Oh, oke. Binnenkort ook maar eens aanvragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om m'n belastingaangifte te doen. EN dingen bij de IBG te regelen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Zotheid het volgende:
Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.
Je mag me niet te vaak laten lachen, want ik heb buikspier-pijn...quote:
Er zal nooit een systeem komen, wat ineens werkt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Er is een fout opgetreden:
Dit account is al geactiveerd of is niet meer geldig.
AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Fijn, nu kan ik weer zo'n schijtactiveringscode aanvragen. Duurt nog weer een week.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Dit account is al geactiveerd of is niet meer geldig.
AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nu deze nog.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
heb mijn nederlans in dat bericht al verbeterd
Dank je. De code die ik hier nu voor me heb liggen is dus niks meer. Mag ik weer een nieuwe aanvragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zal nooit een systeem komen, wat ineens werkt.
Suc6
weet nooit of het met d of t is dus..of dt ofzoquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet nooit of het met d of t is dus..of dt ofzo
Voor de verandering is het vandaag nederlandts jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan in elk geval wel iets aan je interpunctie en hoofdletters doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weed nooid of hed med d of t is dus..of dt ofzo
Nederlandtsquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Auw ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Voor de verandering is het vandaag nederlandts ja![]()
Staat er echt help?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot woensdag 17 december 2008 14:28:10. Wellicht hebt u meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt het na de blokkering opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u opnieuw een DigiD inlogcode aanvragen.Kan ik die formulieren ook gewoon ergens offline vinden?
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat er echt help?![]()
Sorry,ik kan je niet helpen, even een telefoontje plegen naar de belastingdienst?
Je doet het er gewoon om, of niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
anter onterwerb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |