Ja nu heb ik ook nog the game verloren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef Marble het volgende:
Jack had ook een keer last van zijn appendix op het eiland maar die heeft Juliet er toen gelukkig uit geopereerd, wat een geluk dat zij er was anders had hij het misschien niet overleefd. Bernard moest hem uiteindelijk wel verdoven tijdens de operatie want anders kon Juliet zich niet concentreren.
Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb er wel ervaring mee trouwens, 's middags buikpijn en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis, acute blindedarmontsteking. Heel erg pijnlijk. Als het blindedarmontsteking is kan je daar het beste maar snel achter komen trouwens want als ie barst heb je een probleem.
Hangt er een beetje vanaf, heb je je eigen risico al verbruikt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Wie of wat kan ik nu zomaar bellen? Straks is het niks... hier is niemand thuis voorderest
Ehm ja eerst gewoon buikpijn, werd steeds erger en toen echt ontzettende steken, zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup. Bel anders de huisartsenpost?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...
Kun je beschrijven wat voor pijn je voelde?
Erg kansloos topic dit misschien maar ik maak me ongerust en dan vraag ik het even...
Heb al een goeie vriendin proberen te bellen die het ook had maar ze neemt niet op
Apollo's belt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef TheDenialTwist het volgende:
zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup.
Ga naar de huisartsenpost. Vanavond nog. Dit verhaal lijkt idd sterk op blindedarmontsteking en daar wil je echt niet de nacht mee in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef Maisnon het volgende:
nu ineens rechtsonder mn navel een zwaar erge buikpijn, een steek die zeg maar echt tussen m'n navel en lies zit.
Ademen doet zeer, lopen lukt niet en ik zit echt krom![]()
Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Oldbie het volgende:
Dat had mijn broer een tijd geleden ook. Nu ben ik de oudste thuis.
Nee dwaas, ik ben 87. Mijn ouder zijn allang dood!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.
Jij bent vanavond in een kutbui is t niet, ander keertje lieverquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Marble het volgende:
TS reageert niet meer. Wellicht enigszins jumping to conclusions, maar: RIP aan de nabestaanden.
Nou, nee. Er kunnen verschillende redenen zijn voor het verminderen van de pijn (lichaamseigen pijnstilling, verschuiven v/d appendix naar een plek waar hij minder pijn veroorzaakt, ...) die niets met beter worden te maken hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Dat het even wat minder wordt lijkt me sowieso een goed teken.
Geen (hevige) loslaatpijn betekent slechts dat je buikvlies (nog) niet is ontstoken. Het betekent niet dat je geen blindedarmontsteking hebt.quote:Dat erop drukken en los laten dat ik dan pijn voelde had ik trouwens wel last van, maar ik schoot niet door het dak bij wijze van spreke.
Hm, mijn litteken is juist vrij klein en onopvallend.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef Core2 het volgende:
Overigens heb ik zelf van een acute blindedarmonsteking mogen genieten. Heb er ook een behoorlijke jaap aan overgehouden. Na de operatie heb ik nog een week in het ziekenhuis moeten blijven aan een infuus.
Nee natuurlijk zitten hier geen huisartsen die even over internet de diagnose stellen, maar het was ook een beetje om mezelf gerust te stellen en niet in mn eentje te paniekeren.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef Core2 het volgende:
Niet de dokter bellen, het probleem overanalyseren op fok is een veel beter idee.
Overigens heb ik zelf van een acute blindedarmonsteking mogen genieten. Heb er ook een behoorlijke jaap aan overgehouden. Na de operatie heb ik nog een week in het ziekenhuis moeten blijven aan een infuus.
Heb je geen ibuprofen in huis? Schijnt beter te werken bij koorts en ontsteking.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Omdat de pijn nu weggetrokken is een eind kijk ik het even een half uur aan... heb ook paracetamol genomen, kijken hoe dat uitwerkt.
Wel tragisch dat je niet eens weet dat je zoon eigenlijk een dochter isquote:Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ik ben zijn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |