Nou, omdat je dan allemaal interessante dingen doet natuurlijk!quote:Op zondag 21 december 2008 11:54 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Waarom zou een doctorandus een spoor na moeten laten? Een drs hoeft helemaal geen publicaties op z'n naam te hebben. Je kan gewoon de universiteit doorlopen zonder openbare sporen na te laten, niets moeilijks aan.
De Wet bescherming persoonsgegevens zegt je niks? Deze gegevens mogen echt niet zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon om wie het gaat verstrekt worden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:02 schreef henkway het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker ik werk er, er is niets verboden hoor
Dus je mag niet navragen of iemand daadwerkelijk (ergens) gestudeerd heeft?quote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef NMHR het volgende:
[..]
De Wet bescherming persoonsgegevens zegt je niks? Deze gegevens mogen echt niet zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon om wie het gaat verstrekt worden.
Tenzij de persoon om wie het gaat nadrukkelijk toestemming heeft gegeven!quote:Op zondag 21 december 2008 12:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dus je mag niet navragen of iemand daadwerkelijk (ergens) gestudeerd heeft?
Dan lust ik ook wel een mooie titel.
kletspraat diploma;'s vallen daar niet onder.quote:Op zondag 21 december 2008 12:19 schreef NMHR het volgende:
[..]
De Wet bescherming persoonsgegevens zegt je niks? Deze gegevens mogen echt niet zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon om wie het gaat verstrekt worden.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef henkway het volgende:
[..]
kletspraat diploma;'s vallen daar niet onder.
als een werkgever info wil kan dat, wel krijgt hij alleen ja of nee te horen, geen kopieën
Nee ook niet... Je moet het zelf aanvragen. Vergelijkbaar met de Verklaring omtrent het gedrag. Het valt juist wel onder de Wbp, zoals alle persoonsgegevens. Zie bijv: http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=7a2f872f-91de-490f-8c3e-b88ddc5e7603&lang=nlquote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef henkway het volgende:
[..]
kletspraat diploma;'s vallen daar niet onder.
als een werkgever info wil kan dat, wel krijgt hij alleen ja of nee te horen, geen kopieën
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |