Echt je bent een weekje weg en meteen dit ...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie... ben ik niet meer goed genoeg voor je?
barra wordt al bangquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debbie... ben ik niet meer goed genoeg voor je?
* MaleDuck kijkt ook erg blij naar de mooie vrouw in MaleDuck's foboquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
oei oei... volgens mij is GRTDOJW echt een topic waar je het woord LOVE niet moet noemen... iedereen is gelijk op zijn of haar tenen getrapt...
* MaleDuck kijkt erg blij naar de mooie vrouw in zn fobo
quote:
* Moozzie paast renedis de popcornquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:05 schreef renedis het volgende:
[..]
barra wordt al bang![]()
* renedis is sitting back and watching the excitement
Jah echt dat gerek van je de hele tijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
moeten we echt eens mee ophouden
oftewel, doe dat strakke leren pakje eensch aan
ghehe jij bent betrouwd.. dus jij bent al volledig onder de duimquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
oei oei... volgens mij is GRTDOJW echt een topic waar je het woord LOVE niet moet noemen... iedereen is gelijk op zijn of haar tenen getrapt...
Mmm inkoppertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah echt dat getrek van je de hele tijd
Huh, wat is er grappig aan het herhalen van mijn woorden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* MaleDuck kijkt ook erg blij naar de mooie vrouw in MaleDuck's fobo
Grapje man![]()
* renedis pakt de popcorn en geeft moozzie een biertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast renedis de popcorn
Barra doet niet aan bangquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:05 schreef renedis het volgende:
[..]
barra wordt al bang![]()
* renedis is sitting back and watching the excitement
Thx matequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:08 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis pakt de popcorn en geeft moozzie een biertje
Ik zie het plaatje niet, maar als jij getrouwd zijn gelijk stelt aan onder de duim zitten, ja dan ben ik al volledig onder de duim...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef renedis het volgende:
[..]
ghehe jij bent betrouwd.. dus jij bent al volledig onder de duim
[ afbeelding ]
nou vanavond jij en ik bij die carpoolplaats daarzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah echt dat gerek van je de hele tijd
bang bn, bw 1 angstwekkend, benauwend: een ~e droom 2 in angst verkerend: ~ zijn voor (ook: van) iem 3 bangelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Kut heb ik het nog verneuktquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Huh, wat is er grappig aan het herhalen van mijn woorden...
* MaleDuck kijkt nog steeds erg blij naar dezelfde foto
Barra zn ego is gekrenkt...quote:
* Moozzie kijkt ook erg blij naar de mooie vrouw in MaleDuck's foboquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:04 schreef MaleDuck het volgende:
hahaa, just fucking with the mind johquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet, maar als jij getrouwd zijn gelijk stelt aan onder de duim zitten, ja dan ben ik al volledig onder de duim...and I'm proud of it!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie kijkt ook erg blij naar de mooie vrouw in MaleDuck's fobo
Grapje man![]()
Ehm neequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou vanavond jij en ik bij die carpoolplaats daarzo
doe jij je hoge hakken en strakke leren pakje aan.
neem ik de sm-zweepjes en de buttplugs mee
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaa, just fucking with the mind johgetting married is part of the deal
dit:quote:
ik + moozquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou vanavond jij en ik bij die carpoolplaats daarzo
doe jij je hoge hakken en strakke leren pakje aan.
neem ik de sm-zweepjes en de buttplugs mee
ik gok dat je je werk mist...quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor
![]()
Dat is alleen maar een compliment voor mn vrouw![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Barra zn ego is gekrenkt...
maar barra maar hoe bevalt het leven van iemand met betaald verlof tot 1 april?
en wat nou als ik die speciale anaal-kralen meeneemquote:
verschil moet er zijn...quote:
Even aan me moeder vragen oke?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en wat nou als ik die speciale anaal-kralen meeneem
Mooizo!!!quote:
wil zij ook meedoen danquote:
tja dat contract... figuurlijke manier van iemand aan de ketting leggen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mensen die een contract nodig hebben om hun liefde te bewijzen
Maarja wel romantisch
die vind dat wel cool.. tenminste, gister nog welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Dude je hebt het wel over me moeder hequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wil zij ook meedoen dan
dan neem ik de strap-ons ook mee
lekkuhquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:58 schreef renedis het volgende:
Runx and Debbie.. sitting in the three.
K I S S I N G
ja weet ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je hebt het wel over me moeder he
Ik zeg niet dat het verkeerd is hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verschil moet er zijn...
niet trouwen, maar, op het papiertje na, in dezelfde situatie zitten... ach whats in the word...
ben ik de ware echt waarquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef renedis het volgende:
[..]
ik hou ook van jou debbie. maar RunX is al de ware voor je
Dat weet ik toch dat je dat niet verkeerd bedoelt... maak je niet druk, iedereen moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verkeerd is hoor
Het is ook geen principe kwestie ofzo..ik heb daar gewoon geen zin in
Okeeeej dan tot morgenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik toch dat je dat niet verkeerd bedoelt... maak je niet druk, iedereen moet het zelf weten![]()
Maaruh, the job is waiting, see you all tomorrow I think... (aargh... zit hier nog gewoon engels te denken/typen... lang leve de engelstalige vergaderingen... )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |