www.ombouwnederland.nlquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet welke winkel ik halo 3 goedkoopst kan halen?
Tijdje terug zag ik hier een link naar een ombouw site die halo 3 voor 15 eutjes weg geeft weet iemand die site nog?
Uitverkochtquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
www.ombouwnederland.nl
edit: de verzendkosten zijn wel 7euro ongeveer, dus je kan beter meteen meer games kopen (wellicht voor iemand anders ook)
Koop Worms dan en maak een kans! En win vette prijzen!!!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]kom niet haten aquila, ik pwn je met elke game, behalve worms
ebay , ding gaat voor 5 euro weg ofzoquote:
Naja, ik zit nu al over de 30 heen, ga even snel overnieuw beginnenquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel je van de sidequests je al gedaan hebt, welke missie ben je nu?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop Worms dan en maak een kans! En win vette prijzen!!!!!
Lol!quote:
Mjah het wordt tijd dat Final Fantasy XIII uitkomt. Ik wacht daar al zolang op. Op de PS1 kregen we 3 FF titels, op de PS2 ook 3, al vond ik X-2 tegenvallen. Als het zo doorgaat dan krijgen we in deze generatie maar twee FF titels. Nog even en we krijgen maar één FF titel per generatiequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond ein-de-lijk Final Fantasy XI Lost Odyssey uitgespeeld. 87 uur op de teller uiteindelijk.Zoals bij elke JRPG was het einde wederom een anti-climax omdat ik veels te sterk was voor de eindbaas.
[ afbeelding ]
Straks beginnen aan een tweede playthrough van Mass Effect
Hehe ik heb dus vandaag een xbox 360 gekocht en het is ook nog de Jasper versie!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:57 schreef wc-eend het volgende:
Er zat toch zo'n klepje in de verpakking dat je manufacturer datum ken zien? En schrijf op welke data en info je nodig hebt, kan je er gelijk een meenemen als je er een vind..
Nieuwe Xbox 360-revisie in de winkels, volledig 65nmquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is het voordeel van zon Jasper versie en hoe kun je het zien?
M'n schoonbroer heeft er vorige week 1 gehaaldquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nieuwe Xbox 360-revisie in de winkels, volledig 65nm
Bloodstone,.............. neukzequote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 TIME!!!!
Ik ga er zodadelijk eindelijk aan beginnen!!!!!!
Oja in welk stadje zit dit mens..
[ afbeelding ]
Iemand?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Ondersteund de Xbox / wireless network adapter WPA-PSK beveiliging van je router?
Thanx mate!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef Geqxon het volgende:
http://www.xboxlivethegui(...)20Wireless%20Network
Welk voltage staat op de achterkant van je xbox? 14volt of iets van 12,5? Productiedatum schijnt niet alles te zeggen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef TerroRobbie het volgende:
september 2008 is de mijne.
Yes ik heb een jasper......
Budgetgaming is niet echt up-to-date. Bij Play.com is Halo 3 op dit moment ¤18,49 inc. verzenden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:25 schreef Sala-adin het volgende:
wie weet welke winkel ik halo 3 goedkoopst kan halen?
Tijdje terug zag ik hier een link naar een ombouw site die halo 3 voor 15 eutjes weg geeft weet iemand die site nog?
quote:The Lost and Damned voor 1600 MS Points
Grand Theft Auto IV is al miljoenen keren over de toonbank gevlogen maar nog steeds niet helemaal compleet. De complete ervaring is exclusief voor Xbox 360 bezitters die volgend jaar twee extra episodes kunnen downloaden.
De eerste episode heet The Lost and Damend, hierin speel je een biker uit de bikergang "Lost". 17 Februari is deze episode te downloaden voor een prijs van 1600 MS Points, aardig wat geld, maar dan heb je ook echt wat. Een nieuwe verhaallijn, radiostation en meer, GTA IV fans kunnen straks weer naar hartelust rondrijden in Liberty City.
super weinig juist.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja.
Had toch gehoopt op 15 euro. Dat vind ik ook wel het maximum.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
super weinig juist.
je bent echt arm als je dit niet kan betalen cyberia![]()
misschien eens werk zoeken ?
quote:
suck it bitch !quote:
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voorquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de garantie dat ik maandelijks meer dan verdienstelijk krijg uitbetaald. Dat is bij jouw pizzabaas verre van.
Voor diegene die nog verlangen naar verrukkelijke leesvoer, vooral dit topic doorlezen.
kom nu online in fifaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voor
gast , sterf alsjeblieft aan een hersentumor ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij bent zo kansloos, oude dingen terughalen, je stelt niets voor
Oh jij weet meer? Vertel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
1600 punten voor een hele grote update is gewoon erg weinig
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf dag 1 dat ik mijn xbox terug kreeg van de reparatie, al problemen
[ afbeelding ]
Dit ziet er kut uit in het echt, rood en groen overal.
de story duurde gemiddeld 30 uur .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
1600 punten voor een hele grote update is gewoon erg weinig
Te tof dat topic Cybquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de garantie dat ik maandelijks meer dan verdienstelijk krijg uitbetaald. Dat is bij jouw pizzabaas verre van.
Voor diegene die nog verlangen naar verrukkelijke leesvoer, vooral dit topic doorlezen.
Je bekijkt het volgens mij verkeerd. Tijdens de ontwikkeling zijn er dingen die ze in de game willen hebben en dat moet binnen een bepaald budget en tijdsplan passen. Sommige dingen moet je dan schrappen omdat er geen tijd of geld voor is. (een game telkens uitstellen werkt niet) Die dingen kan je later toevoegen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de story duurde gemiddeld 30 uur .
de prijs is 1/3 van de game .
dus de dlc zou 10 uur moeten duren .
volgens mij is dat bij lange na niet zo lang , + dat het een update voor een spel blijft iets wat al een half jaar op de markt is , de prijs van het spel is inmiddels gezakt naar 35-40 euro ? .
dan zou de dlc in verhouding ook minder moeten kosten .
+ why the fuck , zou je extra content voor een game maken ??? , het is nog steeds bullshit . als je er plannen voor hebt voordat de game uit is ( wat ze dus ook al hadden . 2 dlc's zelfs )
stop het er dan gelijk in aangezien je game dus lang niet compleet is
Dragon Age gaat ook gruwelijk worden!quote:
ja en vraag er dan geen 20 euro voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je bekijkt het volgens mij verkeerd. Tijdens de ontwikkeling zijn er dingen die ze in de game willen hebben en dat moet binnen een bepaald budget en tijdsplan passen. Sommige dingen moet je dan schrappen omdat er geen tijd of geld voor is. (een game telkens uitstellen werkt niet) Die dingen kan je later toevoegen.
Daarnaast kom je tijdens de ontwikkeling op een punt waarbij je geen content meer toe kan voegen maar vooral bezig bent met het afronden van de game en de laatste fouten die worden gevonden er uit te halen. Als je dan dus nog leuke ideeën krijgt kan je die niet meer in de game stoppen. Ik vind het juist goed dat ze die ideeën dan toch uitvoeren en als dlc uitbrengen, het is extra, en je hoeft het niet te kopen.
Ik heb daar iets gekocht,maar niet tevreden en waren onbereikbaar die gasten, geen email, gsm of vaste lijn.quote:
Ik heb daar 1 keer iets besteld, ging perfect en had het snel binnen. Maar ik heb dus ook niks te maken gehad met hun klantenservice.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb daar iets gekocht,maar niet tevreden en waren onbereikbaar die gasten, geen email, gsm of vaste lijn.
20 euro is idd te veel DJ_quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja en vraag er dan geen 20 euro voor
http://www.videogaming247(...)nd-ruffian-start-up/quote:VG247 has is on good authority that Microsoft is funding Scottish start-up Ruffian Games specifically to develop Crackdown 2.
We’ve been told this morning that a significantly-sized group of people resigned from Realtime Worlds approximately two weeks ago to form the new company.
Realtime Worlds has steadfastly refused this morning to give any information on the individuals that left.
A spokesperson told us on the phone that doing so would be “against the data protection act,” and declined to comment in any way.
Ruffian came to light this morning after Gamasutra posted a link to a Flickr set of members of the fledgling firm look at office space in Dundee.
Crackdown lead designer Billy Thomson is involved with Ruffian, as is Xen Group long-timer, Gaz Liddon. Xen provided physics, art and other resources for the original game.
Why Microsoft has decided to go it alone on the sequel is unknown.
The news is no real surprise. Microsoft dropped a heavy hint recently that something was moving forward with a much-wanted sequel, with Xbox Live’s director of programming, Larry Hryb telling MGS boss Phil Spencer in a podcast, “I’m here to tell you on behalf of the community, I want - we need - another Crackdown.
“That’s all I’m going to say, so you don’t have to confirm for deny anything. I’m just saying we want it.”
Spencer replied: “Yes, Crackdown’s one of my favourites. I’ll leave it at that.”
Microsoft UK was unavailable for comment at the time of writing.
Crackdown 2! We are, quite literally, living the dream.
Gezellig huis met al die kleurenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo was het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
1 voordeel van nu , geen licht dus het is altijd donker
Vet jongquote:
nee gewoon een groene book ( wel een echtequote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef ach het volgende:
[..]
Gezellig huis met al die kleurenLaat me raden: Je gaat een witte kerstboom kopen waar je grijze ballen inhangt?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:08 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/940/940237p1.html
Wow, alles werkt dus ook nog goed, dit gaat een hele goede fighter worden
Die prijs zal denk ik nog het meest voor Microsoft komen, zij hebben er immers iets van 50miljoen $ voor betaald. Maar ik ben het met je eens dat het wel heel veel geld is want aan de hand van de gegeven info klinkt het niet als een enorme toevoeging of vernieuwing.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja en vraag er dan geen 20 euro voor
Mijn bestelling was na 3 dagen al geannuleerd omdat ik volgens hun niet betaald had, dat was dus wel het geval, ze reageerde toen nergens op.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 keer iets besteld, ging perfect en had het snel binnen. Maar ik heb dus ook niks te maken gehad met hun klantenservice.
Ah,..... de baard incubatietijd is inmiddels 4 uur gewordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
We begrepen het 4 uur geleden ook
Is wel een awesome SE ja, maar kost 100 euro zag ik ergens, ja dagquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:39 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah,..... de baard incubatietijd is inmiddels 4 uur geworden
Klopt, net als het save-systeem, je houd er van of vind het vreselijk, ik behoor bij die laatste groepquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een kut spel dat dead rising je gaat 1 keer dood en verliest meteen al je progress. Hoe frustrating is dat wel niet zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik tot de eerstequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:09 schreef Niek. het volgende:
[..]
Klopt, net als het save-systeem, je houd er van of vind het vreselijk, ik behoor bij die laatste groep
Idem hier,... geniaal spel,.... onbewust omgevormd tot cult gamequote:
Je moet gewoon niet dood gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:04 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een kut spel dat dead rising je gaat 1 keer dood en verliest meteen al je progress. Hoe frustrating is dat wel niet zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Voor kerst gevraagdquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Idem hier,... geniaal spel,.... onbewust omgevormd tot cult game
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef Reintji het volgende:
Wanneer jij geen AQuila heette, was je naam Ivo Positivo
Goed zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:09 schreef Miam het volgende:
eindelijk een 360 besteld.
ik blijf deze reeks volgen.
Ik moet Lego Batman nog spelen maar Lego Star Wars & Indy waren best leuk jaquote:
Voor jou welquote:Op zondag 21 december 2008 10:27 schreef Miam het volgende:
Ik heb overigens de xbox besteld incl. het Lips spel.
is dat wat?
Ik hoop hetquote:
Dude je hebt m'n post dus helemaal niet gelezenquote:Op zondag 21 december 2008 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook heulemaal into Fable 2 nu. Lang geleden dat een game me zo kon boeien als deze
en jij moest toch juist simpele games hebben ?quote:Op zondag 21 december 2008 11:46 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 2 weet me nog niet echt te pakkenBen ook pas net bezig maar met deel 1 zat ik er toen meteen in!
Ik vind het tot nu veel te kinderlijk en simpeltjes en dat is irritant
Lijkt me een controller probleem eerder?quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb een probleem met m'n Xbox. Een tijdje terug speelde ik met een vriend Fifa09. Na een paar potjes reageerde zijn besturing slecht. Hij was player 2 Continu van speler wisselen en opdrachten niet uitvoeren. Rare schoten en passes.
Gisteren speelde ik met een vriend PGR4, hij was player 2. Zijn besturing reageerde ook slecht en de camera bewoog heel raar als de controller trilde. De camera keek even weg als het ware.
Net speelde ik tegen m'n broertje PGR4, zijn camera deed hetzelfde. Hij was ook player2.
Iemand bekend met dit probleem? Of oplossingen? Anders vrees ik dat ik mn Xbox de kerstvakantie moet missenIk heb trouwens, naast PGR4 en Fifa ook nog Gears of War 1, bij de multiplayer doet die niet raar.
Het gebeurt bij allebei de controllers. Vandaag bleef hij trouwens ook helemaal trillen, na pgr4 nadat de xbox uit was....quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Lijkt me een controller probleem eerder?
Ik zit nu Lego Indy te spelen en echt waar.. een leuk en mooi spel.quote:Op zondag 21 december 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed zo![]()
[..]
Ik moet Lego Batman nog spelen maar Lego Star Wars & Indy waren best leuk ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |