quote:Recommended for You
Ajax clublied
Dankjequote:
Inderdaad niet lekker nee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze had blaasontsteking alleen die mongolen dokter heeft niet sterk genoege medicijnen gegeven waardoor het een nierbekkenontsteking aan het worden is. Denken ze. Dus ze krijgt nu allemaal scans. Maar ik snap niet precies of het nou gevaarlijk is of niet want ik snap er niet zo veel van. Het ziet er alleen best ernstig uit:
zusje aan het infuus te slapen en als ze wakker is moet ze allemaal van die onderzoeken en scans.
Is een chinees!!!!!!!!11quote:
Heeft nou nog niet iedereen door dat het niet om die PF-foto ging?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh gossie.
Ik moet je in 1 ding gelijk geven, polo's over een overhemd is mieters!
Maar zo'n lelijk zwart geval als wat jij hebt...
Hmm, elk jaar weer? Voor- en najaar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure noodzaak was het: minimaal 4x per jaar keelontsteking, nu slechts 2 keer ..![]()
Oh en je mag even een week of 2 niet tegen iemand praten binnen een straal van een halve meter...
Eensch...
Ja want als je Bob Dylan goed vind kan je Nas niet meer goed vinden.quote:
Mag ik als 17 jarige niet naar die muziek luisteren?quote:
Nee, ik vind de clip nogal gayquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Mag ik als 17 jarige niet naar die muziek luisteren?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef IQM het volgende:
Mensen die enkel kunnen reageren met smileys zijn het reageren toch niet waard.
Dat is wat m'n moeder me altijd vertelde. Nog voordat we internet hadden, ja.
Van mij wel hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Mag ik als 17 jarige niet naar die muziek luisteren?
Laat eens wat van jouw elitaire muziek horen.quote:
Jij trekt geen overhemd of polo aan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Heeft nou nog niet iedereen door dat het niet om die PF-foto ging?Dat ben ik dus niet.
En ik jou.quote:
Dank je wel voor deze vrijheidquote:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat crane luistert:')quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Laat eens wat van jouw elitaire muziek horen.
[..]
Jij trekt geen overhemd of polo aan?
Pauper!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nierbekken ontsteking is allerminst een pretje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze had blaasontsteking alleen die mongolen dokter heeft niet sterk genoege medicijnen gegeven waardoor het een nierbekkenontsteking aan het worden is. Denken ze. Dus ze krijgt nu allemaal scans. Maar ik snap niet precies of het nou gevaarlijk is of niet want ik snap er niet zo veel van. Het ziet er alleen best ernstig uit:
zusje aan het infuus te slapen en als ze wakker is moet ze allemaal van die onderzoeken en scans.
De enige 'elitaire' muziek is jazz en klassiek maar daar hou ik niet van. Als je Bob Dylan etc. luistert ben je heus niet intelligent of elitair hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wel, maar die bril-figuur ben ik dus niet.quote:Jij trekt geen overhemd of polo aan?
Pauper!
Rapmuziek is verschrikkelijk, met je ho's en money en weet ik wat nog meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja want als je Bob Dylan goed vind kan je Nas niet meer goed vinden.
Oei dat is niet zo best.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nierbekken ontsteking is allerminst een pretje.
Collega van me heeft dat ook gehad en die is toen twee maanden volledig uitgeschakeld en moest daarna erg rustig aan doen.
Zag er ook op moment ontzettend slecht uit
Sterkte ermee!
EDIT: Overigens niet om je bang te maken oid hoor.
Alleen dat was mijn ervaring met nierbekkenontsteking
Het is meer dat soort mensen waardoor ik niet zoveel met die muziek heb, dan de muziek zelf.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rapmuziek is verschrikkelijk, met je ho's en money en weet ik wat nog meer.
Ik ken het niet en ik hoef het niet te kennen. Laat mij maar lekker conservatief naar klassiek en rock luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |