abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64073195
Hey eh,

heeft er iemand hier ervaring met die fijne appendix ontsteking?

Ik heb al een paar dagen opzettende buikpijn die telkens wegvloeit en nu ineens rechtsonder mn navel een zwaar erge buikpijn, een steek die zeg maar echt tussen m'n navel en lies zit.

Ademen doet zeer, lopen lukt niet en ik zit echt krom

Ben ook licht in m'n hoofd, warm koud vanalles tegelijk..

hmpf
pi_64073362
On a sidenote: ik ben wel een ontzettende hypochondrier af en toe maar dit is echt pijnlijk
pi_64073370
Ga naar de dokter?
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:53:08 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073387
Jack had ook een keer last van zijn appendix op het eiland maar die heeft Juliet er toen gelukkig uit geopereerd, wat een geluk dat zij er was anders had hij het misschien niet overleefd. Bernard moest hem uiteindelijk wel verdoven tijdens de operatie want anders kon Juliet zich niet concentreren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64073438
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef Marble het volgende:
Jack had ook een keer last van zijn appendix op het eiland maar die heeft Juliet er toen gelukkig uit geopereerd, wat een geluk dat zij er was anders had hij het misschien niet overleefd. Bernard moest hem uiteindelijk wel verdoven tijdens de operatie want anders kon Juliet zich niet concentreren.
Ja nu heb ik ook nog the game verloren.

Maar serieus, ik ben echt niet happy nu. Wie of wat kan ik nu zomaar bellen? Straks is het niks... hier is niemand thuis voorderest
pi_64073511
Ik heb er wel ervaring mee trouwens, 's middags buikpijn en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis, acute blindedarmontsteking. Heel erg pijnlijk . Als het blindedarmontsteking is kan je daar het beste maar snel achter komen trouwens want als ie barst heb je een probleem.
pi_64073683
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb er wel ervaring mee trouwens, 's middags buikpijn en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis, acute blindedarmontsteking. Heel erg pijnlijk . Als het blindedarmontsteking is kan je daar het beste maar snel achter komen trouwens want als ie barst heb je een probleem.
Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...

Kun je beschrijven wat voor pijn je voelde?

Erg kansloos topic dit misschien maar ik maak me ongerust en dan vraag ik het even...

Heb al een goeie vriendin proberen te bellen die het ook had maar ze neemt niet op
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:02:10 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073730
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Wie of wat kan ik nu zomaar bellen? Straks is het niks... hier is niemand thuis voorderest
Hangt er een beetje vanaf, heb je je eigen risico al verbruikt?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:02:37 #9
172249 Timanoridas
ik heet geen tim
pi_64073743
Als je op de rechteronderbuik drukt zou dat niet veel pijnverschil moeten geven. Bij het loslaten echter zou er een stekende pijn moeten ontstaan. In geval van blinde darm ontsteking dan.
Als je nou echt heel veel pijn hebt, kan je toch gewoon de dokerspost bellen Daar zijn ze immers voor.
pi_64073842
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...

Kun je beschrijven wat voor pijn je voelde?

Erg kansloos topic dit misschien maar ik maak me ongerust en dan vraag ik het even...

Heb al een goeie vriendin proberen te bellen die het ook had maar ze neemt niet op
Ehm ja eerst gewoon buikpijn, werd steeds erger en toen echt ontzettende steken, zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup. Bel anders de huisartsenpost?
pi_64073850
Zit je te janken van de pijn? Ga dan ff snel naar de dokter Mn broer kwam er ook pas laat achter dat er iets niet goed was.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:06:38 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073888
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef TheDenialTwist het volgende:
zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup.
Apollo's belt.
pi_64073897
ik heb het gehad, en ik kan je vertellen dat het gewoon ontzettende buikpijn is dat niet weggaat... niks helpt geen asperines ofzo het blijft gewoon...ff naar de huisartsenpost gaan lijkt me het verstandigst nu he .
-edit- en ja als je bijna zit te janken van de pijn dan heb je wss blinde darm ontsteking, of iets anders maar dan zou ik toch maar naar die huisartsenpost gaan .
pi_64073904
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Sagitta het volgende:
Zit je te janken van de pijn?
En dat ja.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:08:58 #15
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64073964
Dat had mijn broer een tijd geleden ook. Nu ben ik de oudste thuis.
pi_64074011
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef Maisnon het volgende:

nu ineens rechtsonder mn navel een zwaar erge buikpijn, een steek die zeg maar echt tussen m'n navel en lies zit.

Ademen doet zeer, lopen lukt niet en ik zit echt krom
Ga naar de huisartsenpost. Vanavond nog. Dit verhaal lijkt idd sterk op blindedarmontsteking en daar wil je echt niet de nacht mee in.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:10:26 #17
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64074021
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Oldbie het volgende:
Dat had mijn broer een tijd geleden ook. Nu ben ik de oudste thuis.
Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.
pi_64074069
Mmh, dit lijkt op de symptomen van zwangerschap
You dream it, I live it.
pi_64074071
Ja, je hebt er misschien wel eentje. Ga naar je huisarts!
Geniet, maar drink met Maarten.
pi_64074109
Ga naar de dokter. Ik was er te laat mee waardoor de hele boel was verkleefd, wat me 2 weken extra ziekenhuis en een extra groot lidteken opleverde. Bij mij deed het vooral pijn als ik op mijn buik drukte en dan snel losliet (loslaatpijn) maar dat is slechts een indicatie natuurlijk.

Als het acuut is verga je inderdaad van de pijn. Bij een gewone kun je nog wel een beetje funtioneren. Het kan best gevaarlijk zijn als je er niet op tijd bij bent, dus ga naar de dokter, bel de dienstdoend arts van je huisartenpraktijk.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:14:46 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64074197
TS reageert niet meer. Wellicht enigszins jumping to conclusions, maar: RIP aan de nabestaanden.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:15:14 #22
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64074213
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Marble het volgende:

[..]

Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.
Nee dwaas, ik ben 87. Mijn ouder zijn allang dood!!
Mijn broer is wel 94 geworden.
pi_64074219
Ik zat net inderdaad zo ongeveer te janken van de pijn, nu is het een beetje minder geworden, maar nog steeds aanwezig..

Dat het even wat minder wordt lijkt me sowieso een goed teken.

Dat erop drukken en los laten dat ik dan pijn voelde had ik trouwens wel last van, maar ik schoot niet door het dak bij wijze van spreke.

Laten we hopen dat het nu zo blijft...

Voel me voor de rest nog wel hetzelfde, alleen de pijn is dus ietsje minder nu.
pi_64074252
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Marble het volgende:
TS reageert niet meer. Wellicht enigszins jumping to conclusions, maar: RIP aan de nabestaanden.
Jij bent vanavond in een kutbui is t niet, ander keertje liever
pi_64074300
Bel gvd de dokter!
Some weasel took the cork out of my lunch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')