G'navondquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:29 schreef Lekiamh het volgende:
./care.
Heeft iedereen hier ook eens lol om mij, ipv te zeiken op mn zogenaamde kaalkopjes-mentaliteit. 14.gif
Goedenavond mensen, tot het volgende spel.
Ach man... Ik had het al zo koud....quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef CaLeX het volgende:
idd
ik ga naar een yshockey wedstrijdfijne avond allen
je bent koud lijkt me meer in plaatsquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ach man... Ik had het al zo koud....
Danku, dankuquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:24 schreef CaLeX het volgende:
+ 1 voor Ladi en sheep voor het doorprikken van de vote op BB van Lek
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:01 schreef lynda het volgende:
ik kom weer even stalken
* lynda mag misschien!!! vrijdag naar huis!!!
Hoi, lieve lynda, ik heb je al gemistquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:01 schreef lynda het volgende:
ik kom weer even stalken
* lynda mag misschien!!! vrijdag naar huis!!!
A kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dus :
A) je bent er gewoon niet
B) je kunt niet eens inschatten wie er op de blacklist staat
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
A klopt
B ik weet het wel, maar red liever andere mensen die momenteel in mijn ogen beter de hints oplossen
tevens susi, ik ken stamina dinges toevallig ja
(Delen van) deze hints kunnen ook naar Hara leiden, viel mij op.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Susi het volgende:
[..]! Leuk bandje, clip van Lääke is raar Fins koel
Morgen gaat mijn stem naar ZxOrD.
Vlak bij de kroeg liepen twee andere duistere figuren. Ze zagen er uit alsof ze zo uit 'The Devil wears Prada' waren gelopen en de tijd van hun leven hadden. Je zag er in ieder geval niet aan af dat ze op het punt stonden te moorden. De vorige avond dachten ze nog het rijk alleen te hebben, maar ze hadden het gruwelijk mis... Het dorp werd ondertussen ook bevolkt door bloeddorstige wolven en die konden ze niet over zich heen laten gaan.
De avond en dag ervoor hadden ze wat ervaring opgedaan met het herkennen van deze slechteriken, dus ze waren klaar voor een heftige strijd. En ze hadden elkaar en brachten graag tijd met elkaar door, dus ze wisten dat ze dit klusje wel even konden klaren. Ze werden opgeschrikt door de herrie in de kroeg en zagen nog net de roedel wolven verdwijnen. Ze raceten er achter aan, bijna zeker over de identiteit van één van hen, die gisteren één van de geliefde spelleiders had vermoord.
Ze stortten zich op één van de duistere figuren die bij het café rondkrioelden en drukten deze vloekend tegen het gras. Zonder een verhaal af te wachten maakten ze hem met hun blote handen koud. De wolvenroedel zou het voortaan zonder Silver_Shark (weerwolf) moeten doen.
1. Slowchat Herberg nogwat
2. Devil wears prada -> Door Plastische Chirurgie Verspookte Celebs
3. Goedemorgen zeggen ; gewoonte in plaats van het menen.
4. Dat over honden in zijn fobo
5. Ondertitel : Wat ? ... Nee !
Heb je een smiley veranderd of ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Je linkte een filmpje met je naam er in.
Das mijn tweede verdachte, dus het is één pot natquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
(Delen van) deze hints kunnen ook naar Hara leiden, viel mij op.
Het zijn 2 maffia hé.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
(Delen van) deze hints kunnen ook naar Hara leiden, viel mij op.
Moet je ook vooral zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:28 schreef Susi het volgende:
Oh dus als ik straks sterf, is het wel duidelijk
Of ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:28 schreef Susi het volgende:
Oh dus als ik straks sterf, is het wel duidelijk
Dat was jij niet, dat was duimelot en susiquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Danku, danku
Plus props voor mezelf vor het ontmaskeren van BwenniebrenIk word nog eens goed in dit spel!
Kut mèn, daar gaat mijn anonimiteitquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Je linkte een filmpje met je naam er in.
Ik vond het nu juist zo fijn om eens ergens anoniem te verblijven zonder dat men meteen mijn fotos (geil of niet) kan zien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:42 schreef DuTank het volgende:
Duimelot, waarom heb je geen fobo met geile picca's van jezelf?
Net als ik, als je lekker zou zijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vond het nu juist zo fijn om eens ergens anoniem te verblijven zonder dat men meteen mijn fotos (geil of niet) hebben gezien.
Heerlijk wat een rust heb ik nu, anders krijg ik toch op de een of andere manier allemaal pmmetjes enzo van vreemde mannetjes
Ey, Duimelot, neuken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik vond het nu juist zo fijn om eens ergens anoniem te verblijven zonder dat men meteen mijn fotos (geil of niet) hebben gezien.
Heerlijk wat een rust heb ik nu, anders krijg ik toch op de een of andere manier allemaal pmmetjes enzo van vreemde mannetjes
Ik had hem niet verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ey, Duimelot, neuken?
Te voorspelbaar
ja zoveel mannen die jou benaderen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net als ik, als je lekker zou zijn
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ey, Duimelot, neuken?
Te voorspelbaar
Inderdaad, ik heb hem even bekeken, en daar zal je echt geen neukaanzoeken voor krijgen hoor, dutankquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zoveel mannen die jou benaderen?
zie trouwens maar 1 fototje hoor van je valt reuze mee
Jij anders ook niet. weet je hoe egels het doen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem even bekeken, en daar zal je echt geen neukaanzoeken voor krijgen hoor, dutank
Wie weetquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pas maar op wie weet ben ik wel een grote dikke negerin van 64 met lange grijze k*tharen
Nee doos schatje, dat ik juist die PM'en stuurquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja zoveel mannen die jou benaderen?
zie trouwens maar 1 fototje hoor van je valt reuze mee
Maar ik doe ook niet net alsofquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jij anders ook niet. weet je hoe egels het doen?
jij stuurt zelfs pm's zonder mn foto's te hebben gezien tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee doos schatje, dat ik juist die PM'en stuur
een wat???quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:52 schreef Susi het volgende:
Heb jij niet eens een WvW op een ander forum geleidt overigens, Duimelotje ?
Nog niet, kan nog komen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij stuurt zelfs pm's zonder mn foto's te hebben gezien toch
Nee, laat dan maarquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een wat???
Ik ben wel heel lang actief geweest op een ander forum, maar de nick duimelot is geheel nieuw dus denk niet dat je me daarvan herkent.
Jokkebrok en dit dan (heb even de laatste gepakt:quote:
Sneu figuur, die dutank, ik zou zoiets nooit doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Jokkebrok en dit dan (heb even de laatste gepakt:
Mon 15 December 2008 22:16u door DuTank Ik ben gewoon geil, kom leef eens een beetje heb je vrijdagavond tijd?
Op 15 December 2008 22:12 schreef Duimelot het volgende:
Maar je hebt nog niet eens een foto van me gezien?
Weet je zeker dat je zomaar met iemand wil afspreken, is het zo erg met je....
Op 15 December 2008 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |