaan gourmetten. Daarna reis ik af naar m'n eigen crib in het Oosten van het land, waar het avond zal zijn voor ik er ben.
Misschien kan ik voor die tijd kijken als er snel een scene release is, anders wordt het pas laat in de avond... aargh!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:25:26 #114
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64395706
Woei woei.. de WAR is begonnen.. tijdens de weigh-ins duwde Wandy, Rampage

Niks spannends eigenlijk, maar toch

Rampage begon te trash talken en Wandy kon het niet hebben

Rampage ziet er relaxed uit voor iemand die 2x heeft verloren
  zaterdag 27 december 2008 @ 12:07:27 #115
20925 n00cL30n
pi_64396429
Ben benieuwd waar dat toe gaat leiden in de octagon.

*~zet popcorn alvast klaar. ~*
pi_64397179
Eigenlijk wel raar, er staat een gevecht voor een belt gepland en iedereen heeft het over een ander gevecht in diezelfde divisie. Of andersom, niemand heeft het over Griffin - Evans
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:45:32 #117
20925 n00cL30n
pi_64398701
Ik denk gewoon dat het de hele legacy is die om Wanderlei vs Jackson hangt. Ook met hoe ze elkaar lopen op te fokken, het zorgt voor een lekkere opschudding, waarbij zowel Nog vs Mir als Evans vs Griffin tam zullen blijven.

Ondanks dat dit ook twee hele mooie gevechten zullen zijn!
pi_64398781
Het gekke is...the UFC is dik aan het marketen voor de LHW title fight, maar juist niet voor de HW (interim) title fight. Nobody seems to care for Evans - Griffin.. Toch is dat de main event van de avond. Zonde eigenlijk, want ook al is de LHW divisie zo stacked...deze dudes zijn geen main eventers op deze card.

Internet staat vol met berichten over Wanderlei - Quintin en talk of the town is ook dit gevecht, maar ze main eventen de card niet. Het voelt echt heel vreemd aan en ik ben benieuwd hoe het zal voelen als ik morgen of vanavond live kijk....hangt van de familieverplichtingen af

Nog de beste wensen iedereen
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 27 december 2008 @ 14:07:12 #119
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_64399263
Man man man ik heb er zin in

Vannacht zit ik lekker achter mijn pc live ufc te checken... Mijn vriendin heeft vanavond een verjaardag en blijft daarna bij haar vriendin slapen... Mooi, dan kan ik relax om kwart voor vier mijn bed uit en tot een uurtje of half zeven morgen vroeg ufc kijken

Mijn picks:
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans (ik gok op een saaie 5 ronder met split decision)
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir
CB Dollaway Vs. Mike Massenzio
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson
Cheick Kongo Vs. Mostapha Al Turk
Yushin Okami Vs. Dean Lister
Antoni Hardonk Vs. Mike Wessel (ronde 1 op lowkicks)
Matt Hamill Vs. Reese Andy
Ryo Chonan Vs. Brad Blackburn
Dan Evensen Vs. Pat Barry
pi_64399357
Jammer dat Hardonk weer op de undercard staat. Al ben ik wel benieuwd of Joe Rogan dit keer klaarkomt op die snoeiharde lowkicks van Hardonk.
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:37:53 #121
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64401569
die zie ik graag.. zat er al een hele tijd op te wachten trouwens totdat Dana er eens over zou beginnen
quote:
UFC 100: Dana White promises to make historic event in 2009 ’special’
pi_64402018
Wat een card zeg, kan echt niet wachten

En Hardonk zal toch wel uitgezonden worden tijdens de PPV gok ik. Ligt natuurlijk aan de andere partijen.

UFC 100 verwacht ik ook wel veel van ja. Winnaar van GSP vs BJ tegen Silva misschien?
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:14:02 #123
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64402544
* Tazmaniac picks

Forrest Griffin Vs. Rashad Evans
Ik heb erg veel respect voor Griffin maar op een of andere manier kies ik altijd zijn tegenstanders als winnaar.. zo ook dit keer.. zou niet weten hoe Forrest van Evans zou moeten winnen.. maar goed dat zei ik ookal tegen Rampage en we weten allemaal wat er toen gebeurde

Evans by 4th round (T)KO

Wat ook nog wel leuk is: Geen enkele tipple toucher heeft nog verloren.. GSP was al bezig dat ie hoopte dat Evans zou verliezen zodat er minder druk op hem kwam te staan

Hoe hard Mir ook blijft roepen dat niemand (en ook niet Nog) hem zal submitten.. its bound to happen.
2nd round submission victory voor Nogueira!!!

Boeit me niet zoveel.. maar ik zag wel dat Massenzio niet alleen McFedries verslagen had maar in een grijs verleden ook Dan Miller gepakt had op decision. Toch ga ik maar voor de wrestling en submission kunsten van CBD

Ik heb het idee dat iedereen voor Silva lijkt te gaan.. en hij is ook ontzettend bruut en to be honest zie ik hem ook liever winnen maar toch heb ik zo'n gevoel dat Rampage dit keer wraak zal gaan nemen!!

2nd round brutal KO

Ik mag Al Turk wel.. heb hem veel in CR aant werk gezien.. zowel positief als negatief en ik ga gewoon voor
de upset want geloof me, hij heeft absoluut de tools om Kongo te verslaan!!

Als Lister niet van Horn gewonnen zou hebben dan had ik nog geen seconde getwijfeld dat Okami hem zou pakken.. maar als we eerlijk zijn.. wat is een overwinning op de huidige Jeremy Horn nou werkelijk?
Don't get me worng.. I respect the guy, maaar hij heeft me afgelopen fights wat veel verloren.

2nd round victory voor Okami die 2x achter elkaar weet te finishen

Antoni Hardonk Vs. Mike Wessel
Ik ken Wessel niet maar toen ik de weigh-ins zag wist ik het.. 1st round headkick

Hamill back on the winning track, leuk om te zien
Reese Andy kun je niet echt serieus nemen als een serieuze kandidaat om voor de title te gaan.. Hamill one day mss wel!! Overwinning voor Hamill al vraag k me wel af hoe hij zal finishen.

Grappig om te zien dat Blackburn een ware underdog is.. hij gaat Chonan natuurlijk keihard ownen in de
1ste ronde.. had ik maar wat eerder mijn picks gemaakt.. dan had ik aardig wat VCash kunnen verdienen.. Chonan ziet eruit als een vis op het droge in de UFC.. pun intended

Blackburn is een underrated rising star

Tja..
pi_64402661
Wat denken jullie trouwens van de verliezer van Silva - Jackson, is dat dan zo'n beetje einde carrière? Want laten we eerlijk zijn, in deze divisie duurt het dan 3-4-5 gevechten voor je weer een shot at the title krijgt..
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:33:12 #125
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64403066
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:18 schreef Breach het volgende:
Wat denken jullie trouwens van de verliezer van Silva - Jackson, is dat dan zo'n beetje einde carrière? Want laten we eerlijk zijn, in deze divisie duurt het dan 3-4-5 gevechten voor je weer een shot at the title krijgt..
Neuh, daarvoor trekken ze teveel mensen
pi_64403211
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Neuh, daarvoor trekken ze teveel mensen
Ja, ik neem ook wel aan dat ze door zullen vechten. Maar het zal toch meer a la Tito Ortiz worden denk ik persoonlijk.
pi_64403665
Forrest Griffin Vs. Rashad Evans (Denk Griffin via saaie decision, hoop op Evans via KTFO)
Antonio Rodrigo Nogueira Vs. Frank Mir (Nog via decision)
Wanderlei Silva Vs. Quinton Jackson (KTFO!!!!)
Cheick Kongo Vs. Mostapha Al Turk (Cheick via speciale spieren waar Rogan ook op geilt)
Yushin Okami Vs. Dean Lister (upset: Dean Lister)
Antoni Hardonk Vs. Mike Wessel (Joe Rogan komt zeker klaar bij de lowkicks)
Matt Hamill Vs. Reese Andy (onze dove vriend Matt)
Ryo Chonan Vs. Brad Blackburn (shark)

En helaas kan ik pas zondagavond kijken
Hoop dat er juist weinig decisions zijn, zodat er voldoende tijd is voor de undercard, zoals laatst

Tot zondagavond
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:09:21 #128
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64404062
net de weigh-ins gekeken. Boeit me niet wie er morgen wint van Rampage vs Wand, ik wil een rematch
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:19:54 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64404337
Die gaat er zeker van komen.. helemaal als Rampage een ietsie pietsie dubieus weet te winnen

Wanderlei: "I never really lost.. Rampage din't beat me!"
Rampage: "He say he never lost? He's a stupid monkey, I wooped his ass last time and I will do it again!!"
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:44:34 #130
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_64405039
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Die gaat er zeker van komen.. helemaal als Rampage een ietsie pietsie dubieus weet te winnen

Wanderlei: "I never really lost.. Rampage din't beat me!"
Rampage: "He say he never lost? He's a stupid monkey, I wooped his ass last time and I will do it again!!"
en daarna weer een grudge match
of omdat het 2-2 staat, of omdat het 1-1 staat. Dit kunnen ze echt fantastisch uitmelken
pi_64405749
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac picks

Ik heb erg veel respect voor Griffin maar op een of andere manier kies ik altijd zijn tegenstanders als winnaar.. zo ook dit keer.. zou niet weten hoe Forrest van Evans zou moeten winnen.. maar goed dat zei ik ookal tegen Rampage en we weten allemaal wat er toen gebeurde

Evans by 4th round (T)KO

Wat ook nog wel leuk is: Geen enkele tipple toucher heeft nog verloren.. GSP was al bezig dat ie hoopte dat Evans zou verliezen zodat er minder druk op hem kwam te staan

Hoe hard Mir ook blijft roepen dat niemand (en ook niet Nog) hem zal submitten.. its bound to happen.
2nd round submission victory voor Nogueira!!!

Boeit me niet zoveel.. maar ik zag wel dat Massenzio niet alleen McFedries verslagen had maar in een grijs verleden ook Dan Miller gepakt had op decision. Toch ga ik maar voor de wrestling en submission kunsten van CBD

Ik heb het idee dat iedereen voor Silva lijkt te gaan.. en hij is ook ontzettend bruut en to be honest zie ik hem ook liever winnen maar toch heb ik zo'n gevoel dat Rampage dit keer wraak zal gaan nemen!!

2nd round brutal KO

Ik mag Al Turk wel.. heb hem veel in CR aant werk gezien.. zowel positief als negatief en ik ga gewoon voor
de upset want geloof me, hij heeft absoluut de tools om Kongo te verslaan!!

Als Lister niet van Horn gewonnen zou hebben dan had ik nog geen seconde getwijfeld dat Okami hem zou pakken.. maar als we eerlijk zijn.. wat is een overwinning op de huidige Jeremy Horn nou werkelijk?
Don't get me worng.. I respect the guy, maaar hij heeft me afgelopen fights wat veel verloren.

2nd round victory voor Okami die 2x achter elkaar weet te finishen

Ik ken Wessel niet maar toen ik de weigh-ins zag wist ik het.. 1st round headkick

Hamill back on the winning track, leuk om te zien
Reese Andy kun je niet echt serieus nemen als een serieuze kandidaat om voor de title te gaan.. Hamill one day mss wel!! Overwinning voor Hamill al vraag k me wel af hoe hij zal finishen.

Grappig om te zien dat Blackburn een ware underdog is.. hij gaat Chonan natuurlijk keihard ownen in de
1ste ronde.. had ik maar wat eerder mijn picks gemaakt.. dan had ik aardig wat VCash kunnen verdienen.. Chonan ziet eruit als een vis op het droge in de UFC.. pun intended

Blackburn is een underrated rising star

Tja..
Lol. Als Brad '.500' Blackburn Ryo Chonan 'keihard owned' in de 1e ronde zet ik jouw foto op mijn broek bij m'n volgende wedstrijd.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:31:55 #132
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_64406254
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lol. Als Brad '.500' Blackburn Ryo Chonan 'keihard owned' in de 1e ronde zet ik jouw foto op mijn broek bij m'n volgende wedstrijd.
haha nice
pi_64407571
En er is weer een noemenswaardige bet gaande!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_64409015
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:10 schreef Breach het volgende:
Jammer dat Hardonk weer op de undercard staat. Al ben ik wel benieuwd of Joe Rogan dit keer klaarkomt op die snoeiharde lowkicks van Hardonk.
Hardonk is gewoon te beperkt. Het is een beetje een mindere Kongo. Goede kickboxer maar geen grondvechter of worstelaar van enige betekenis.
pi_64409016
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Speaking of volgende wedstrijd, is er al iets bekend? Hoe is het herstel van de schouder?
pi_64409147
Ik krijg nu gewoon de kriebels. Het is een lange tijd geleden dat de uitkomst mij een beetje kon schelen. Nog die echt stukken zwaarder is dan normaal (246lbs ipv 230-235). Wand die duidelijk te klein lijkt voor de divisie (schoentjes aan om niet te klein te lijken) maar met intensiteit en cardio een hoop goed maakt.
pi_64409170
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Fokski het volgende:

[..]

Hardonk is gewoon te beperkt. Het is een beetje een mindere Kongo. Goede kickboxer maar geen grondvechter of worstelaar van enige betekenis.
Onderschat zijn skills op de grond niet hoor, Hardonk traint (of trainde?) onder Rickson Gracie. Tegen Justin McCully zag het er misschien niet denderend uit, maar hij brak wel die gast zijn arm. Kon daardoor maandenlang niet vechten... Door Mir gesubmit worden vind ik geen schande.

Maar zijn focus ligt absoluut op het staande gevecht, that's for sure.
pi_64409300
Chonan is gewoon geen intelligente vechter. Hij heeft toch zijn faam en carriere door die gave submission tegen Anderson Silva want buiten die comeback heeft hij het toch niet echt laten zien.
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:27:06 #139
20925 n00cL30n
pi_64415646
Denk Griffin via saaie decision, hoop op Evans via KTFO maar heb Griffin nog niet uitgeteld de ring zien verlaten.

Ik denk Nog via decision. Gaat iig een hele mooie titanenstrijd worden, waarin ik Mir ook goede kansen blijf geven!

Ik heb Massenzio nog nooit gezien, Dolloway wel en wat ik zag beviel.

MURDER!

Al Turk is naar!

Ik vind Lister echt geweldig als grappler. Dus dit wordt een fantastische pot met een heerlijke upset!

Hardonk geeft Wessel een Kaman special.
(Benen helemaal kapot trappen waardoor openingen aan de bovenkant ontstaan)

Andere potten ken ik echt niet genoeg om ook maar iets over te zeggen.
pi_64416636
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Speaking of volgende wedstrijd, is er al iets bekend? Hoe is het herstel van de schouder?
In het voorjaar denk ik, schouder nog niet 100%.
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Fokski het volgende:
Ik krijg nu gewoon de kriebels. Het is een lange tijd geleden dat de uitkomst mij een beetje kon schelen. Nog die echt stukken zwaarder is dan normaal (246lbs ipv 230-235). Wand die duidelijk te klein lijkt voor de divisie (schoentjes aan om niet te klein te lijken) maar met intensiteit en cardio een hoop goed maakt.
Jij leeft 2+ jaar in het verleden ofzo? Nog weegt sinds ie in de UFC vecht al 240+ hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_64417485
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij leeft 2+ jaar in het verleden ofzo? Nog weegt sinds ie in de UFC vecht al 240+ hoor
ff checkke:

UFC 81 tegen Tim Sylvia: 237lbs
UFC 73 tegen Heath Herring 240.5lbs

Maar voor 50% het geval maar hij is nooit zo zwaar als vandaag geweest. Hopelijk kan hij het voor de verandering ook echt tot dienst maken. Ik wil Nog de gemene bokser zien.
pi_64420562
Nog 1,5 uur. Ik ga het met een live streampje proberen. Gaat best aardig alleen af en toe wat happeringen. Hopelijk wordt het niet erger wanneer het begint.
  zondag 28 december 2008 @ 02:43:17 #143
20925 n00cL30n
pi_64420619
Ik ga hem morgen wel binnenhalen. ;0
pi_64420779
Ik wil het graag zien, maar val zo in slaap achter mijn pc. Ik zal het wel met youtube enzo moeten doen
pi_64421125
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:54 schreef chingching105 het volgende:
Ik wil het graag zien, maar val zo in slaap achter mijn pc. Ik zal het wel met youtube enzo moeten doen
Of gewoon downloaden in HD kwaliteit
pi_64421583
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64421656
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 28 december 2008 @ 04:46:55 #148
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_64421667
Ik ben ook live aant kijken... So far erg goeie partijen.

silva-rampage
SPOILER
  zondag 28 december 2008 @ 04:50:24 #149
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_64421678
hier trouwens de uitslagen van de prelims:
SPOILER
pi_64421781
Begin een beetje moe te worden van Goldberg's "and it is all over".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')