abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64143451
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar komt weer zo`n 1 a 2 keer per nacht, maar dan wel heel heel ver uit elkaar, dus ik kom zo wel aan m`n slaap toe. Blijkbaar is ze gereset na haar verkoudheid
oi, lastig!
Hoe laat geef je de laatste voeding voor de nacht dan?
Want Leander kwam tijdens en na zijn verkoudheid ook opeens 's nachts weer (normaal 23:00 en dan 7:00, nu 23:00, 4:00 en 7:30 maar die 4:00 werd in een week steeds een beetje later totdat hij weer gewoon op 7:00 zat
ter bemoediging
pi_64143558
ze komt rond een uur of 1 en dan om 6 a 7 uur weer. Soms wordt ze `s avonds wakker dan leg ik haar weer terug in bed zonder een voeding en dan blijft ze ineens tot 4 uur weg voor een voeding. Maf kind
Saartje
pi_64143622
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef freecell het volgende:

[..]

oi, lastig!
Hoe laat geef je de laatste voeding voor de nacht dan?
Want Leander kwam tijdens en na zijn verkoudheid ook opeens 's nachts weer (normaal 23:00 en dan 7:00, nu 23:00, 4:00 en 7:30 maar die 4:00 werd in een week steeds een beetje later totdat hij weer gewoon op 7:00 zat
ter bemoediging
Ha, dat had Lotte ook zo'n beetje, maar dan om 5 uur (rottig tijdstip als je de volgende dag zelf moet werken)
Nu kwam ze vanmorgen pas om 8:20

Wel fijn dat je weer iets meer aan je eigen slaap toekomt Maneki, hopelijk veranderd ze het ritme binnenkort weer positiever
pi_64143676
Vanaf wanneer hoef je je babietje niet meer na max. 5 uur wakker te maken voor een voeding?
pi_64143722
Overdag of `s nachts?Overdag zou ik hem maximaal om de 3 uur wakker maken, `s nachts mogen ze voor elk pond wat ze wegen een uur doorslapen. Dus als Thomas 8 pond weegt, mag je hem lekker de hele nacht laten tukken
Saartje
pi_64143779
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef Reinhilde het volgende:
Vanaf wanneer hoef je je babietje niet meer na max. 5 uur wakker te maken voor een voeding?
Een uur per pond was het geloof ik als ze goed groeien. Met een maximum 12 uur.
maar ik weet het niet helemaal zeker
pi_64143821
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Overdag of `s nachts?Overdag zou ik hem maximaal om de 3 uur wakker maken, `s nachts mogen ze voor elk pond wat ze wegen een uur doorslapen. Dus als Thomas 8 pond weegt, mag je hem lekker de hele nacht laten tukken
Ja dus
En overdag laat ik er nog steeds niet meer dan 4 uur tussen meestal, doet hij het prima op
pi_64143836
's nachts idd. Dat is goed nieuws! Meestal komt hij 1x, rond 3 uur, en dan moet ik om 8 uur echt moeite doen om hem wakker te krijgen .
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:39:10 #184
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64145097
Och Reinhilde, sterkte hoor voor Thomas (en voor jou) nu al verkouden

Hier was het vannacht ook weer lekker, een uurtje of 4 was het dat Maarten wakker werd en toen om 7 uur weer (dan gaat W.'s wekker).
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64146168
Wat een goede slaperd Reinhilde! Heerlijk joh

Hoe is het met Sasha BE?

Hier net het CB gehad voor de intake. Ze maakte zich toch wat zorgen om Merel d'r gewicht (Merel is best afgevallen en kwam aan het einde van de kraamweek nog niet aan). Dus nu gaan we de 30e een keer extra wegen. Zelf maken we ons niet zo druk, Merel is heel alert tussendoor, plast en poept goed.
Haar voetje wordt nog in de gaten gehouden, het wil nog niet echt uit de dwangstand, maar als ze ontspannen is kunnen wij het wel goed bewegen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:32:38 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64146675
Sasha heeft vannacht gewoon heerlijk de hele nacht geslaen en er lijkt nu niks meer aan de hand. Ja, brood wilde hij net nauwelijks, maar dat komt wel vaker voor.
Ga hem zo maar eens in zijn bedje leggen voor een tukkie.
pi_64150886
ik heb saartje vandaag gezien. De terrorbaby. Het is net een hondje. Ze ging er vandoor met de schoen van Jen, in haar mond. Ik moet snel verder. Druk vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:53:39 #188
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64151163
Oh gelukkig BE. Dat valt dan weer mee. Jullie hebben het vééél te makkelijk met Sasha, echt .
pi_64151325
Fijn BE!
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:03:23 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64153242
Het houdt volgens mij voor Sasha zelf nog niet echt over.
Ik dacht na 2 uur slaap toch nog wat brood te proberen maar dat weigerde hij en een koekje is ook alleen maar verkruimeld. Sapje gaat er wel goed in.
Nou ja goed, drinken is het belangrijkst.
pi_64153571
Is ook zo BE, als 'ie maar drinkt, dan is het goed
Wat naar dat hij zo ziek is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64154827
ik heb Jen haar bed gesloopt en nu goed tegen mijn bed gemonteerd. We hebben nog niet getest met slapen, dat wilde ze nog niet.
Thomas wat heb jij je papa en mama laten schrikken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64155521
Ik kom even binnenvallen.
Heb een hele tijd niet op het forum gekund, want ben op 1december opnieuw aan de slag gegaan en zit onmiddellijk tot over mijn oren in het werk.
Daar is dan nog een operatie om een (gelukkig goedaardig gebleken) gezwel bij mijn moeder weg te halen, een paar dagen ziekenhuis voor Ben en mijn schoonzusje die bevallen is bijgekomen.

Nu alles is goed afgelopen (gelukkig), maar ik wist wel even wat doen . Ik ga proberen om nu weer wat bij te lezen.

En ik had ook een vraagje: jaaaaaaaaren geleden heb ik ooit eens zo'n baby T-shirt met vleugeltjes gezien. Niet zo van die vleugels die er op gedrukt staan, maar echt vleugels die er aangenaaid waren (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar als je baby op z'n buik lag of je had een kindje dat al kon lopen, dan staken die vleugels zo echt uit). Ik wou graag zo'n T-shirtje om foto's te maken van Ben voor op het kerstkaartje, maar ik kan nergens nog zo'n T-shirt vinden... Kunnen jullie me helpen?
pi_64155609
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef Ticootje het volgende:
ik heb saartje vandaag gezien. De terrorbaby. Het is net een hondje. Ze ging er vandoor met de schoen van Jen, in haar mond. Ik moet snel verder. Druk vandaag.
(Ik probeer het voor me te zien )
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_64155631
Geen idee Liza!
Moest vanmiddag nog aan jullie denken, gaat verder met jou en Ben alles goed?
pi_64155778
Ben is terug uit het ziekenhuis, dus da's al een grote opluchting. Helemaal genezen kon nog even duren. Ik ben wel behoorlijk geschrokken en heb door Ben zijn ziek zijn en de nachten in het ziekenhuis sinds vorige week nooit langer dan 3 uur na elkaar kunnen slapen + een werkweek van 6u 's morgens tot 10u 's avonds achter de rug, dus hoe sneller ik mijn bed in geraak vanavond, hoe liever! Ik hoop dat Ben ook weer iets langer gaat doorslapen terug nu hij aan het genezen is.

Hoe gaat het hier met jullie allemaal?
pi_64155872
Heftig Liza!
Wat had Ben dan dat hij in het ziekenhuis lag?
Fijn dat het nu weer beter met hem gaat!
pi_64156118
Pfoe Liza! Druk gehad dus....
En ik heb gemist dat Ben in het ziekenhuis lag Wat was er?
Succes met weer bijkomen!
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:59:55 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64157792
Jeetje Ben in het ziekenhuis joh!
Fijn dat hij nu weer thuis is!
pi_64157979
jeetje Liza! fijn dat Ben nu weer thuis is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')