Omdat er 95,7% aan chemische troep in zitquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:06 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet schokkende ontdekking
hoe kan het dat er in een rijstetoetje 4,3% rijst zit
nouw iddquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Omdat er 95,7% aan chemische troep in zit
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:16 schreef Mark336 het volgende:
Marc, weet je nog hoe laat ongeveer Gerard de dochter van Sjonnie aan de lijn had?
Idd, sinds zondag ofzo. Daarvoor checkte ik Fok! regelmatig heur, maar ik ben 3fm fan, dus dan maar een keertje aanmelden. Mijn naam is Jelte, en geen idee hoe ze me noemenquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hadden wij ons al voorgesteld trouwens? zolang loop je hier nog niet rond...kom je doen?![]()
* muisje-eliza geeft handje
Hallow ik ben Eliza, friends call me Muisje of Muizel![]()
ik zit hier bijna elke avond mn favo programma's te luisteren en te kletsen
nou aangenaamquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, sinds zondag ofzo. Daarvoor checkte ik Fok! regelmatig heur, maar ik ben 3fm fan, dus dan maar een keertje aanmelden. Mijn naam is Jelte, en geen idee hoe ze me noemen.
Ik zit op school, dus ik zal meestal pas ná 1700 reageren (tenzij ik op school zit te FOK!ken
das nie ergquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Eliza, jij gaat het nog druk krijgen met kennismaken komende week, aangezien dan half FOK! in dit topic komt posten.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
das nie ergdat zijn vast van die mensen die meteen weer gaan als SR is afgelopen
al weet ik natuurlijk niet of deze meneer blijft
Lekker !quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat sr op vrijdag begint, slechts paar keer te werken. Voor de rest: vakantie.
Doei doei !quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw peepz...ik gaat dr vandeur![]()
fijne aaf nog
Bye -geen idee wat zwaaismiley, zit op psp-quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
nouw peepz...ik gaat dr vandeur![]()
fijne aaf nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |