Hehe die laatste had ik op 't sherdog forum genoemdquote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
nog 2 knockout of the year kandidaten
Yves Edwards vs. James Edson Berto (flying knee)
Mousasi vs. Souza (upkick)
I'll raisequote:
Laatste 3 vind ik niet echt boeiend. Eerste wel, maar is geen close up en niet echt helder. Sowieso is die van Wanderlei bruut en het is WANDERLEI!quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
I'll raise
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Anderson Silva vs. Thales Leites likely for April date in Montreal
quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een geschikte tegenstander voor Sapp gevonden
WTF!!!!!11!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef roepdeman het volgende:
Maar man ow man! Die card is ziek!!
Badr Hari vs. Alistair Overeem*
* - Fight will be conducted under K-1 rules
Zeg frustie, Alistair won niet ofzo tegen CroCop... het was nog altijd een No Contestquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef roepdeman het volgende:
Ik ben voor de Ref. Nee hoor, ik wil wel zien hoe ze elkaar de tiefus slaan, stelletje cheaters....
Onder K-1 rules is het tenminste een wedstrijd. Onder MMA rules is zelfs een Minowa te ver gegrepen voor Hari.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
WTF!!!!!11!!!![]()
Spijtig van de K1 rules, onder MMA maakt Alistair gehakt van bad boy Hari, onder K1 rules hou ik mijn hart vast (als Alistair fan zijnde). Het schijnt dat er zelfs al een MMA rematch gepland staat. Spaarrekening in de rematch op Alistair via submission natuurlijk.
Sergei schijnt te ziek te zijn (geweest) om te trainen voor zijn gevecht met Alistair...
Moet je Dacide even een PM sturen. Die zit elke keer midden in de nacht te kijken onder het genot van een biertje schijnt het.... Ik dacht dat dat wel betaald was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:43 schreef chingching105 het volgende:
Kan je deze toernooien nog ergens live volgen op het internet?
K-1 Dynamitequote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef Wessiej het volgende:
Van wat is die card dan kinders, beetje er niet bij zetten
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeg frustie, Alistair won niet ofzo tegen CroCop... het was nog altijd een No Contest [ afbeelding ]
Ik HOOP op Alistair, maar ik DENK dat Hari dit wint...
Hehe idd roepdeman!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:26 schreef Tazmaniac het volgende:
En als dat er nooit meer van komt??
Denk dat je daarin helemaal gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ik denk ook wel dat het er nog van komt in 2009
heb gisteren trouwens naar de Countdown to UFC 92 zitten kijken en ik blijf erbij.. Wandy vs. Rampage is simpelweg veel vetter dan de overige 2 main events!!
Hari is zijn titel kwijt en al zijn geld van het tournooi. Ik denk dat hij zich wel wil bewijzen, wat het alleen maar gevaarlijker maakt voor Alistair die weinig te winnen heeft.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef Breach het volgende:
Ik heb zo'n zin in Dynamite, dat ik bijna zaterdag zou vergeten
Trouwens wel vreemde zet van K1-organisatie om Hari nu al onder K1-rules te laten vechten. Ben ook wel benieuwd hoe Hari uit de verf gaat komen. Ik geef hem in tegenstelling tot velen hier niet meteen aan Hari iig.
ja maar als hij verliest in een stijl die niet de zijne is en wel die van een ander dan kan hij weer opnieuw beginnen met opbouwen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:32 schreef roepdeman het volgende:
Alistair die wint = Alistair and a whole lotta cash! Ik doel dus op toekomstige onderhandelingen. Dana wilde hem al van Strikeforce hebben, maar als hij van Bad Boy Badr wint is ie gelijk weer een veelgevraagde en veelbesproken held in Japan.
Er is dus zat te winnen voor Alistair [in mijn optiek.
En waarschijnlijk heeft ie het publiek ook nog tegen zich als extra motivatie. En toch denk ik dat hij het moeilijk krijgt. Ik weet eigenlijk niet hoeveel tijd iemand nodig heeft om te recoveren van een toernooi als de Grand Prix Final, maar al dat reizen tussen Nederland en Japan zal ook niet in je koude kleren gaan zitten.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hari is zijn titel kwijt en al zijn geld van het tournooi. Ik denk dat hij zich wel wil bewijzen, wat het alleen maar gevaarlijker maakt voor Alistair die weinig te winnen heeft.
ook al word het een knock out door Badrquote:"This man is a genuinemotherfuckin' hero! He fought the fucking K-1 Heavyweight Champ of 2007 and 2008 under K1 Rules just because he could hang with him is a motherfucking badass! He is a true addition to the roster! A real motherfucking UFC guy! He almost beat him, but you know those biased shady fucking japanese bullshit promotions who robbed him from a fucking victory."
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:59 schreef roepdeman het volgende:
Dana zal zeggen: "This man is a genuine hero! He fought the K-1 Heavyweight Champ of 2007 and 2008 under K1 Rules just because he could hang with him! He is a true addition to the roster! A real UFC guy! He almost beat him, but you know those biased shady japanese promotions who robbed him from a victory."
ook al word het een knock out door Badr
Cool!!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:57 schreef Jajong het volgende:
Dit al voorbij gekomen? http://www.sherdog.net/fo(...)uve-ufc-95-a-890782/
Staat nu ook op de frontpage van Sherdog.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Dos Santos gaat het ver schoppen hoor.. bevriend van Shogun en co. traint met Nogueira en co.
Hij heeft alles wat ie nodig heeft voor zijn training en dat ie gevoel voor de sport heeft moge duidelijk zijn
Jullie hebben die jongen 1 keer 2 minuten zien vechtenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:18 schreef Paxlie het volgende:
Die KO op Werdum was ook geen toeval. Hij zei achteraf precies waarom hij het zo deed, dat doe je alleen als je er specifiek op getraind hebt. Gewoon een goed kamp dus. Kan alleen maar verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |