Vrij, dus ik heb nog een dagje KLB, bewarequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef IQM het volgende:
Welke losers moeten er vandaag naar school of werken?
Achja was een eerste inlever iets. En als het dan niet goed was moest je het verbeteren ofzo. Dus ik verbeter het in de vakantie wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oei oei dat is wel klote jasterkte in ieder geval!
In ebruari wintersport.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarheen?
Wij gaan van de zomer misschien op safari in Afrika.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ach mij inzet in het veld was misschien wel het beste. Maar als ik iets niet leuk vind dan is dat wel te merken(domme inloopoefeningen ofzo). En dan nog de balken neerleggen van het veld, daar heb ik elke keer met de pet naar gegooid.
Ik moet naar de tandarts, mn kiezen laten trekkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef IQM het volgende:
Welke losers moeten er vandaag naar school of werken?
Nou er kan een gesprek uit voortvloeien. En dagboek klaagtopics mogen niet, dus kan je het toch kort hier neerzetten?quote:
Jullie zijn zo voorspelbaarquote:
Aankleden is overrated.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn zo voorspelbaarooh en ik moet nu snel gaan want ik moet me nog aankleden en eten enzo en over 7 minuten weg
waarom gebeurt dit me toch altijd
Ciao!
Ja, waar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In ebruari wintersport.
Anders in de zomer met vrienden naar Polen of Tsjechië ofzo, maar heel wellicht nog een jaartje met mn ouders mee als die naar Egypte gaan, want daar heb ik altijd al een keer heen gewild
Ik wil proberen of ik daar voor het rode kruis oid stage kan lopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Afrika lijkt me echt![]()
. Daar moet ik gewoon een keer heen. Wou daar eigenlijk vrijwilligers werk gaan doen een keer als ik van school af ben.
Omdat ik wel kan unihockeyen maar niet 'echt' kan hockeyen. Ik weet niet hoe die stick altijd te dragen en heb gister echt 20 ballen op mijn voet gehad + zelfs een op mijn borstquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]Het is ook logisch dat als je ergens het beste in bent dat je je nogal snel verveelt.
Maar waarom ga je dan niet op hockey?
Ik heb zo een afspraak met een reintegratieverpleegkundige.
Helemaal in rijswijk.
Omdat je gaat FOK!ken vlak voordat je weg moet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn zo voorspelbaarooh en ik moet nu snel gaan want ik moet me nog aankleden en eten enzo en over 7 minuten weg
Ciao!
Ben je nu aan het naaktFOKken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ciao!
Ik ben 1/8e Tsjechisch!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, waar?
Ik ga naar Lech, kom ik je dan nog tegen?
[..]
Ik wil proberen of ik daar voor het rode kruis oid stage kan lopen.
O weet ik niet, volgens mij in de buurt van Fieberbruhn (ofzo).quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, waar?
Ik ga naar Lech, kom ik je dan nog tegen?
[..]
Heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je gaat FOK!ken vlak voordat je weg moet.
Ook voor jou, schat het nou zelf eens in?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou er kan een gesprek uit voortvloeien. En dagboek klaagtopics mogen niet, dus kan je het toch kort hier neerzetten?
Want mijn peperkoek met vaseline () klacht was niet topicwaardig zogenaamd maar zou prima hier passen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Omdat ik wel kan unihockeyen maar niet 'echt' kan hockeyen. Ik weet niet hoe die stick altijd te dragen en heb gister echt 20 ballen op mijn voet gehad + zelfs een op mijn borst
Maar kan ook aan hockey op school liggen omdat iedereen er als een holbewoner inspringt
En ik voetbal al en dat vind ik nog steeds leuker
Waar de fuck ligt Rijswijk?
Lekker wakker worden zo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vrij, dus ik heb nog een dagje KLB, beware
Kijk, voor jou:
Dat snap ik ook wel, maar ik heb het over iets andere dingen dan dat je eerste post 'schoolquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor jou, schat het nou zelf eens in?
Een heel topic met ik ga poepen, piesen, eten, spruitjes eten is toch he-le-maal niks?!
Schat het nou ze;f eens in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef sezten het volgende:
yvonne, mogen er ook geen jailbaits en dat soort pics meer?
Goaf~!!11 Dat heb je wel vaker verteld overigens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben 1/8e Tsjechisch!![]()
En ben er ook een keer geweest
Rode Kruis, hm ik dacht meer aan ja..eigenlijk vrijwilligers werk..niet echt aan rode kruis ofzo
Maar ik zal nog wel ooit zien...
Op wintersport met de vriendin en haar familie.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O weet ik niet, volgens mij in de buurt van Fieberbruhn (ofzo).
Maar zou dan met de familie van mn vriendin meegaan, maar dat is nog niet zeker want zolang heb ik (op dit moment) nog geen relatie met haar. Tegen die tijd lang genoeg, dus we beslissen gezamenlijk richting half januari of ik mee ga of niet
Dat mag wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef sezten het volgende:
yvonne, mogen er ook geen jailbaits en dat soort pics meer?
Onze stagejuffrouw had ook een bal in haar gezicht gehad, was 3 weken goed zichtbaar, wenkbrauw gehecht enzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ach, m'n ex heeft ook hechtingen bij haar wenkbrauw.
En nee, dat komt niet door mij.
Maar uiteindelijk gaat het er om of het leuk is.
En rijswijk is een pauperplaatsje onder Den Haag.
Ik zal toen trouwens meer te denken aan zoeen uitwisselingsproject. Dat ik daar 6 maanden naar school ga in een gastgezin, wat leer én daarnaast vrijwilligers werk doe. En dat ging dan allemaal via die organisatie volgens mij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf~!!11 Dat heb je wel vaker verteld overigens.
Maar als ik daar stage wil lopen moet het wel via zo'n organistie. Maar dat is voorlopig toch nog niet aan de orde.
Nou dan heb je het toch door?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar ik heb het over iets andere dingen dan dat je eerste post 'school' is of 'slapen
'. Het gaat me meer over korte stukjes waarin staat wat voor iets je is overkomen. En het feit dat het mag betekent niet dat heel het topic er mee vol komt te staan. Want ploatjes mogen hier ook en staan er ook niet constant.
Stuur eens op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Mijn pws ging over het kunnen vliegen: we hadden insecten, vogels en vleermuizen vergeleken met vliegtuigen en helicopters. (en dan niet op een technisch niveau maar vooral op een natuurkundig niveau met krachten etc)
N&G, bio en natuurkunde gecombineerd dusen een goed!
In die discussie, net toen jij weg was, begonnen ze ook te kankeren over dat het zo serieus was.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schat het nou ze;f eens in.
Een heel topic binnen 2 minuten vol met enkel pics is saaaaaaaaaaaai en zo 2008
Ik neem even als voorbeeld van de week toen we vrij serieus aan het posten waren met die knul en z'n zieke vriendin.
Om daar dan koste wat kost plaatjes te willen posten is dom, doseer het.
Ik wil het ook wel heel graag en mn vriendin ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op wintersport met de vriendin en haar familie.
Doen! Echt waar! Dat was zelf mijn leukste vakantie.
Maar je zei dat het niet mocht. Maar nu denk ik dus dat het wel mag, maar niet te vaak..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |