quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En ik wel! En daarom zei ik het ook!
Oh, shitquote:Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Je bedoelt met gamerpoints? Dat komt alleen omdat ik m'n xbox al heel lang niet online heb gehad
lang leven J-rpg'squote:
dude japan is tofquote:
The last hope,... passend voor een SO titel,... ik hoop zo op een goed uitkomst!!quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet lood ook,............. dat die titels nog goedgekeurd worden door managementquote:Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY 2009
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zogenaamd een parodie op actiegames.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef Sjotime het volgende:
Eet lood ook,............. dat die titels nog goedgekeurd worden door management
Misschien is het wel een tof spel Strolie! Het is even afwachten al zegt de naam niet veel goeds!quote:Op donderdag 18 december 2008 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is zogenaamd een parodie op actiegames.
Op zich wel een goede marketingtaktiek. We maken een middelmatige totaal vergeetachtige third person shooter maar noemen het dan maar een parodie.Dan is de gebrekkige gameplay opeens niet meer irritant maar humoristisch ofzo?
quote:“Due to unexpected technical difficulties, the Fable II: Knothole Island expansion will not be available until late January 2009. As a result, the Fable II, Knothole Island Download and Win, originally scheduled to take place December 22 – 23, 2008, has been temporarily suspended. Please check back for updates.
Ja, en volgende week het bericht dat het stiekem toch komt?quote:
co-op was een patch bij launch, dus echt uitstellen was het niet. Ik ben bang dat ik deze DLC moet missenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en volgende week het bericht dat het stiekem toch komt?Hoeveelste keer is dit nu dat ze iets beloven en uitstellen?
co-op, aankondiging, DLC...
Vreemd, SR2 is SR1 in het kwadraat.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, toch krijgt deel 1 op veel sites een beter cijfer dan deel 2.
Vergeet ook niet dat je die cijfers in hun tijd moet zien, SR2 is gewoon op alle vlakken beter dan 1 maar dat zie je niet direct terug in het cijfer omdat bijvoorbeeld GTA IV er ook is tegenwoordig, die heeft de standaard dan weer verlegd enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 11:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, toch krijgt deel 1 op veel sites een beter cijfer dan deel 2.
Dat zal het idd zijn, toch vind ik SR2 leuker om te doen dan GTA IV, wat weer andere pluspunten heeft.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat je die cijfers in hun tijd moet zien, SR2 is gewoon op alle vlakken beter dan 1 maar dat zie je niet direct terug in het cijfer omdat bijvoorbeeld GTA IV er ook is tegenwoordig, die heeft de standaard dan weer verlegd enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |