] Toen ik thuis kwam lag dit briefje op me te wachten. Ik gelijk naar nummer 39 gerend
Het pakje, onder de kerstboom, die er op de foto veel minder mooi uitziet
Even een close up van het pakje, met mooi papier Enne let niet op de bak van de kerstboom, hebben er een molton omheen liggen die de katten steeds weghalen
Mijn pakje was aan de buitenkant gehavend, iemand had iets vets verzonden en de buitenkant was helemaal olieachtig... Maar gelukkig heeft mijn Secret Santa de boel goed ingepakt. De prachtig glimmende doos mocht vast open...
En daaruit kwamen drie 4 prachtig ingepakte en fijn glimmende cadeautjes! Ik bespeur zelfs een gedicht... Ik kan niet wachten!
[ Bericht 0% gewijzigd door prinseszondererwt op 20-12-2008 16:59:15 ]
Marie! Jouw Secret Santa wist vast welke kleur boom je had, wat past dat mooi bij elkaar!
She said you can paint your sky any colour And you can paint your dark as dark as you need And you can paint your light as light as you please It's all up to you
Op de foto is het niet te zien, maar het pakje is eigenlijk donkerroze en de boom rood... Maar hij blijft er mooi staan hoor, tot dinsdagochtend vroeg denk ik!
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.