Gewoon bellen, en dan nieuwe eisen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
1 gekocht in de winkel, 1 erbij gekregen. Weet niet welke het is?
Wat kan ik het beste doen hehe
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon bellen, en dan nieuwe eisen.
Awesome.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb netjes gebeld en ze sturen een nieuwe op.
Goede service!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ich eis ein nieuwe!
Waar blijft die Doritos game?quote:
Hebben we zoiets weerquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb netjes gebeld en ze sturen een nieuwe op.
Goede service!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekert!,quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zit je al op curacao? Of waar je ook heen ging
¤194,34? Wat een afzetters jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zekert!,
de arcade kost hier incl 6 games (5 XBLA en Sega Superstar Tennis) Nafl. 515,-!, maar je mag afdingen
Ze zijn domquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:36 schreef Niek. het volgende:
Are you smarter than a 5th grader, wat een lam spel zeg. Zo ongelofelijk makkelijk, echt zonder hulplijnen in een rechte lijn naar de 500,000 (waarna de demo over is) Hebben ze het makkelijk gemaakt omdat het een demo is of zijn amerikanen gewoon heel erg dom?
Nou,.... je had het beter voor elkaar dan nu als ik zo vrij mag zijn!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo was het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
1 voordeel van nu , geen licht dus het is altijd donker
Klopt!quote:Op woensdag 17 december 2008 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zeg: DJ_ is pimp-af!
Ze heeft je private space anders al aardig gecomprimised.quote:
Zou leuk zijn als dit er in bleef:quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.konami.jp/kojima_pro/mgst/?ref=kjp_jp
MGS 4 360 confirmed bitches.
metal gear solid touch? dat is volgens jou voor de 360 puur om de groene kleur en het standaard logo?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef Cyberia18 het volgende:
gelukkig heeft ze zelf een hekel aan zulk kort haar .quote:Op woensdag 17 december 2008 09:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze heeft je private space anders al aardig gecomprimised.
Het vlotte kapsel gaat niet lang op zicht laten wachten.
inderdaad , alleen dat zal niet gebeuren helaasquote:
Doe dan picture-in-picture.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze zelf een hekel aan zulk kort haar .
maar zij wou stuff als rtl boulevard kijken , en ik wou dan gamen
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
metal gear solid touch? dat is volgens jou voor de 360 puur om de groene kleur en het standaard logo?![]()
i + ! is gewoon ipod(touch) + ac!d
hoppaquote:Update 11.55
Konami heeft bevestigd dat Metal Gear Solid Touch inderdaad zal verschijnen op iPod Touch en iPhone.
Is dat echt zo tof dan? Ik heb het nooit echt serieus genomen met die Donald Duck enzo erbijquote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef DJ_ het volgende:
trouwens wat ik wel heel graag op de 360 zie verschijnen is kingdom hearts 3
en ik hoop ook dat ze een keer iets van een anime maken van het volledige verhaal , want er zijn zoveel handheld en zelfs mobile telefoon games van KH dat je ze onmogelijk allemaal kan spelen
de kingdomhearts reeks vind ik de beste games op de ps2 , deel 1 is helemaal geniaal .quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is dat echt zo tof dan? Ik heb het nooit echt serieus genomen met die Donald Duck enzo erbij
Ehh nee?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij was er vorige week toch nog zo van overtuigd dat het spel naar de 360 zou komen?
Je bedoelt met gamerpoints? Dat komt alleen omdat ik m'n xbox al heel lang niet online heb gehadquote:Reintji:
Je loopt achter
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |