Geniaal.quote:Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef -SG- het volgende:
'Ja en dan heb je nog Jet. Ja je ziet gewoon dat ze een junk is. Daar wil ik liever niet mee gezien worden'..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
filmpje van dooie vriend op de hyves van jet... wtf![]()
ik vond het erger hoe ze reageerde op 1-2 meter in de hoogtequote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef Bellic het volgende:
Hoe Jet rent.Serieus grootste mongool die ik sinds tijden heb gezien.
Ik heb eerlijk gezegd ook wel eens geld van mijn vader gejat.quote:Op maandag 22 december 2008 17:43 schreef MikeyMo het volgende:
Ach ja, Andy wat een dwieber is dat. Z'n kop staat me niet aan, z'n houding staat me niet aan en dan jat hij ook nog eens geld van zijn moeder op haar sterfbed
Eens. Ik zou me ook kapot ergeren. En Ries dan meteen naar huis willen omdat wordt aangesproken op z'n gedragquote:Op maandag 22 december 2008 19:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gert-Jan is echt de enige met fatsoen. Hij heeft zo gelijk wat betreft het opruimen e.d. En de rest maar zeuren dat het om kleine dingen gaat. Dat maak je er natuurlijk zelf naar als je je niet aan je afspraken houdt. Gert-Jan is zoiezo de enige die sociaal en slim is.
Komop, hij is grappig en ziet er kennelijk goed uit, maar daar houdt bij hem echt alles bij op. Die eerste aflevering dat ze die controle hebben: "Heb je iets aan te geven?". "ja, heb dit nog toevallig in mijn jas zitten" en dan komt hij met pepperspray aanquote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef Moppie_1974 het volgende:
Jammer dat Niels zo erg naar de klote is geweest.
Vind ik een hele leuke gozer verder.
Tis maar te hopen dat ie echt afkickt en dat ie altijd clean zal blijven.
Dat hoop ik van allemaal natuurlijk.
(Er zullen er altijd wel een paar zijn die weer terugvallen.)
Ze zullen toch na dit programma nog wel verder begeleid worden denk ik.
Wie weet krijgen we dan in de toekomst nog te zien hoe het uiteindelijk is verlopen met de afkickers.
Uhm, hier moet ik ook gewoon helpen in het huishouden en de tafel dekken / afruimen. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:44 schreef MikeyMo het volgende:
tja, Ries is 19 en zijn moeder doet natuurlijk alles thuis. Die is gewend van tafel weg te lopen en dat vervolgens al zijn troep op miraculeuze wijze in de afwasmachine beland en vervolgens de kast weer ingaat...
Maar als dat elke dag ruzie oplevert is er geen moeder die dat vol blijft houden. Zo'n klein klusje doe je dan wel even alleen als dat zoveel gezeik scheelt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uhm, hier moet ik ook gewoon helpen in het huishouden en de tafel dekken / afruimen. Lijkt me niet meer dan logisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |