www.ombouwnederland.nlquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet welke winkel ik halo 3 goedkoopst kan halen?
Tijdje terug zag ik hier een link naar een ombouw site die halo 3 voor 15 eutjes weg geeft weet iemand die site nog?
Uitverkochtquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
www.ombouwnederland.nl
edit: de verzendkosten zijn wel 7euro ongeveer, dus je kan beter meteen meer games kopen (wellicht voor iemand anders ook)
Koop Worms dan en maak een kans! En win vette prijzen!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom niet haten aquila, ik pwn je met elke game, behalve worms
ebay , ding gaat voor 5 euro weg ofzoquote:
Naja, ik zit nu al over de 30 heen, ga even snel overnieuw beginnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je van de sidequests je al gedaan hebt, welke missie ben je nu?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop Worms dan en maak een kans! En win vette prijzen!!!!!
Lol!quote:
Mjah het wordt tijd dat Final Fantasy XIII uitkomt. Ik wacht daar al zolang op. Op de PS1 kregen we 3 FF titels, op de PS2 ook 3, al vond ik X-2 tegenvallen. Als het zo doorgaat dan krijgen we in deze generatie maar twee FF titels. Nog even en we krijgen maar één FF titel per generatiequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond ein-de-lijk Final Fantasy XI Lost Odyssey uitgespeeld. 87 uur op de teller uiteindelijk.Zoals bij elke JRPG was het einde wederom een anti-climax omdat ik veels te sterk was voor de eindbaas.
[ afbeelding ]
Straks beginnen aan een tweede playthrough van Mass Effect
Hehe ik heb dus vandaag een xbox 360 gekocht en het is ook nog de Jasper versie!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef wc-eend het volgende:
Er zat toch zo'n klepje in de verpakking dat je manufacturer datum ken zien? En schrijf op welke data en info je nodig hebt, kan je er gelijk een meenemen als je er een vind..
Nieuwe Xbox 360-revisie in de winkels, volledig 65nmquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is het voordeel van zon Jasper versie en hoe kun je het zien?
M'n schoonbroer heeft er vorige week 1 gehaaldquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nieuwe Xbox 360-revisie in de winkels, volledig 65nm
Bloodstone,.............. neukzequote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 TIME!!!!
Ik ga er zodadelijk eindelijk aan beginnen!!!!!!
Oja in welk stadje zit dit mens..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |