daar moet je dan weer wel heel hard over zeiken, die dingen zijn namelijk heel lelijk en nep.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_stijl__.html?p=2,1
Niet zeiken mensen dit is een leuk intiatief
Er zijn zat Nederlandse wijken o.a. in Japan en Turkije.
dus niet denken als wildersstemmers maar wacht deze moie project lekker rustig af.
Slechte vergelijking, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, aan de zeedijk staat een Chinese tempel.
[ afbeelding ]
Is dat Marokkaanse Vinexquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens mag het van mij best traditioneel moorse stijl zijn, dus inderdaad zoals de Al-hambra. Dat neo-klassieke trekt me niet, dat ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Das een shopping center (beneden) met appartementen. Niet een vinex, maar wel gewoon nieuwbouw in neo-klassieke stijl. Mijns inziens veel te Europees, weinig echt Moorse invloeden meer te zien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat Marokkaanse Vinex.
Beter dat traditionele.
Ja lekker representatief voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:52 schreef Meki het volgende:
Dat dit echt kan, alleen bij de Telegraaf
Telegraaf zet express die reactiemogelijkheid open omdat ze weten wie ze aantrekken!.
Sorry hoor maar ??????Nu word ik echt gek en kwaad, wanneer geven we holland helemaal weg aanm die noord afrikanen.Stelletje ...golen.
CB, Rotterdam | 12:59 | 16.12.08
En zo glijden we steeds verder af naar de moslimafgrond, ik heb geen hoop meer voor dit land!
Ron, Sassenheim | 13:00 | 16.12.08
Wat is dit nou weer voor iets raars?Als jullie zo graag huizen willen bouwen in marokaanse stijl, dan moeten jullie maar lekker naar marokko gaan. We zijn hier altijd nog in NL!!!! En de huizen moeten dus in 'onze' stijl gebouwd worden. Bevalt dat niet dan gaan jullie maar weer lekker terug naar marokko. Het is absoluut niet de bedoeling dat NL het 2e marokko wordt. Maar we zijn al goed onderweg. Ik ben benieuwd wat de kamer er van vindt.
Shara, Vianen | 13:00 | 16.12.08
Nou weet ik echt zeker dat ik weg wil uit dit land. Ze zijn hier hartstikke gek!
A, F | 13:02 | 16.12.08
Moeten ze vooral doen, kunnen wij als Hollanders daar eens even lekker de beol kapot maken !!Ik verheug me al op de jaarwisselingen.
Bert, Zwolle | 13:03 | 16.12.08
Volgens mij zijn de weg hier in Nederland totaal kwijt !!!!
Martin, Ede | 13:03 | 16.12.08
Alle reacties op de kutkrant telegraaf.nl zijn allemaal het niveau van tokkies
Iedereen staat vrij om wat te doen maar nee het geldt niet voor een bevolkingsgroep hier in Nederland
Ik denk dat ze dat aantal bij lange na niet halen bij Maroc.nl. Nog de Fok Frontpage gelezen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja lekker representatief voor Nederland![]()
![]()
![]()
Ik kan je ook wel wat topics laten zien op Maroc.nl waar minstens net zoveel leeghoofden zitten.
JA JUDEOGRISTELUKKE FLETTUH MOTTE ZE BAUWEquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de bouwstijl en of het mooi of niet mooi is. Het gaat om het principe dat we steeds meer toegeven aan een gemeenschap in Nederland die zelf geen enkele moeite doet om zich aan de Nederlandse cultuur aan te passen en waarvan zijn jeugd in grote getallen verantwoordelijk is voor de criminaliteit.
Ga dan! Nee, gewoon blijven en dan nog 40 jaar lang zeiken en dreigen om weg te gaan, dat werkt beter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:52 schreef Meki het volgende:
Nou weet ik echt zeker dat ik weg wil uit dit land. Ze zijn hier hartstikke gek!
A, F | 13:02 | 16.12.08
Je ziet toch wel duidelijk Oosterse invloeden zeg maar. Alleen dan in een strakker jasje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das een shopping center (beneden) met appartementen. Niet een vinex, maar wel gewoon nieuwbouw in neo-klassieke stijl. Mijns inziens veel te Europees, weinig echt Moorse invloeden meer te zien.
Alle reacties op de kutkrant zijn allemaal negatief en merendeels dom en tokkiesachtigquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja lekker representatief voor Nederland![]()
![]()
![]()
Ik kan je ook wel wat topics laten zien op Maroc.nl waar minstens net zoveel leeghoofden zitten.
Oosterse invloeden ben je high ofzo. Volgens mij ligt het land in Afrika.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ziet toch wel duidelijk Oosterse invloeden zeg maar. Alleen dan in een strakker jasje.
Arabische invloeden... zijn ook oosterse invloedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Oosterse invloeden ben je high ofzo. Volgens mij ligt het land in Afrika.
Zie ik ook duidelijk. Nu is het Alhambra natuurlijk wel veel mooier, maar dit kan er ook wel mee door (iig beter dan die Vinexbagger (maar wat is nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je ziet toch wel duidelijk Oosterse invloeden zeg maar. Alleen dan in een strakker jasje.
Meki en feitenquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:43 schreef raptorix het volgende:
Ken je feiten, Huis Ten Bosch is een attractie park, Orange County in Turkije is een resort Hotel.
Dat is wat anders als een complete woonwijk. Ik heb niets tegen een op arabische architectuur gebaseerde woonwijk, waar ik bang voor ben is dat de subsidiekraan wel weer volop open zal gaan.
Nee hoor.Meer afrikaanse invloeden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Arabische invloeden... zijn ook oosterse invloeden
"Zal wel weer". Waar baseer je dat op? FJD en feiten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Meki en feiten
Verder ben ik t wel met je eens. Zal wel weer we sloot subsidie heen moeten en dat is verkeerd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Alle reacties op de kutkrant zijn allemaal negatief en merendeels dom en tokkiesachtig
We hebben het nu over deze artikel dus het is niet respant om naar anderen te wijzen die er niks ermee te maken hebben.
Dit is idd van een ander niveau... Ik durf te wedden dat De Telegraaf, mits het nieuws over Marokkanen zou worden weggelaten en met Arabische vertaling, een bestseller zou zijn in Kanaleneiland.quote:Respect voor Hari....
Jammer dat die negeer niet in coma is geslagen na de bel.
Door: IzzedinAlQassam07-12-2008 01:26
Vinexwijken zijn natuurlijk ontworpen met het oog op winstmaximalisatie van de projectontwikkelaars (uiteraard worden daarbij de bouwvoorschriften niet uit het oog verloren). Dat men aangeeft een marokkaans wijkje te willen bouwen is heus niet uit principiële overwegingen maar omdat men er een markt inziet. Alles wat de marakesh stijl zo bijzonder maakt gooien ze daarbij heus wel overboard, en het mooie van de marakesch stijl is wat mij betreft dat je zo duidelijk ziet dat er veel ambachtswerk in is gaan zitten. De stijl die men zich bij die marokkaanse wijk voor ogen houd is gewoon efficient nederlands met zo her en der een tegeltje extra en azuurblauwe tinten. Slaapverwekkend saai zoals een vinexwijk hoort te zijn!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zie ik ook duidelijk. Nu is het Alhambra natuurlijk wel veel mooier, maar dit kan er ook wel mee door (iig beter dan die Vinexbagger (maar wat is niet)).
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Oh das best vet. Ben altijd al fan geweest van de Arabische bouwstijl.
Nou ja, ik hoop dat ze hier iets moois van maken. Maar je hebt wel gelijk dat de kans dat het Vinexniveau wordt behoorlijk aanwezig is.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef buachaille het volgende:
[..]
Vinexwijken zijn natuurlijk ontworpen met het oog op winstmaximalisatie van de projectontwikkelaars (uiteraard worden daarbij de bouwvoorschriften niet uit het oog verloren). Dat men aangeeft een marokkaans wijkje te willen bouwen is heus niet uit principiële overwegingen maar omdat men er een markt inziet. Alles wat de marakesh stijl zo bijzonder maakt gooien ze daarbij heus wel overboard, en het mooie van de marakesch stijl is wat mij betreft dat je zo duidelijk ziet dat er veel ambachtswerk in is gaan zitten. De stijl die men zich bij die marokkaanse wijk voor ogen houd is gewoon efficient nederlands met zo her en der een tegeltje extra en azuurblauwe tinten. Slaapverwekkend saai zoals een vinexwijk hoort te zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |