Eejquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Present.
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Maricha chips aan het eten? Heb je nog ruimte voor een oliebol ?? Heb er nog 4 over..
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!
* muisje-eliza ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.
Net als een kinderboerderij zonder dieren. Zoiets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, het voelt toch iets wat vreemd.
uuhhm okayquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee dank je, had heel erg behoefte aan iets hartigs!
hahaha maar iets anders kan ik hier niet krijgen he.... thuis had ik wel een crackertje met pindakaas gepaktquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd "iets hartigs" als ik gewoon zin heb om een zak chips weg te werken.
Jaja....quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha maar iets anders kan ik hier niet krijgen he.... thuis had ik wel een crackertje met pindakaas gepakt
Haha, ja zoietsquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net als een kinderboerderij zonder dieren. Zoiets.
kheb dr al 1 opgegeten voor jequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okayHet viel te proberen want na mijn 7e oliebol te hebben had kan ik eigenlijk geen oliebol meer zien..
Je mag ze hier wel heen brengen dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okayHet viel te proberen want na mijn 7e oliebol te hebben had kan ik eigenlijk geen oliebol meer zien..
Warvoor dank!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb dr al 1 opgegeten voor je
Dan hoop ik wel dat je een beetje in de buurt woont want anders worden ze er niet lekkerder op.quote:
Groningen - Amsterdam is toch niet zo ver?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je een beetje in de buurt woont want anders worden ze er niet lekkerder op.
Geweldige plaat dit van Live. Jammer dat we zo weinig van ze horen.
Dat is nog wel overbruggen, lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Groningen - Amsterdam is toch niet zo ver?
Ik heb geen idee op welk album The stud up for love staat, maar die plaat vind ik echt heel mooi. Maar ze hebben inderdaad ook een hoop mindere platen gemaakt. Die 911 hoef ik niet vaak te horen en dat komt natuurlijk mede door de tragische gebeurtenis op 9/11.quote:Live heeft ook behoorlijk wat crap gemaakt, dus ik hoef ze niet teveel te horen. Met platen van Throwing Copper zit je trowens wel altijd goed.
Altijd fijn..quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Je wordt welkom geheten met pistoolschoten
Sterkte ermee.. !quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ziggo is weer bagger. Wel, niet, wel, niet, wel verbonden..
Cool !quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Thanks. Volgens mij heeft 't geholpen.
hekkesluiterquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Andrew stopt ermee bij 3v12 radio!
Helaas... maar de plaat van Madcon is ook super vet. Dan draai ik straks wel even iets van Queen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:
Geen tijd meer voor Queen Hans
Al vind ik dit ook een hele leuke afsluiter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |