hmm,volgens mij niet. (dat ze dus niet van chocola zijn;) ).quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn dat trouwens niet gewoon chocolade lollies? Chocolade is namelijk lustopwekkend.
google geeft hele andere lollies als je dr naar zoekt (zoals de fipo zei)quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:45 schreef Nijns het volgende:
Ik hoorde wel iets over lustopwekkende bonbons, maar lollies.. Misschien moet je even googelen?
Ja klopt, als je er iets van 4 kilo van eet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn dat trouwens niet gewoon chocolade lollies? Chocolade is namelijk lustopwekkend.
Nou, het stofje zit er niet eens in. Iig, ik dacht dat je lichaam zelf dat stofje aanmaakt na het eten van dingen als chocolade. Het heet iig endorfinequote:Op dinsdag 16 december 2008 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar er zit wel een stofje in waardoor verliefde gevoelens versterkt worden.
quote:Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC, de werkzame component van cannabis. Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan, dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, omdat de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.
Balen.. Vleeslollies zijn nog steeds wel het lekkerst hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:50 schreef makkie88 het volgende:
[..]
google geeft hele andere lollies als je dr naar zoekt (zoals de fipo zei)
quote:Geilheid-blijheid
Het schijnt een nieuwe rage hier op de theaterschool te zijn. Er zijn namelijk lolly's op de markt waar je ontzettend geil van wordt.
Ik met mijn nuchtere kop geloofde dat niet, dus heb ik voor de gein zo'n lolly geprobeerd. Nou ja, er is mij dus zo'n lolly aangeboden.
(Misschien een subtiele hint?)
Zelfs een les management werd vandaag interessant.
Man, ik wist niet wat ik meemaakte. Een raar gevoel in mijn onderbuik. Werd er heel onrustig door. Ik stelde iedereen naakt voor en ik moest me hevig inhouden om me niet aan mijn buurvrouw te vergrijpen.
Die ondertussen ook allemaal rare hijg-geluiden aan het maken was...
Geil zijn met de halve klas. Weer een leuke levenservaring rijker.
Hoe heet het nou en waar kan je ze nou krijgen? (jaaa, nu ben ik nieuwsgierigquote:
mja, maar volgens dat verhaal, en wat ik gehoord heb...quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:42 schreef Poem het volgende:
[..]
Volgens de site geven ze alleen energie..
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je seksleven van een lolly afhangt kan je er net zo goed mee ophouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |