quote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik hou me al de hele dag in om het niet te zeggen maar ik kan het niet laten:
Freecell, der zit schimmel op je doos!!!
Ik snap het, je bedoelde vast geen paard, maar die op de SS doos zijn toch echt sneeuwvlokjes.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Jezus!!!
Zo'n boom past wel in je doos!
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja Jezus!!!
Zo'n boom past wel in je doos!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:27 schreef Moonah het volgende:
Gheghe!
BE heeft zelfs twéé kerstbomen staan!
Poppejans wat een liefje zit er naast het pakjequote:
Ik wil ook het LP stalletje....quote:Op maandag 22 december 2008 13:23 schreef TearSong het volgende:
Al die LP stalletjes op de foto's
*gaat Jozef zoeken want die dweilt weer ergens over de vloer*
Ik ben juist heel blij met deze foto, want zo lijkt m'n doosje groter.quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef owlet het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de meest fantastische foto, sorry secretsanta, maar we hebben geen kerstboom en het pakje kan i.v.m. grijpgrage peutervingers ook niet mooi uitgestald staan.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:42 schreef sjak het volgende:
Mrien, aan jouw tweede foto kun je zien dat wij dezelfde secret santa hebben, zelfde handschrift
Dat laat ik me natuurlijk geen twee keer vertellen. Maar liefst 6 pakjes en een kaart die pas open mag als de pakjes open zijn:quote:"Hey M@x
Je mag je cadeautje alvast wel een beetje uitpakken, want het zit nog een keer ingepakt.
Je mag het uitpakken tot je meerdere pakjes overhoudt."
Nou, bijna zo goed als nieuw lijkt me! Echt gammaquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En na restauratiewerkzaamheden ziet ie er nu zo uit!
Ja vind je het gek? Alles is nu stukquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ben heel benieuwd naar de inhoud!
Het rammelt in ieder geval wel!![]()
Laat me raden, ze vroeg glazen....quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ja vind je het gek? Alles is nu stuk
Oh Kersjes wat leuk, eindelijk voor jou ook je Santa-pakjequote:Op maandag 5 januari 2009 11:29 schreef Kersjes het volgende:
Ik ben zo blij dat ik vandaag een vrije dag heb, kon ik hoogstpersoonlijk mijn pakketje in ontvangst nemen!
Natuuuuuurlijk moest het rammelende, naar plakband ruikende pakje nog even onder de kerstboom, voor de vorm. Devin kon er moeilijk van af blijven. hij was net zo hyper als ik![]()
[ afbeelding ]
Secret Santa, hartstikke bedankt voor het voor de 2e keer versturen van mijn pakketje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |