Ja is zeker fijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk he, zo trots doen!
Fijn dat ze weer goedgekeurd was.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik weet het niet maar het is geen porum iig
quote:
oi, lastig!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saar komt weer zo`n 1 a 2 keer per nacht, maar dan wel heel heel ver uit elkaar, dus ik kom zo wel aan m`n slaap toe. Blijkbaar is ze gereset na haar verkoudheid
Ha, dat had Lotte ook zo'n beetje, maar dan om 5 uur (rottig tijdstip als je de volgende dag zelf moet werken)quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]
oi, lastig!
Hoe laat geef je de laatste voeding voor de nacht dan?
Want Leander kwam tijdens en na zijn verkoudheid ook opeens 's nachts weer (normaal 23:00 en dan 7:00, nu 23:00, 4:00 en 7:30 maar die 4:00 werd in een week steeds een beetje later totdat hij weer gewoon op 7:00 zat
ter bemoediging
Een uur per pond was het geloof ik als ze goed groeien. Met een maximum 12 uur.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef Reinhilde het volgende:
Vanaf wanneer hoef je je babietje niet meer na max. 5 uur wakker te maken voor een voeding?
Ja dusquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Overdag of `s nachts?Overdag zou ik hem maximaal om de 3 uur wakker maken, `s nachts mogen ze voor elk pond wat ze wegen een uur doorslapen. Dus als Thomas 8 pond weegt, mag je hem lekker de hele nacht laten tukken
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef Ticootje het volgende:
ik heb saartje vandaag gezien. De terrorbaby. Het is net een hondje. Ze ging er vandoor met de schoen van Jen, in haar mond. Ik moet snel verder. Druk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |