Nou, zo'n fout figuur is DuTank nu ook weer niet. Ik vind 'm wel skeetig op zijn foto.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sneu figuur, die dutank, ik zou zoiets nooit doen
Ik vind het typisch zo'n omhooggevallen arrogant patsertjequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, zo'n fout figuur is DuTank nu ook weer niet. Ik vind 'm wel skeetig op zijn foto.
Ah man... Dutank.... Dat is echt te ernstig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jokkebrok en dit dan (heb even de laatste gepakt:
Mon 15 December 2008 22:16u door DuTank Ik ben gewoon geil, kom leef eens een beetje heb je vrijdagavond tijd?
Op 15 December 2008 22:12 schreef Duimelot het volgende:
Maar je hebt nog niet eens een foto van me gezien?
Weet je zeker dat je zomaar met iemand wil afspreken, is het zo erg met je....
Op 15 December 2008 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het typisch zo'n omhooggevallen arrogant patsertje
Geef mij dan maar een CaLeX
Zal ik anders eens die vunzige PMs neerzetten die jij me allemaal stuurt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah man... Dutank.... Dat is echt te ernstig.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, zo'n fout figuur is DuTank nu ook weer niet. Ik vind 'm wel skeetig op zijn foto.
Nou, gelukkig mag ik blij zijn met een hele leuke vriendinquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, weet je wat ik van je denk? Wie denk je dan dat ik geloof
Jaaaaajajajajaquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik anders eens die vunzige PMs neerzetten die jij me allemaal stuurt?
Als er een iemand hier op Fok! is die ik zou proberen te scoren, dan ben jij het wel Ladi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef Ladidadida het volgende:
Jongens! Laat die knul DuTank nou. Hij is jong en hormonen enzo, en probeert wat te scoren. Gun 'm z'n gelukje
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal ik anders eens die vunzige PMs neerzetten die jij me allemaal stuurt?
Ooohh jaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik je een maffiahoer heb genoemdMisschien heb je daar iets achter gezocht?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
. . .
Dubbelepunt
Apostrof
Haakje sluiten
Aah ik snap hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik ben zeer gevleidquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een iemand hier op Fok! is die ik zou proberen te scoren, dan ben jij het wel Ladi.
Of je bent 12, of je bent 50+quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef Duimelot het volgende:
mijn post van die pm wordt hopelijk niet echt serieus genomen toch, iemand die dat wel zou doen is wel te erg hahahaha.
enne die ene foto van DuTank mag er best zijn hoor, alleen is zijn leeftijd gewoon echt niet echt wat voor mij helaas hahaha
Wel om eerlijk te zijn wel.,..quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef Duimelot het volgende:
mijn post van die pm wordt hopelijk niet echt serieus genomen toch, iemand die dat wel zou doen is wel te erg hahahaha.
enne die ene foto van DuTank mag er best zijn hoor, alleen is zijn leeftijd gewoon echt niet echt wat voor mij helaas hahaha
Was niet mijn intentiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je bent 12, of je bent 50+
Ik ben nu wel benieuwdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Sja jij bent 7 is al even vaagquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of je bent 12, of je bent 50+
Ik ben nu wel benieuwd
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Sja jij bent 7 is al even vaag
maar je gedrag hier laat me raden dat je ergens in je pubertijd verkeerd(echter komen mannen daar ooit uit!?!?)
en met een beetje speurwerk had je wel al kunnen raden dat ik geen 12 ben maar ook geen 50+
ik post niet veel hier op fok maar heb wel wat gepost
goh 02-02-1991 je mag jezelf bijna volwassen noemen wow!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:24 schreef timmmmm het volgende:
Mijn leeftijd is makkelijk achter te komen, mijn geboortedatum staat er wel. Maar ik zal eens gaan speuren dan, vooruit
In de 30 gok ik dan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:26 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
Kinderpraatjes deel 17
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goh 02-02-1991 je mag jezelf bijna volwassen noemen wow!
en bij deze stop ik met die pmmetjes naar je voor ik opgepakt wordt voor pedofilie
quote:
Anonimiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar gaat langzaam mn anoniemieteit of hoe schrijf je het (voor ik weer op spelvauten gewezen word(t?))
Trevland's mama?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar gaat langzaam mn anoniemieteit of hoe schrijf je het (voor ik weer op spelvauten gewezen word(t?))
ik vraag me in zulke gevallen altijd af hoe je nu zit te internetten danquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik loop al drie weken achter op mijn series. LET THERE BE INTERNET
hihiquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Anonimiteit.
Aan die 15 jaar extra levenservaring heb jij dus blijkbaar geen kut.
Volgens mij wordt dit topic ook serieus zwaar onderschat. Terwijl we meer van elkaar weten dan in een beginnende SCquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb geen soaps nodig, dit topic heeft echt alles
Hummm... We hebben eigenlijk nog het dramatische einde van een relatie nodig he?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik heb geen soaps nodig, dit topic heeft echt alles
Ik denk het inderdaad wel. Wij zijn dan ook gewoon een SC, wij hebben alleeen een terugkerend themaquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit topic ook serieus zwaar onderschat. Terwijl we meer van elkaar weten dan in een beginnende SC
Via mijn telephone. Waar je nog niets mee kunt, eindeloos internet my arse.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik vraag me in zulke gevallen altijd af hoe je nu zit te internetten dan
en er is een positieve kant aan achterlopen met series: je hebt geen wachttijd tussen afleveringentot je je achterstand hebt weggewerkt natuurlijk
Je sig.. je ondertitel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoezo wordt alles wat met spelfouten meteen aan mij gelinkt?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoezo wordt alles wat met spelfouten meteen aan mij gelinkt?
En grammaticale blunders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
hoezo wordt alles wat met spelfouten te maken heeft meteen aan mij gelinkt?
Vodafone ftwquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Via mijn telephone. Waar je nog niets mee kunt, eindeloos internet my arse.
En ik kijk geen soaps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |