de story duurde gemiddeld 30 uur .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
1600 punten voor een hele grote update is gewoon erg weinig
Te tof dat topic Cybquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik de garantie dat ik maandelijks meer dan verdienstelijk krijg uitbetaald. Dat is bij jouw pizzabaas verre van.
Voor diegene die nog verlangen naar verrukkelijke leesvoer, vooral dit topic doorlezen.
Je bekijkt het volgens mij verkeerd. Tijdens de ontwikkeling zijn er dingen die ze in de game willen hebben en dat moet binnen een bepaald budget en tijdsplan passen. Sommige dingen moet je dan schrappen omdat er geen tijd of geld voor is. (een game telkens uitstellen werkt niet) Die dingen kan je later toevoegen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de story duurde gemiddeld 30 uur .
de prijs is 1/3 van de game .
dus de dlc zou 10 uur moeten duren .
volgens mij is dat bij lange na niet zo lang , + dat het een update voor een spel blijft iets wat al een half jaar op de markt is , de prijs van het spel is inmiddels gezakt naar 35-40 euro ? .
dan zou de dlc in verhouding ook minder moeten kosten .
+ why the fuck , zou je extra content voor een game maken ??? , het is nog steeds bullshit . als je er plannen voor hebt voordat de game uit is ( wat ze dus ook al hadden . 2 dlc's zelfs )
stop het er dan gelijk in aangezien je game dus lang niet compleet is
Dragon Age gaat ook gruwelijk worden!quote:
ja en vraag er dan geen 20 euro voorquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je bekijkt het volgens mij verkeerd. Tijdens de ontwikkeling zijn er dingen die ze in de game willen hebben en dat moet binnen een bepaald budget en tijdsplan passen. Sommige dingen moet je dan schrappen omdat er geen tijd of geld voor is. (een game telkens uitstellen werkt niet) Die dingen kan je later toevoegen.
Daarnaast kom je tijdens de ontwikkeling op een punt waarbij je geen content meer toe kan voegen maar vooral bezig bent met het afronden van de game en de laatste fouten die worden gevonden er uit te halen. Als je dan dus nog leuke ideeën krijgt kan je die niet meer in de game stoppen. Ik vind het juist goed dat ze die ideeën dan toch uitvoeren en als dlc uitbrengen, het is extra, en je hoeft het niet te kopen.
Ik heb daar iets gekocht,maar niet tevreden en waren onbereikbaar die gasten, geen email, gsm of vaste lijn.quote:
Ik heb daar 1 keer iets besteld, ging perfect en had het snel binnen. Maar ik heb dus ook niks te maken gehad met hun klantenservice.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb daar iets gekocht,maar niet tevreden en waren onbereikbaar die gasten, geen email, gsm of vaste lijn.
20 euro is idd te veel DJ_quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja en vraag er dan geen 20 euro voor
http://www.videogaming247(...)nd-ruffian-start-up/quote:VG247 has is on good authority that Microsoft is funding Scottish start-up Ruffian Games specifically to develop Crackdown 2.
We’ve been told this morning that a significantly-sized group of people resigned from Realtime Worlds approximately two weeks ago to form the new company.
Realtime Worlds has steadfastly refused this morning to give any information on the individuals that left.
A spokesperson told us on the phone that doing so would be “against the data protection act,” and declined to comment in any way.
Ruffian came to light this morning after Gamasutra posted a link to a Flickr set of members of the fledgling firm look at office space in Dundee.
Crackdown lead designer Billy Thomson is involved with Ruffian, as is Xen Group long-timer, Gaz Liddon. Xen provided physics, art and other resources for the original game.
Why Microsoft has decided to go it alone on the sequel is unknown.
The news is no real surprise. Microsoft dropped a heavy hint recently that something was moving forward with a much-wanted sequel, with Xbox Live’s director of programming, Larry Hryb telling MGS boss Phil Spencer in a podcast, “I’m here to tell you on behalf of the community, I want - we need - another Crackdown.
“That’s all I’m going to say, so you don’t have to confirm for deny anything. I’m just saying we want it.”
Spencer replied: “Yes, Crackdown’s one of my favourites. I’ll leave it at that.”
Microsoft UK was unavailable for comment at the time of writing.
Crackdown 2! We are, quite literally, living the dream.
Gezellig huis met al die kleurenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zo was het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
1 voordeel van nu , geen licht dus het is altijd donker
Vet jongquote:
nee gewoon een groene book ( wel een echtequote:Op zaterdag 20 december 2008 10:30 schreef ach het volgende:
[..]
Gezellig huis met al die kleurenLaat me raden: Je gaat een witte kerstboom kopen waar je grijze ballen inhangt?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:08 schreef Wessiej het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/940/940237p1.html
Wow, alles werkt dus ook nog goed, dit gaat een hele goede fighter worden
Die prijs zal denk ik nog het meest voor Microsoft komen, zij hebben er immers iets van 50miljoen $ voor betaald. Maar ik ben het met je eens dat het wel heel veel geld is want aan de hand van de gegeven info klinkt het niet als een enorme toevoeging of vernieuwing.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja en vraag er dan geen 20 euro voor
Mijn bestelling was na 3 dagen al geannuleerd omdat ik volgens hun niet betaald had, dat was dus wel het geval, ze reageerde toen nergens op.quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb daar 1 keer iets besteld, ging perfect en had het snel binnen. Maar ik heb dus ook niks te maken gehad met hun klantenservice.
Ah,..... de baard incubatietijd is inmiddels 4 uur gewordenquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
We begrepen het 4 uur geleden ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |