abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64073195
Hey eh,

heeft er iemand hier ervaring met die fijne appendix ontsteking?

Ik heb al een paar dagen opzettende buikpijn die telkens wegvloeit en nu ineens rechtsonder mn navel een zwaar erge buikpijn, een steek die zeg maar echt tussen m'n navel en lies zit.

Ademen doet zeer, lopen lukt niet en ik zit echt krom

Ben ook licht in m'n hoofd, warm koud vanalles tegelijk..

hmpf
pi_64073362
On a sidenote: ik ben wel een ontzettende hypochondrier af en toe maar dit is echt pijnlijk
pi_64073370
Ga naar de dokter?
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:53:08 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073387
Jack had ook een keer last van zijn appendix op het eiland maar die heeft Juliet er toen gelukkig uit geopereerd, wat een geluk dat zij er was anders had hij het misschien niet overleefd. Bernard moest hem uiteindelijk wel verdoven tijdens de operatie want anders kon Juliet zich niet concentreren.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_64073438
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:53 schreef Marble het volgende:
Jack had ook een keer last van zijn appendix op het eiland maar die heeft Juliet er toen gelukkig uit geopereerd, wat een geluk dat zij er was anders had hij het misschien niet overleefd. Bernard moest hem uiteindelijk wel verdoven tijdens de operatie want anders kon Juliet zich niet concentreren.
Ja nu heb ik ook nog the game verloren.

Maar serieus, ik ben echt niet happy nu. Wie of wat kan ik nu zomaar bellen? Straks is het niks... hier is niemand thuis voorderest
pi_64073511
Ik heb er wel ervaring mee trouwens, 's middags buikpijn en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis, acute blindedarmontsteking. Heel erg pijnlijk . Als het blindedarmontsteking is kan je daar het beste maar snel achter komen trouwens want als ie barst heb je een probleem.
pi_64073683
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb er wel ervaring mee trouwens, 's middags buikpijn en 's nachts met spoed naar het ziekenhuis, acute blindedarmontsteking. Heel erg pijnlijk . Als het blindedarmontsteking is kan je daar het beste maar snel achter komen trouwens want als ie barst heb je een probleem.
Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...

Kun je beschrijven wat voor pijn je voelde?

Erg kansloos topic dit misschien maar ik maak me ongerust en dan vraag ik het even...

Heb al een goeie vriendin proberen te bellen die het ook had maar ze neemt niet op
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:02:10 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073730
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:54 schreef Maisnon het volgende:
Wie of wat kan ik nu zomaar bellen? Straks is het niks... hier is niemand thuis voorderest
Hangt er een beetje vanaf, heb je je eigen risico al verbruikt?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:02:37 #9
172249 Timanoridas
ik heet geen tim
pi_64073743
Als je op de rechteronderbuik drukt zou dat niet veel pijnverschil moeten geven. Bij het loslaten echter zou er een stekende pijn moeten ontstaan. In geval van blinde darm ontsteking dan.
Als je nou echt heel veel pijn hebt, kan je toch gewoon de dokerspost bellen Daar zijn ze immers voor.
pi_64073842
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:00 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja een vriend van m'n vader heeft daar lang voor in het ziekenhuis gelegen zelfs omdat dat gebeurde...

Kun je beschrijven wat voor pijn je voelde?

Erg kansloos topic dit misschien maar ik maak me ongerust en dan vraag ik het even...

Heb al een goeie vriendin proberen te bellen die het ook had maar ze neemt niet op
Ehm ja eerst gewoon buikpijn, werd steeds erger en toen echt ontzettende steken, zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup. Bel anders de huisartsenpost?
pi_64073850
Zit je te janken van de pijn? Ga dan ff snel naar de dokter Mn broer kwam er ook pas laat achter dat er iets niet goed was.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:06:38 #12
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64073888
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef TheDenialTwist het volgende:
zo rechtsonder.. hoe heet dat daar.. iets boven mn heup.
Apollo's belt.
pi_64073897
ik heb het gehad, en ik kan je vertellen dat het gewoon ontzettende buikpijn is dat niet weggaat... niks helpt geen asperines ofzo het blijft gewoon...ff naar de huisartsenpost gaan lijkt me het verstandigst nu he .
-edit- en ja als je bijna zit te janken van de pijn dan heb je wss blinde darm ontsteking, of iets anders maar dan zou ik toch maar naar die huisartsenpost gaan .
pi_64073904
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:05 schreef Sagitta het volgende:
Zit je te janken van de pijn?
En dat ja.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:08:58 #15
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64073964
Dat had mijn broer een tijd geleden ook. Nu ben ik de oudste thuis.
pi_64074011
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 22:48 schreef Maisnon het volgende:

nu ineens rechtsonder mn navel een zwaar erge buikpijn, een steek die zeg maar echt tussen m'n navel en lies zit.

Ademen doet zeer, lopen lukt niet en ik zit echt krom
Ga naar de huisartsenpost. Vanavond nog. Dit verhaal lijkt idd sterk op blindedarmontsteking en daar wil je echt niet de nacht mee in.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:10:26 #17
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64074021
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:08 schreef Oldbie het volgende:
Dat had mijn broer een tijd geleden ook. Nu ben ik de oudste thuis.
Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.
pi_64074069
Mmh, dit lijkt op de symptomen van zwangerschap
You dream it, I live it.
pi_64074071
Ja, je hebt er misschien wel eentje. Ga naar je huisarts!
Geniet, maar drink met Maarten.
pi_64074109
Ga naar de dokter. Ik was er te laat mee waardoor de hele boel was verkleefd, wat me 2 weken extra ziekenhuis en een extra groot lidteken opleverde. Bij mij deed het vooral pijn als ik op mijn buik drukte en dan snel losliet (loslaatpijn) maar dat is slechts een indicatie natuurlijk.

Als het acuut is verga je inderdaad van de pijn. Bij een gewone kun je nog wel een beetje funtioneren. Het kan best gevaarlijk zijn als je er niet op tijd bij bent, dus ga naar de dokter, bel de dienstdoend arts van je huisartenpraktijk.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:14:46 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64074197
TS reageert niet meer. Wellicht enigszins jumping to conclusions, maar: RIP aan de nabestaanden.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:15:14 #22
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64074213
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:10 schreef Marble het volgende:

[..]

Wel tragisch dat je broer ook gelijk je pas en mams heeft vermoord.
Nee dwaas, ik ben 87. Mijn ouder zijn allang dood!!
Mijn broer is wel 94 geworden.
pi_64074219
Ik zat net inderdaad zo ongeveer te janken van de pijn, nu is het een beetje minder geworden, maar nog steeds aanwezig..

Dat het even wat minder wordt lijkt me sowieso een goed teken.

Dat erop drukken en los laten dat ik dan pijn voelde had ik trouwens wel last van, maar ik schoot niet door het dak bij wijze van spreke.

Laten we hopen dat het nu zo blijft...

Voel me voor de rest nog wel hetzelfde, alleen de pijn is dus ietsje minder nu.
pi_64074252
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:14 schreef Marble het volgende:
TS reageert niet meer. Wellicht enigszins jumping to conclusions, maar: RIP aan de nabestaanden.
Jij bent vanavond in een kutbui is t niet, ander keertje liever
pi_64074300
Bel gvd de dokter!
pi_64074362
Serieus, ik zou ook de dokter bellen.
pi_64074446
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:15 schreef Maisnon het volgende:

Dat het even wat minder wordt lijkt me sowieso een goed teken.
Nou, nee. Er kunnen verschillende redenen zijn voor het verminderen van de pijn (lichaamseigen pijnstilling, verschuiven v/d appendix naar een plek waar hij minder pijn veroorzaakt, ...) die niets met beter worden te maken hebben.
quote:
Dat erop drukken en los laten dat ik dan pijn voelde had ik trouwens wel last van, maar ik schoot niet door het dak bij wijze van spreke.
Geen (hevige) loslaatpijn betekent slechts dat je buikvlies (nog) niet is ontstoken. Het betekent niet dat je geen blindedarmontsteking hebt.

Ergo -> ga in godsnaam naar de dokter!
pi_64074559
ik zou even naar de dokter gaan.
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:10 #29
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_64074649
ik had precies hetzelfde, ook krom lopen van de pijn enzo. alhoewel ik nog wel drie dagen naar school was gegaan met die pijn en toen was ie uiteindelijk gebarsten, als je indrukt deed t ook pijn bij mij maar vooral als je hem losliet idd
je kan beter maar gelijk laten checken want als ie barst lig je idd nog n tijdje in het ziekenhuis (lekker 3 weken kotsen ofzo ) en dat is echt kut, kies trouwens als ze het vragen voor een kijkoperatie of vraag er anders zelf om, heb ik ook gehad en dan krijg je 3 kleine littekens ipv 1 hele grote

maarja ik had dus precies hetzelfde als jij, dus je hebt er best wel kans van alhoewel het bij mij bleef steken en niet afentoe ophield

succes
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:26:11 #30
192481 Core2
Happiness is the road
pi_64074650
Niet de dokter bellen, het probleem overanalyseren op fok is een veel beter idee.

Overigens heb ik zelf van een acute blindedarmonsteking mogen genieten. Heb er ook een behoorlijke jaap aan overgehouden. Na de operatie heb ik nog een week in het ziekenhuis moeten blijven aan een infuus.
pi_64074711
Is het al weer erger geworden? En heb je al gebeld?
pi_64074884
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef Core2 het volgende:
Overigens heb ik zelf van een acute blindedarmonsteking mogen genieten. Heb er ook een behoorlijke jaap aan overgehouden. Na de operatie heb ik nog een week in het ziekenhuis moeten blijven aan een infuus.
Hm, mijn litteken is juist vrij klein en onopvallend.
pi_64074902
Omdat de pijn nu weggetrokken is een eind kijk ik het even een half uur aan... heb ook paracetamol genomen, kijken hoe dat uitwerkt.

Ik ben me er bewust van dat als het t is dat je dan snel moet zijn, dus als het niet snel beter gaat bel ik inderdaad de huisartsenpost.

Bedankt voor het advies enzo allemaal in ieder geval, ik vraag of ie op slot kan en laat nog wel weten of het ernstig afliep.
pi_64074960
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:26 schreef Core2 het volgende:
Niet de dokter bellen, het probleem overanalyseren op fok is een veel beter idee.

Nee natuurlijk zitten hier geen huisartsen die even over internet de diagnose stellen, maar het was ook een beetje om mezelf gerust te stellen en niet in mn eentje te paniekeren.

Plus is het iets wat vrij veel voorkomt lijkt me, en dat er vast wat fokkers waren die aan konden geven of het op hun ervaring ermee leek.

Trust me, ik roep ook altijd ga naar de dokter bij dit soort topics normaal
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:35:40 #35
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_64075027
Bellen kan altijd... En ja kan het beter even laten nakijken door een arts

edit: ooh lees net dat de pijn weggetrokken is. Niet gewoon een heftige krampaanval? Je darmen lekker aan het samentrekken, en dan iets te enthousiast.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:39:29 #36
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_64075138
Ik heb het ook net gehad alleen bij mij was ie gesprongen.
Ben eind Oktober geopereerd en nog steeds herstellende en dat terwijl ik gewoon een gezonde jongen ben. Maar als dat ding springt krijg je heel wat complicaties.

Ik was ook zo eigenwijs om maar niet teveel aktie te ondernemen. Maar ik zou als ik jou was gewoon eens op bed gaan liggen, als je dan niet weet hoe je je moet draaien of wat je moet doen van de pijn dan ga echt direct naar de huisartsenpost. Dan kunnen ze je direct opnemen, krijg je een spuitje en voel je totaal geen pijn meer (echt een opluchting).

En als het ding niet gesprongen is doen ze het tegenwoordig met een kijk operatie weghalen, Heb je maar een paar kleine puntjes als litteken en ben je ook zo weer hersteld en thuis.

Als je net zo stom bent als ik en wacht tot het laatst heb je zelfs de kans dat je buikvliesontsteking krijgt waar je dus dood aan kunt gaan. Tevens word het ding dat met spoed verwijderd en ik heb nu een snee van 12/13 cm.

Ben gewoon een slimme meid, verzamel je lef en ga naar de dokter. Je kan nu wel paracetamol slikken en dan gaat het idd ook weer even maar op een gegeven moment werken die dingen niet meer en dan ben je (althans was ik) al te laat.

Succes ermee !
WOKNOK
pi_64075243
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Omdat de pijn nu weggetrokken is een eind kijk ik het even een half uur aan... heb ook paracetamol genomen, kijken hoe dat uitwerkt.
Heb je geen ibuprofen in huis? Schijnt beter te werken bij koorts en ontsteking.
pi_64075353
Misschien heb je een galkoliek!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_64075609
Nja mocht er in de komende uren ook iets zijn dan is het meteen groot alarm
pi_64075634
De TS heeft diarree
pi_64075737
Doet het erg zeer, dan is er iets niet goed...
Wat het ook is, als het erg zeer doet ga je gewoon naar de dokter, die hebben er meer verstand van dan de gemiddelde Fokker...
Beter een keer teveel naar de arts dan te weinig tenslotte...
pi_64075776
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
De TS heeft diarree
Huh, hoe weet jij dat...???
pi_64076220
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:00 schreef FFnog het volgende:

[..]

Huh, hoe weet jij dat...???
Ik ben zijn vader
pi_64076370

[ Bericht 100% gewijzigd door Repeat op 17-12-2008 00:26:16 ]
  woensdag 17 december 2008 @ 00:26:10 #45
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_64076396
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

Ik ben zijn vader
Wel tragisch dat je niet eens weet dat je zoon eigenlijk een dochter is .
pi_64076491
Als het acuut is komt meestal ook al je eten er uit Maar neem het wel serieus, ik leef gelukkig nog!
  woensdag 17 december 2008 @ 00:35:58 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64076551
Tja het kan van alles zijn... Bij mij was het dus blindedarmontsteking.

's Ochtends begon het flink pijn te doen, 's avonds ging ik naar de huisartsenpost, die vond dat het niks was, rond het ochtenduur kon ik echt niet meer lopen van de pijn, toen ging ik naar de huisartsenpost, toen was het verdenking blindedarmontsteking, toen ging ik naar de eerste hulp.

Toen was hij al gesprongen en toen heb ik 1,5 week in het ziekenhuis moeten blijven hangend aan diverse ranzige antibiotica en vanwege de ontsteking kon de wond niet gesloten worden dus met de open wond heb ik nog 2 maanden mee rondgelopen en het litteken is echt supergroot en lelijk.

Conclusie, ga liever eerder dan later naar de huisartsenpost. En als ze je wegsturen en je vergaat daarna nog meer van de pijn ga dan weer.

En beterschap
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64076906
Ik heb het ook gehad 2 jaar geleden. Dodelijk pijnlijk Nu even de reacties lezen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64076941
Ik ging de eerste week toen ik er last van had naar de dokterswacht. Zei ze dat het gewoon buikpijn was Een maand later weer en toen gelijk geopereerd. Hij was bijna geknapt en dan waren de rapen pas echt gaar.

Ik zou voor de zekerheid even de dokter bezoeken. Je weet het maar nooit.

EDIT: Ik ben niet de enige waar de dokter eerst zegt dat het niets was. Falers
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 17 december 2008 @ 05:58:53 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_64078341
slotje op verzoek van TS
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')