Dit is dus het schoolvoorbeeld van een kwaliteits post.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rapmuziek is verschrikkelijk, met je ho's en money en weet ik wat nog meer.
Ik ken het niet en ik hoef het niet te kennen. Laat mij maar lekker conservatief naar klassiek en rock luisteren.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, had ik ook het hele weekendje zou eens terug moeten lezen voor de lol
!
Ik zou eerder aan een post van een sarcastisch iemand denken die een prototype rock-liefhebber nadoet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dit is dus het schoolvoorbeeld van een kwaliteits post.
Als je een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat ik met grote regelmaat naar klassiek luister en niet alleen naar Dylan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:12 schreef Crane het volgende:
[..]
De enige 'elitaire' muziek is jazz en klassiek maar daar hou ik niet van. Als je Bob Dylan etc. luistert ben je heus niet intelligent of elitair hoor.![]()
Valt me van je mee. Aan de hand van jouw postgedrag zie ik een echte boer voor me.quote:[..]
Dat wel, maar die bril-figuur ben ik dus niet.
Schnitzelparadijsquote:
Redelijke smaak, alleen een beetje jammer van dat rap om op te dansen. Op een feestje heb ik het liefst ook gewoon rock. Maar ik begrijp dat dat niet bij alle feestjes past, dus doe dan maar iets van trance ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Hellogoodbye, Machine Head, SLipknot, Stone Sour, Michael Jackson en vele vele musicals
Jammer van de kneuzen, de beat blijft goed.quote:
Mijn vader verzameld concerten, hij heeft er al ongeveer 2000.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat is echt supergoede muziek.
Nee, dit heb ik nooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
@ gers: Nou ik voel me vaak niet op me gemak bij het manvolk. Ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe en ze boos worden
. Dit heb ik bij vrouwen niet.
Niet alle mannen hoor.
zal toch wel meevallen dat mannen boos worden of je moet echt iets ergs doen bv de ferrari in de prak rijden tegen een paaltjequote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]! Geweldig hoe je dan compleet buiten proportie kunt reageren op iets
.
@ gers: Nou ik voel me vaak niet op me gemak bij het manvolk. Ben altijd bang dat ik iets verkeerd doe en ze boos worden
Niet alle mannen hoor.
Wie staat er 1? Queen weer?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Boudewijn de Groot staat op 3 in de top 2000 met avond
Hahahaha, goeie grap dit zeg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rapmuziek is verschrikkelijk, met je ho's en money en weet ik wat nog meer.
Ik ken het niet en ik hoef het niet te kennen. Laat mij maar lekker conservatief naar klassiek en rock luisteren.
Hou ik niet bij, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hmm, elk jaar weer? Voor- en najaar?
Ben ik blij dat ik alleen last van hooikoorts heb.
Hihi ik kan dan boos worden om hoe mensen op de bank zitten enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]! Geweldig hoe je dan compleet buiten proportie kunt reageren op iets
.
Niet alle mannen hoor.
Hiphop dansen blijft een passie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Redelijke smaak, alleen een beetje jammer van dat rap om op te dansen. Op een feestje heb ik het liefst ook gewoon rock. Maar ik begrijp dat dat niet bij alle feestjes past, dus doe dan maar iets van trance ofzo.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader verzameld concerten, hij heeft er al ongeveer 2000.
Oeh, retorische vraag, sterk gespeelt, maar ik trap er neit in!quote:
Staat queen nog steeds op 1?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Boudewijn de Groot staat op 3 in de top 2000 met avond
Welk soort mensen? De ho's en money negers of mensen die naar klassiek luisteren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is meer dat soort mensen waardoor ik niet zoveel met die muziek heb, dan de muziek zelf.
En weer een dieptepunt.quote:
Nee BK je snapt het niet, álle rap gaat daaroverquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahahaha, goeie grap dit zeg.Ik hoef je niet uit te leggen dat alleen de TMF-rap over ho's en money gaat neem ik aan?
Oeh, nu ben je intellectueel hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je een beetje mee zou lezen zou je ook weten dat ik met grote regelmaat naar klassiek luister en niet alleen naar Dylan.
Als er iemand een hekel heeft aan boers tuig ben ik het wel.quote:Valt me van je mee. Aan de hand van jouw postgedrag zie ik een echte boer voor me.
Ik heb dat juist andersom, ik kan beter met mannen optrekken dan met vrouwen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef Fascination het volgende:
Niet alle mannen hoor.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom, ik kan beter met mannen optrekken dan met vrouwen.
Vrouwen zijn dikwijls achterbakse loeders
Nee De Lama's met Bohemian Rhapsodyquote:
coolquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef sezten het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die gaat in mijn onderschrift als opvulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |