Moozzie.. jij hebt een HD 2900 PRO van Sapphire en een 620Watt voeding zeker?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je hebt het wel over me moeder he
wtfquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hou ook van jou debbie. maar RunX is al de ware voor je
Succes met werken mate cyaquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik toch dat je dat niet verkeerd bedoelt... maak je niet druk, iedereen moet het zelf weten![]()
Maaruh, the job is waiting, see you all tomorrow I think... (aargh... zit hier nog gewoon engels te denken/typen... lang leve de engelstalige vergaderingen... )
Ja dat is me pcquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:24 schreef renedis het volgende:
[..]
Moozzie.. jij hebt een HD 2900 PRO van Sapphire en een 620Watt voeding zeker?
lijstje dan maar:
Moederbord: Asus P5k
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600
Voeding: RealPower M620
Ram: OCZ 4 GB DDR2-800 (2 slots, 2gb per slot)
3D-kaart: Sapphire HD2900PRO 512mb 521bit PCIe x16
heb je gehackt jongen
Dude waag het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vraagt om een nieuwe pain:runx en debbie
quote:
everybody happyquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vraagt om een nieuwe paint:runx en debbie
tjaa sherlock vind allesquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat is me pc
Waar heb je dat nou weer gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
ik ga al uitreken hoeveel schapen ik jou ga gevenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
You guys are sooooo screwed als jullie dat doen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa sherlock vind allesHeb ik dat daar neergezet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anywayz die 3D kaart had ik nog gratis
Ik had um eerst besteld bij de andere onderdelen. Toen gebeld van laat die 3D kaart maar zitten want volgende maand komt de nieuwe serie. En toen pakketje binnen gehad met alles erin (inclusief 3D kaart) en daarna het geld van die kaart terug geboekt gekregen.
Mmm chill![]()
Gaan we dreigen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
ghehehe.. what ya gonna do?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
GE-NI-AAL nummerquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehehe.. what ya gonna do?
* renedis zoekt bad boys - bob marley op en zet hem aan
stiekem vind ze het wel leuk, ze schaamt zich een beetje vandaar die reactiesquote:
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het nu gewoon doenquote:
Als ze het leuk vind dat hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
stiekem vind ze het wel leuk, ze schaamt zich een beetje vandaar die reacties![]()
Zonde van me tijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het nu gewoon doen
klootzakquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ze het leuk vind dat hoeft het niet meer
ik wist niet dat je dat zo lekker vondquote:
klopt, je kan beter werkenquote:
Okeej mate omdat ik medelijden met je heb en ik je hoog heb zitten (quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
klootzak![]()
ik dacht eindelijk de ware gevonden dus fak queen-e en Kimmie_16 maar nee ik moet weer huilen
jij wil nooit iets voor mij maken
you got some issues manquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:38 schreef crazy987 het volgende:
laat dat slapen maar zitten
energydrink![]()
![]()
![]()
*stuiter
jij hebt nu trouwens best wel een vroege midlife crisesquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
klootzak![]()
ik dacht eindelijk de ware gevonden dus fak queen-e en Kimmie_16 maar nee ik moet weer huilen
jij wil nooit iets voor mij maken
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
stiekem vind ze het wel leuk, ze schaamt zich een beetje vandaar die reacties![]()
welke verdieping zit hij dan ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej mate omdat ik medelijden met je heb en ik je hoog heb zitten () zal ik wat leuks voor je painten
hij wordt dan dus ook niet ouder dan een jaar of 45quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef renedis het volgende:
[..]
jij hebt nu trouwens best wel een vroege midlife crises
naaiiis , heb je mij hoog zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej mate omdat ik medelijden met je heb en ik je hoog heb zitten () zal ik wat leuks voor je painten.
Heb je nog eisen? Dingen die erin voor moeten komen?
1.8quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
welke verdieping zit hij dan ?
achquote:
tja ik ben gewoon snel volwassen gewordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef renedis het volgende:
[..]
jij hebt nu trouwens best wel een vroege midlife crises
Nou runx natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude wat moet ik leuk vinden dan???
dat is geen excuus om je vanaf je 5e te moeten scherenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik ben gewoon snel volwassen geworden
mij en wij met zijn 2 en op een picquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |