abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64057515
Overigens mag het van mij best traditioneel moorse stijl zijn, dus inderdaad zoals de Al-hambra. Dat neo-klassieke trekt me niet, dat ziet er ongeveer zo uit:

Allah Al Watan Al Malik
pi_64057569
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)e_stijl__.html?p=2,1

Niet zeiken mensen dit is een leuk intiatief
Er zijn zat Nederlandse wijken o.a. in Japan en Turkije.
dus niet denken als wildersstemmers maar wacht deze moie project lekker rustig af.
daar moet je dan weer wel heel hard over zeiken, die dingen zijn namelijk heel lelijk en nep.
pi_64057616
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja, aan de zeedijk staat een Chinese tempel.

[ afbeelding ]
Slechte vergelijking, natuurlijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64057803
Dat dit echt kan, alleen bij de Telegraaf
Telegraaf zet express die reactiemogelijkheid open omdat ze weten wie ze aantrekken!.

Sorry hoor maar ??????Nu word ik echt gek en kwaad, wanneer geven we holland helemaal weg aanm die noord afrikanen.Stelletje ...golen.
CB, Rotterdam | 12:59 | 16.12.08

En zo glijden we steeds verder af naar de moslimafgrond, ik heb geen hoop meer voor dit land!
Ron, Sassenheim | 13:00 | 16.12.08

Wat is dit nou weer voor iets raars?Als jullie zo graag huizen willen bouwen in marokaanse stijl, dan moeten jullie maar lekker naar marokko gaan. We zijn hier altijd nog in NL!!!! En de huizen moeten dus in 'onze' stijl gebouwd worden. Bevalt dat niet dan gaan jullie maar weer lekker terug naar marokko. Het is absoluut niet de bedoeling dat NL het 2e marokko wordt. Maar we zijn al goed onderweg. Ik ben benieuwd wat de kamer er van vindt.
Shara, Vianen | 13:00 | 16.12.08

Nou weet ik echt zeker dat ik weg wil uit dit land. Ze zijn hier hartstikke gek!
A, F | 13:02 | 16.12.08

Moeten ze vooral doen, kunnen wij als Hollanders daar eens even lekker de beol kapot maken !!Ik verheug me al op de jaarwisselingen.
Bert, Zwolle | 13:03 | 16.12.08

Volgens mij zijn de weg hier in Nederland totaal kwijt !!!!
Martin, Ede | 13:03 | 16.12.08

Alle reacties op de kutkrant telegraaf.nl zijn allemaal het niveau van tokkies
Iedereen staat vrij om wat te doen maar nee het geldt niet voor een bevolkingsgroep hier in Nederland
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64057865
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens mag het van mij best traditioneel moorse stijl zijn, dus inderdaad zoals de Al-hambra. Dat neo-klassieke trekt me niet, dat ziet er ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]
Is dat Marokkaanse Vinex .

Beter dat traditionele .
pi_64057902
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Is dat Marokkaanse Vinex .

Beter dat traditionele .
Das een shopping center (beneden) met appartementen. Niet een vinex, maar wel gewoon nieuwbouw in neo-klassieke stijl. Mijns inziens veel te Europees, weinig echt Moorse invloeden meer te zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64057910
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:52 schreef Meki het volgende:
Dat dit echt kan, alleen bij de Telegraaf
Telegraaf zet express die reactiemogelijkheid open omdat ze weten wie ze aantrekken!.

Sorry hoor maar ??????Nu word ik echt gek en kwaad, wanneer geven we holland helemaal weg aanm die noord afrikanen.Stelletje ...golen.
CB, Rotterdam | 12:59 | 16.12.08

En zo glijden we steeds verder af naar de moslimafgrond, ik heb geen hoop meer voor dit land!
Ron, Sassenheim | 13:00 | 16.12.08

Wat is dit nou weer voor iets raars?Als jullie zo graag huizen willen bouwen in marokaanse stijl, dan moeten jullie maar lekker naar marokko gaan. We zijn hier altijd nog in NL!!!! En de huizen moeten dus in 'onze' stijl gebouwd worden. Bevalt dat niet dan gaan jullie maar weer lekker terug naar marokko. Het is absoluut niet de bedoeling dat NL het 2e marokko wordt. Maar we zijn al goed onderweg. Ik ben benieuwd wat de kamer er van vindt.
Shara, Vianen | 13:00 | 16.12.08

Nou weet ik echt zeker dat ik weg wil uit dit land. Ze zijn hier hartstikke gek!

Moeten ze vooral doen, kunnen wij als Hollanders daar eens even lekker de beol kapot maken !!Ik verheug me al op de jaarwisselingen.
Bert, Zwolle | 13:03 | 16.12.08

Volgens mij zijn de weg hier in Nederland totaal kwijt !!!!
Martin, Ede | 13:03 | 16.12.08

Alle reacties op de kutkrant telegraaf.nl zijn allemaal het niveau van tokkies
Iedereen staat vrij om wat te doen maar nee het geldt niet voor een bevolkingsgroep hier in Nederland
Ja lekker representatief voor Nederland
Ik kan je ook wel wat topics laten zien op Maroc.nl waar minstens net zoveel leeghoofden zitten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64057932
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan je ook wel wat topics laten zien op Maroc.nl waar minstens net zoveel leeghoofden zitten.
Ik denk dat ze dat aantal bij lange na niet halen bij Maroc.nl. Nog de Fok Frontpage gelezen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_64057934
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de bouwstijl en of het mooi of niet mooi is. Het gaat om het principe dat we steeds meer toegeven aan een gemeenschap in Nederland die zelf geen enkele moeite doet om zich aan de Nederlandse cultuur aan te passen en waarvan zijn jeugd in grote getallen verantwoordelijk is voor de criminaliteit.
JA JUDEOGRISTELUKKE FLETTUH MOTTE ZE BAUWE
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64057996
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:52 schreef Meki het volgende:
Ga dan! Nee, gewoon blijven en dan nog 40 jaar lang zeiken en dreigen om weg te gaan, dat werkt beter.
pi_64058034
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das een shopping center (beneden) met appartementen. Niet een vinex, maar wel gewoon nieuwbouw in neo-klassieke stijl. Mijns inziens veel te Europees, weinig echt Moorse invloeden meer te zien.
Je ziet toch wel duidelijk Oosterse invloeden zeg maar. Alleen dan in een strakker jasje.
pi_64058056
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Alle reacties op de kutkrant zijn allemaal negatief en merendeels dom en tokkiesachtig
We hebben het nu over deze artikel dus het is niet respant om naar anderen te wijzen die er niks ermee te maken hebben.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64058077
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je ziet toch wel duidelijk Oosterse invloeden zeg maar. Alleen dan in een strakker jasje.
Oosterse invloeden ben je high ofzo. Volgens mij ligt het land in Afrika.
pi_64058126
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Oosterse invloeden ben je high ofzo. Volgens mij ligt het land in Afrika.
Arabische invloeden... zijn ook oosterse invloeden
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64058155
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Zie ik ook duidelijk. Nu is het Alhambra natuurlijk wel veel mooier, maar dit kan er ook wel mee door (iig beter dan die Vinexbagger (maar wat is niet )).
pi_64058166
[quote]Op dinsdag 16 december 2008 13:24 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
/wilders mode on

ONZIN !!! In Marokko bouwen ze toch ook geen Nederlandse wijk !!!

/wilders mode off
[/quote
Wel franse steden.
pi_64058191
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef raptorix het volgende:
Ken je feiten, Huis Ten Bosch is een attractie park, Orange County in Turkije is een resort Hotel.
Dat is wat anders als een complete woonwijk. Ik heb niets tegen een op arabische architectuur gebaseerde woonwijk, waar ik bang voor ben is dat de subsidiekraan wel weer volop open zal gaan.
Meki en feiten

Verder ben ik t wel met je eens. Zal wel weer we sloot subsidie heen moeten en dat is verkeerd.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_64058198
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Arabische invloeden... zijn ook oosterse invloeden
Nee hoor.Meer afrikaanse invloeden.
pi_64058317
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef FJD het volgende:

[..]

Meki en feiten

Verder ben ik t wel met je eens. Zal wel weer we sloot subsidie heen moeten en dat is verkeerd.
"Zal wel weer". Waar baseer je dat op? FJD en feiten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64058348
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Alle reacties op de kutkrant zijn allemaal negatief en merendeels dom en tokkiesachtig
We hebben het nu over deze artikel dus het is niet respant om naar anderen te wijzen die er niks ermee te maken hebben.
quote:
Respect voor Hari....

Jammer dat die negeer niet in coma is geslagen na de bel.
Door: IzzedinAlQassam07-12-2008 01:26
Dit is idd van een ander niveau... Ik durf te wedden dat De Telegraaf, mits het nieuws over Marokkanen zou worden weggelaten en met Arabische vertaling, een bestseller zou zijn in Kanaleneiland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64058370
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zie ik ook duidelijk. Nu is het Alhambra natuurlijk wel veel mooier, maar dit kan er ook wel mee door (iig beter dan die Vinexbagger (maar wat is niet )).
Vinexwijken zijn natuurlijk ontworpen met het oog op winstmaximalisatie van de projectontwikkelaars (uiteraard worden daarbij de bouwvoorschriften niet uit het oog verloren). Dat men aangeeft een marokkaans wijkje te willen bouwen is heus niet uit principiële overwegingen maar omdat men er een markt inziet. Alles wat de marakesh stijl zo bijzonder maakt gooien ze daarbij heus wel overboard, en het mooie van de marakesch stijl is wat mij betreft dat je zo duidelijk ziet dat er veel ambachtswerk in is gaan zitten. De stijl die men zich bij die marokkaanse wijk voor ogen houd is gewoon efficient nederlands met zo her en der een tegeltje extra en azuurblauwe tinten. Slaapverwekkend saai zoals een vinexwijk hoort te zijn!
pi_64058375
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Oh das best vet. Ben altijd al fan geweest van de Arabische bouwstijl .
En de fransebouwstijl.
pi_64058454
Laat mensen de keuze, en stamp er niet meteen een hele wijk van uit de grond. Over smaak valt niet te twisten (ik ben er niet zo gecharmeerd van) en ik vraag me daarnaast ook af of het wel zo'n goede investering is. Dit is niet iets waar subsidies ed naar toe hoeven van mij, laat een projectontwikkelaar een paar opties qua design maken, en laat de kopers vervolgens kiezen. Een beetje architect kan daar vast wel wat moois mee..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64058498
Ik wacht nog Japan town/Norway town
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64058506
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef buachaille het volgende:

[..]

Vinexwijken zijn natuurlijk ontworpen met het oog op winstmaximalisatie van de projectontwikkelaars (uiteraard worden daarbij de bouwvoorschriften niet uit het oog verloren). Dat men aangeeft een marokkaans wijkje te willen bouwen is heus niet uit principiële overwegingen maar omdat men er een markt inziet. Alles wat de marakesh stijl zo bijzonder maakt gooien ze daarbij heus wel overboard, en het mooie van de marakesch stijl is wat mij betreft dat je zo duidelijk ziet dat er veel ambachtswerk in is gaan zitten. De stijl die men zich bij die marokkaanse wijk voor ogen houd is gewoon efficient nederlands met zo her en der een tegeltje extra en azuurblauwe tinten. Slaapverwekkend saai zoals een vinexwijk hoort te zijn!
Nou ja, ik hoop dat ze hier iets moois van maken. Maar je hebt wel gelijk dat de kans dat het Vinexniveau wordt behoorlijk aanwezig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')