Dude ik kon hem niet vinden waar staat die? Gewoon bij new arcade shit toch?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand al die Doritos game gespeeld? 155 gamerpoints in een half uurtje tijd
Probeer het anders via de xbox websitequote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik kon hem niet vinden waar staat die? Gewoon bij new arcade shit toch?
Games marketplace -> Arcade -> New Releases. En anders idd wat Lennart zegt, dat is helemaal makkelijk, zodra je de 360 aanzet gaat 'ie downloadenquote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik kon hem niet vinden waar staat die? Gewoon bij new arcade shit toch?
mooooie gamequote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef magnifor het volgende:
Ik ga vanavond beginnen met Assassin's Creed.
Tof spelquote:Op woensdag 17 december 2008 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games marketplace -> Arcade -> New Releases. En anders idd wat Lennart zegt, dat is helemaal makkelijk, zodra je de 360 aanzet gaat 'ie downloaden
leuk jaaaquote:Op woensdag 17 december 2008 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij ownen ff met een gamebattle match![]()
Is dat zo'n potje waar elke speler een echt persoon is?quote:
stoer hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij ownen ff met een gamebattle match![]()
dit was 3 tegen 3quote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Is dat zo'n potje waar elke speler een echt persoon is?
10 days offline DJ ??quote:
nog een keer kijken dan maarquote:Op woensdag 17 december 2008 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
10 days offline DJ ??
[ afbeelding ]
Die laatste 2 t-rex levels zijn kut. Die haal ik maar niet, alle andere is extreem simpelquote:
Klopt die laatste 2 t-rex levels zijn lastigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Die laatste 2 t-rex levels zijn kut. Die haal ik maar niet, alle andere is extreem simpel
Ik vond het wel humor, ze hebben de game ook gemaakt om lekker makkelijk 200 punten te laten scoren. Weten ze zelf ook. En op zich werkt het, 'Doritos' zal een hoop meer Google hits opleveren nu er een game voor de 360 van isquote:Op woensdag 17 december 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt die laatste 2 t-rex levels zijn lastigMaar heb ze wel gehaald! Die wagen levels zijn idd weer heel simpel!
Dat spel is echt zo gaardie teksten tussendoor enzo!
Dat zeggen ze ook steeds jaquote:Op woensdag 17 december 2008 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor, ze hebben de game ook gemaakt om lekker makkelijk 200 punten te laten scoren. Weten ze zelf ook. En op zich werkt het, 'Doritos' zal een hoop meer Google hits opleveren nu er een game voor de 360 van is
Ik heb er geen vertrouwen meer in Cyb!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
naar jouw luisteren we niet voor game adviesquote:Op woensdag 17 december 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen meer in Cyb!
Dat leek toen in het begin een Oblivion Beater te worden en toen zat ik dus ook foutquote:Op woensdag 17 december 2008 21:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naar jouw luisteren we niet voor game advies![]()
jij met je two worlds propaganda toen
Dat wil ik niet zeggen maar westerse RPG's zijn wel 10x vetterquote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
nu loopt het 10 jaar achter op de westerse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |