Ik heb hem al zovaak gevoeldquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef santax het volgende:
[..]
Jij doet nu serieus Maastricht met Limburg verwarren?
Zeg je weet toch waarom je een mestreechtenaer altijd waterpas moet zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je weet toch waarom een maastrichtenaar nooit aids kan krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik woon hier pas sinds 4 maanden![]()
Kwam eerst uit Venray
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Oh, dat is mij ontgaan. Oh zo, dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef santax het volgende:
[..]
En het gegeven dat Geenstijl een oproep heeft gedaan om op dat woord te stemmen zal ook wel hebben geholpen
Schaam je !quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Misstique het volgende:
Ik ken het pas sinds een paar maanden. Prachtig woord.
ook limburger?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Misstique het volgende:
Ik ken het pas sinds een paar maanden. Prachtig woord.
Zag je die niet aankomen danquote:
Precies, toen ik in de derde zat lachte wij hier al omquote:
Stop hiermee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef santax het volgende:
[..]
Nou, voor mij kwam die uit het niets en ging erin als zoete koek
quote:Swaffelen: Het laten slingeren van het mannelijk geslachtsdeel en er moedwillig tegen een object mee aantikken.
Vieze sletquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wel, ik word er opgewonden van tijdens de seks als Paul dat woord zegt
![]()
Maar die hadden er geen woord voor.quote:
Swaffelosquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:46 schreef Misstique het volgende:
Maar die hadden er geen woord voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |