ja check je pm dan dudequote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Dacide het volgende:
je kan ook live kijken he
gewoon op een christelijk tijdstip... morgenvroeg 10 of 11 uur.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:47 schreef roepdeman het volgende:
[..]
En ja Minowa - Zimmerman is MMA rules! Zimmerman traint overigens met Overeem en Schilt dus die zal wel het een en ander geleerd hebben.
Omdat Hunt een kin van beton heeft, veel zwaarder is, de hoeveelheid matches van Manhoef toch een keer hun tol zullen gaan eisen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Er gaan echt heel veel mensen voor Hunt.. ik zou niet weten waarom Melvin deze dikke samoan niet KO zou kunnen krijgen, maar we zullen zien he
Dan lijkt me dat eind carrière CC denk ik zo (althans, dat zou ik hem aanbevelen als je van Choi verliest)quote:
Ik kom hier vanaf morgen 9 uur sochtends iig niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan nog even iets..
Ik weet niet wie er met de opmerking kwam afgelopen week maar we houden gewoon aan dat we lekker alles in een spoilertagje zetten.. is al 24 topics lang het geval zo en gaat prima!
Alleen Goodridge was een KO he, en die is al oud. De rest was steeds een split decission geloof ik. Ik blijf erbij dat Cro Cop dit moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:17 schreef Dacide het volgende:
Ik ben de grootste nuthugger van allemaal wat crocop betreft.. maar ik hou mijn hart vast bij deze partij.
Choi heeft zelfs gewonnen van Schilt, goodridge, Mo en Sapp.
Bedenk goed dat er 65 kilo!!! gewichtverschil is en 30cm lengteverschil.
1 stoot van Choi met die dunne handschoentjes en het is over en uit.
Fedor heeft een gruwelijke groundgame en wist uiteindelijk Choi te submitten...
Crocop heeft niet die groundgame.. En je kan ook niet GnP'en omdat je Choi niet neer krijgt (behalve door aan hem te trekken en hem op je te laten vallen zoals bij Fedor)
Anyway.. ik duim voor crocop...
Die dus.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef roepdeman het volgende:
Cro Cop KO'ed Choi met een Left High Kick (al dan niet flying)!
Ik heb voor totaal ongeveer een tientje bij Unibet op Hansen, Choi, Tamura en Alvarez gezetquote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef Unstoppable het volgende:
Toch nog even wat bets:
¤5 op Alvarez tb Aoki (1.85 bij Bwin)
¤5 op Nakamura tb Tokoro (1.90 bij Bwin)
¤5 op Calvancanti tb Hansen (1.75 bij Bwin)
¤5 op Choi tb Crocop (2.50 bij Unibet)
¤5 op Tamura tb Sakuraba (2.30 bij Nordicbet)
al een hele tijd bekendquote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef n00cL30n het volgende:
Verder ben ik heeeeeeeel erg benieuwd wie er verborgen gaat onder het masker van Kinnikumantaro.
quote:The fighter portraying Mantaro is Akihito Tanaka, a 7-time All Japan wrestling champion who joined K-1 in 2004. Tanaka currently trains with Kazushi Sakuraba at the MMA legend's Laughter 7 gym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |