Ja, nou weet ik ook meteen waarom het stil viel na mijn post, niemand wilde een nieuwe openen kennelijkquote:
*proest*quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerste ronde ja, de visuele inspectie. Volgende keer ga ik aan je voelen
Goed gezienquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik ook meteen waarom het stil viel na mijn post, niemand wilde een nieuwe openen kennelijk.
Voor mij een half uurtjequote:
Dat kun je wel zeggen ja.quote:
Fruts!quote:
Nee nog niet gezien.. ik ben een beetje uitgekeken op keanu geloof ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond naar Keanu Reeves in de bios
Iemand hem al gezien? "The day the earth stood still"
Daarom doe ik daar dus niet aanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Kerstkaartjes gedaan. Wat een werk altijd weer
Nee. Wel een duitse trailer ervanquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:23 schreef Frutsel het volgende:
Vanavond naar Keanu Reeves in de bios
Iemand hem al gezien? "The day the earth stood still"
Ach, m'n grootmoeders zijn er altijd zo blij mee en zoquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow dus je bent al bijna 'weg'
[..]
Wat heb je gekregen Marc?quote:
Die is leukquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel een duitse trailer ervan
Dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, m'n grootmoeders zijn er altijd zo blij mee en zo
Mijn oma's zijn samen 175 jaar oud, de een is half dement en de andere stekeblindquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef Fha het volgende:
Dat is wel leuk jaIk word wel altijd blij van de kaart van mijn oma, want die maakt ze elk jaar weer zelf. Met een klein borduur werkje er in enzo
Echt stoer!
Stond op nu.nl ergens nog een linkjequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaKan hem alleen nou ff niet vinden
Als die van mijn oma niet zo mooi waren dan zou ik hem naar je doorsturen.. maar nouja.. niet dusquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn oma's zijn samen 175 jaar oud, de een is half dement en de andere stekeblind![]()
Geen borduurwerkjes voor ome Fles dit jaar
Mja, wat moet je er van zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)taart-geweigerd.html
Niet eens op de trein?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En kerstkaartjes zijn alweer op de bus ook
Neequote:
Weinig, hij viel me op. Ook hardop zeggen dat de namen niet aanstootgevend zijn en dat het hakenkruis geen symbolische waarde heeftquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat moet je er van zeggen.. Ziek volk hou je toch.
Ja, ze hadden net zo goed in een huis vol bloemetjes kunnen wonen. Het liep anders. Soit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig, hij viel me op. Ook hardop zeggen dat de namen niet aanstootgevend zijn en dat het hakenkruis geen symbolische waarde heeft
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
of hij chamignons uit een pot mee moet nemen of droge...
CHAMPIGNONS IN EEN POT?! hoe durft ie?! pffff
sorry..even frustratie over mijn kerel die af en toe nog dommer is dan het achtereind van een koe
Hij vraagt iig niet of ze uit blik ook goed zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:18 schreef Fha het volgende:
of hij chamignons uit een pot mee moet nemen of droge...
CHAMPIGNONS IN EEN POT?! hoe durft ie?! pffff
sorry..even frustratie over mijn kerel die af en toe nog dommer is dan het achtereind van een koe
Nee nouja, ik vind uit pot al erg genoeg hahahaquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij vraagt iig niet of ze uit blik ook goed zijn
Ik wist het wel.. maar ik had eigenlijk nooit bedacht dat er dus ook mensen zijn die dat echt etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat het bestaat wist ik al niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |