Ik weet niet hoe ik dat moet doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Hij moet in centraal geloof ik![]()
Anders word Yvonne boos
Ow. Wat zijn grondkabels?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De electricien uithangen. 4 grondkabels aansluiten. Klusje van niks maar de ruimte en kabels werken erg klote.
Stroomkabels. Maar heel dik en kankerstug.quote:
Slecht ..quote:
Ah die...quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stroomkabels. Maar heel dik en kankerstug.
Werkt heel kut in een ruimte die vochtig is en 40 cm hoog.
Whehehe, wroeten in een vochtige ruimte met je "dikke kabel".quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stroomkabels. Maar heel dik en kankerstug.
Werkt heel kut in een ruimte die vochtig is en 40 cm hoog.
Dit is ook absoluut niet goed voor jou.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slecht ..
Ze ligt nog steeds in coma,
en haar vitale functies worden met de dag slechter ..
De artsen zitten met het haar in hun handen, en ik draai langzaam door.
Maar de ouders van Mirre zijn nu in Nederland,
Maar die kunnen het ook niet aan en haar ma ligt telkens huilend in mijn armen.
Ja doei.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb gewoon echt overal spierpijn. Maar m'n buik het meeste.
Toch een goede fitness oefening. Ik raad jullie aan 5x onder je huis heen en weer te kruipen 4 maal wekelijks.
OHNOES!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:16 schreef Fascination het volgende:
Ohoh is dit wel goed? Ik bespeur BANTIME in de lucht
.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slecht ..
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slecht ..
Seks is ook een goede oefening.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doei.
Weet je hoeveel spinnen daar wonen...
Wat goed voor mij is maakt niet zoveel uit op het moment.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit is ook absoluut niet goed voor jou.
Je mag m'n hockeystick wel een keer lenen om je uit te leven.
Niet op mij overigens.![]()
Wat naar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slecht ..
Te laat.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOES!!!
*kruipt onder het matras.
Sterkte daarmee.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat goed voor mij is maakt niet zoveel uit op het moment.
Ik ben het verplicht om voor Mirre te zorgen en haar ouders.
eer gebonden.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehehe, wroeten in een vochtige ruimte met je "dikke kabel".
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te laat.
Daar vinden ze je het eerste...
Ik snap je ook wel en ik klink ook alleen maar als een beweterige lul, dat weet ik ook wel. Maar niemand heeft ook wat aan jou als jij met een burn out ligt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat goed voor mij is maakt niet zoveel uit op het moment.
Ik ben het verplicht om voor Mirre te zorgen en haar ouders.
eer gebonden.
Ze was op vakantie geweest in Noorwegen,quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry als je het al eens gezegd hebt, maar hoe is het dat gehoest enzo begonnen? Ik bedoel, hebben ze daar een verklaring voor? Waardoor dat begon?
Genoeg is het zeker nu ja,quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Potver NB, het is nu toch wel genoeg geweest.
Tijd dat het beter gaat!
*Kijkt paranoide om zich heen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te laat.
Daar vinden ze je het eerste...
dank jequote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]!! So true
.
Hopelijk weten ze morgen wat het is NB.
Ik krijg geen burn out.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel en ik klink ook alleen maar als een beweterige lul, dat weet ik ook wel. Maar niemand heeft ook wat aan jou als jij met een burn out ligt.
Welke spieren train je daarmee?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke spieren train je daarmee?
DIE ENEquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SC is ook gewoon primaquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:26 schreef Zotheid het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de SC wel prima vind zo.
Rust, reinheid en regelmaatquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:27 schreef Cyberzone het volgende:
Wat willen de mods dan?BTW hallo allemaal .
En NB nogmaals heel veel sterkte man.
Ik hoor het inderdaad van mijn collega's.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Veel als je het goed doet, maar moet zeggen, heb nu een Wii en dat wil ook wel hoor!
In elk geval ontzettend veel sterkte!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
Ik hoop het![]()
[..]
Ik krijg geen burn out.
Dat sta ik mezelf niet toe.
Als je het goed doet allemaal.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat had ik wel meegekregen, ja. Maar ik dacht dat het een 'speciaal' kuchje was. Mijn vader begon vorig jaar opeens veelvuldig te kuchen. Bleek het te zijn gekomen door vocht achter zijn longen. Dat bedoelde ik met 'hebben ze daar een verklaring voor?'.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze was op vakantie geweest in Noorwegen,
Op bezoek bij haar ouders.
Ze kwam terug met een kuchje en wat hoofdpijn en dergelijke.
Maar goed,
ze was zwanger en griep heerste dus we maakten ons er niet veel zorgen over.
Opeens maakte ze me midden in de nacht wakker en was ze geel..
De rest weet je als het goed is.
Die garp vond ik wel leuk, overigensquote:
Ik speel altijd met m'n pa tennis. (Hij heeft een Wii en ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Veel als je het goed doet, maar moet zeggen, heb nu een Wii en dat wil ook wel hoor!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad van mijn collega's.
Latijns is een ontzettend mooie taal.quote:
Heh ..quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In elk geval ontzettend veel sterkte!
Omnia vincit amor.
[..]
Als je het goed doet allemaal.
Neen het was niets speciaals.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat had ik wel meegekregen, ja. Maar ik dacht dat het een 'speciaal' kuchje was. Mijn vader begon vorig jaar opeens veelvuldig te kuchen. Bleek het te zijn gekomen door vocht achter zijn longen. Dat bedoelde ik met 'hebben ze daar een verklaring voor?'.
LATIJN!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Latijns is een ontzettend mooie taal.
Hey, jij ook hier?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb me er toch een pijn in mijn rechteram van al dat honkballen!
Patella ...quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn examen Nederlands per ongeluk Romeins genoemd, die kerel keek me woedend aan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:30 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is wel een stuk beter zonder al die tieten enzo![]()
Maar goed ik heb dan ook al jaren een relatie.
En misschien dat ik mede daardoor niet belangrijk vind.
Tieten van anderen niet meer neequote:Op dinsdag 16 december 2008 01:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Beetje een vreemd statement, als je een relatie hebt zijn plaatjes van tieten niet meer interessant??
Omdat latijn al voor de romeinen bestond ? of niet ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:32 schreef OriginalPrankster het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn examen Nederlands per ongeluk Romeins genoemd, die kerel keek me woedend aan.
Waarom is het niet gewoon Romeins?
Ik ben sowieso niet into andere damesquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
Tieten zijn altijd interessant. Nou oke da's niet waar. Twee erwten op een plank, nee.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
Tieten zijn altijd interessant. Nou oke da's niet waar. Twee erwten op een plank, nee.
quote:
Tieten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:33 schreef Fascination het volgende:
True lovequote:Op dinsdag 16 december 2008 01:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet into andere dames![]()
En dat kan ik met alle eerlijkheid zeggen.
Ik heb alleen maar Mirre nodig![]()
Ze is voor mij het mooiste liefste leukste meisje dat er bestaat.
En dat is ze altijd geweest voor mij.
ik weet het niet, vandaar de vraag, ik zal eens wiki'enquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat latijn al voor de romeinen bestond ? of niet ?
quote:Latijn, een Italische taal, is oorspronkelijk de taal van de Latijnen, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde.
Tuurlijk, maar een leuk plaatje met een mooie stel borsten kan ik nog steeds mooi vinden hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar ik zie jouw dus over een paar uur?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik ga trouwens met gers woensdag naar ajax!!!
Jaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
True love. Oh en Henin is echt walgelijk
.
Hahaha nouja,quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een leuk plaatje met een mooie stel borsten kan ik nog steeds mooi vinden hoor!
Alleen moet Donna dat niet horen....whehehe
Hoeveel KM?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag hard gelopen (nee, niet voor de bus), dus ik verwacht ook wat spierpijn, morgen ...
Alsjeblieft. Ik kan het alleen maar blijven herhalen... Hopelijk komen morgen de positieve berichten. Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ..
Dank je
[..]
Neen het was niets speciaals.
Daarom maakten wij ons ook niet druk.
Die fout maak ik elke keer.quote:
Denk het niet, of ik moet zo slaapdronken zijn dat ik per ongeluk de verkeerde kamer inloop en gezellie bij jou onder de dekens kruip!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Maar ik zie jouw dus over een paar uur?
quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Denk het niet, of ik moet zo slaapdronken zijn dat ik per ongeluk de verkeerde kamer inloop en gezellie bij jou onder de dekens kruip!
Ik word een beetje opgewonden van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]!!! Wel mooi erwtjes opzich
.
Ik ben vandaag pas voor het eerst begonnen, dus ik denk een kilometer of 2-3.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat was een late reactiequote:
Hij is wel een beetje klein hopelijk anders kunnen die erwtjes dat niet aanquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik word een beetje opgewonden van.
Ik zou er best mijn winterpeen tussen willen leggen.
Dat komt vast snel weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wil ook weer verliefd worden!
Ik ben jaloers! Ik mag nog 2 weken niks.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas voor het eerst begonnen, dus ik denk een kilometer of 2-3.
Bovendien heb ik echt een conditie van niets, dus ik bouw langzaam op
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vandaag pas voor het eerst begonnen, dus ik denk een kilometer of 2-3.
Bovendien heb ik echt een conditie van niets, dus ik bouw langzaam op
Ben je niet bang dat je wat overbelast?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik mag nog 2 weken niks.
En dan ook weer opbouwen, hopelijk dat ik wel de CPC binnen de 1:45 haal. Maar daar heb ik nog 2 1/2 maand voor om te oefenen dan.
Kan niet wachten!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik mag nog 2 weken niks.
En dan ook weer opbouwen, hopelijk dat ik wel de CPC binnen de 1:45 haal. Maar daar heb ik nog 2 1/2 maand voor om te oefenen dan.
Kan niet wachten!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje klein hopelijk anders kunnen die erwtjes dat niet aan.
Hahahaquote:
Nee het totaal was zeker wel 3 km, maar ik heb een heel stuk gelopen (ervoor, ertussen en erna)quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En dat was in een rustig tempo zonder te stoppen? Want dan is jou conditie nog redelijk op peil als je dat in 1 keer kan (ervan uitgaande dat je het normaal nooit doet!)!
M'n Safari liep weer eens vast.quote:
Ik ben helemaal geen kasanova. Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, maar dat was dan ook wel de mooiste tijd uit mijn leven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat komt vast snel weer![]()
Kasanova dat jij bent
Ik geloof niet dat ik cadeau's van 400 euro krijgquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n Safari liep weer eens vast.
M'n nichtje wil trouwens kinderarts worden, en nu heeft ze voor sinterklaas zo'n torso gehad. Maar die dingen zijn 400 euro (ik wou er zelf ook 1.)!
[..]
Hehehe ik weet het mijn waardequote:Op dinsdag 16 december 2008 01:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n Safari liep weer eens vast.
M'n nichtje wil trouwens kinderarts worden, en nu heeft ze voor sinterklaas zo'n torso gehad. Maar die dingen zijn 400 euro (ik wou er zelf ook 1.)!
[..]
Ik ben helemaal geen kasanova. Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest, maar dat was dan ook wel de mooiste tijd uit mijn leven.
Ik droom soms nog steeds over dr.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee het totaal was zeker wel 3 km, maar ik heb een heel stuk gelopen (ervoor, ertussen en erna)
Ik heb echt heel rustig aan gedaan, als ik sneller ga lopen, ga ik piepen..![]()
En op het einde even sprinten
Wel een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je wat overbelast?
De City Pier City loop, de halve marathon hier in Den Haag. Dit jaar meegedaan met een tijd van 1:45:50, ik hoop in maart onder die 1:45 te zitten.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:49 schreef IQM het volgende:
Ik wilde ooit dezelfde operatie als Cher ondergaan. Het kostte me een rib uit m'n lijf.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel een beetje.Ik ga m'n fysiotherapeut ook om advies vragen, ik heb ook geen zin om weer zoveel maanden te moeten rusten. Alhoewel ik wel weer erg graag mee wil lopen in die wedstrijd.
[..]
De City Pier City loop, de halve marathon hier in Den Haag. Dit jaar meegedaan met een tijd van 1:45:50, ik hoop in maart onder die 1:45 te zitten.
Mwhehequote:Op dinsdag 16 december 2008 01:49 schreef IQM het volgende:
Ik wilde ooit dezelfde operatie als Cher ondergaan. Het kostte me een rib uit m'n lijf.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Erg netjes 4EBE !![]()
bij mij ging het minder goed de eerste keer
Ja, om eerlijk te zijn, heb ik niet alles gegeven, want ik wilde rustig opbouwen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar na een half uur te zijn bijgekomen wel voldoening? Zo van: "Dat heb ik maar even mooi gedaan!!"
Wel top dat je het in de winter gaat doen, getuigt toch van enige stoerheid!
Het zal ook vast geen 400 euro zijn geweest, maar dat was wel de prijs van diegene die ik op internet zag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik cadeau's van 400 euro krijg![]()
Maar mag je em niet even lenen van je nichtje?
Ik praat nog vaak over haar he? Ik ben dan ook nog (steeds) niet over haar heen. Niet dat ik daarna niks meer gedaan heb maar dat wil ik allemaal niet. Eigenlijk wil ik alleen maar haar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe ik weet het mijn waarde![]()
Maar ik hoop dat jij je liefde snel vind !
En dat ze jouw wederhelft mag zijn.
Met hardlopen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Erg netjes 4EBE !![]()
bij mij ging het minder goed de eerste keer
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn, heb ik niet alles gegeven, want ik wilde rustig opbouwen.
Ik vond het echt heerlijk![]()
Bovendien vind ik dit weer echt IDEAAL om te gaan hardlopen, ik heb het snel warm als ik in beweging kom, dus juist met dit weer vind ik het beter.
LOL !quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jou hadden ze toch 2 dagen later in de greppel gevonden, helemaal verwikkelt in prikkeldraad?
Volgens mij had die boer je toen gevonden omdat z'n koeien zo stonden te loeien, mooi verhaal was dat!!
Wat let je ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zal ook vast geen 400 euro zijn geweest, maar dat was wel de prijs van diegene die ik op internet zag.
Ik heb er gisteren al even mee zitten spelen.![]()
[..]
Ik praat nog vaak over haar he? Ik ben dan ook nog (steeds) niet over haar heen. Niet dat ik daarna niks meer gedaan heb maar dat wil ik allemaal niet. Eigenlijk wil ik alleen maar haar.
Maar ik ben ook te schijterig om naar haar huis te gaan of dr te bellen.
Heh,quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met hardlopen?
Gisteren mijn aquarium verhuist, naar de 4e verdieping, maar dat deed ik een beetje snel. Dus op een gegeven moment leek ik op een oma met astma...(helemaal piepen enzo)
Tijdje geleden stonden ze bij de hema voor 20 of 25 euro volgens mij. Niet groot maar toch!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zal ook vast geen 400 euro zijn geweest, maar dat was wel de prijs van diegene die ik op internet zag.
Ik heb er gisteren al even mee zitten spelen.![]()
Ik heb nu zo'n half jaar niks gedaan.quote:
Dit weer is ook heerlijk. Ik heb ooit is een nacht gewerkt, toen ik om 8 uur thuis kwam lag er nog een laagje sneeuw, ben ik nog een uur wezen hardlopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn, heb ik niet alles gegeven, want ik wilde rustig opbouwen.
Ik vond het echt heerlijk![]()
Bovendien vind ik dit weer echt IDEAAL om te gaan hardlopen, ik heb het snel warm als ik in beweging kom, dus juist met dit weer vind ik het beter.
Wat loop jij dan? Welke afstanden, hoevaak? Wedstrijden?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hardlopen in de winter is idd erg lekker, maar vergeet niet je oren en neus ed met vaseline in te smeren als je gaat lopen met dit soort temperaturen...tip van de meester!
Maar zo verschrikkelijk koud vond ik het nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hardlopen in de winter is idd erg lekker, maar vergeet niet je oren en neus ed met vaseline in te smeren als je gaat lopen met dit soort temperaturen...tip van de meester!
Whehe, nou ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Heh,
Ik hoest als een 80 jarige
Piepen doe ik gelukkig niet meer![]()
En jij vast ook over een tijdje niet meer
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zo verschrikkelijk koud vond ik het niet![]()
Als het wat kouder wordt zal ik het eens proberen, bedankt voor de tip![]()
Loop je zelf ook hard?
Ik heb wel problemen met mijn ademhaling, die gaat veel te snel
Je hebt ook wel gelijk, dat weet ik ook wel. Maar als ik nu nee te horen krijg is dat zo definitief.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat let je ?
Nee heb je,
Laat de ware niet lopen!
Dank je!quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tijdje geleden stonden ze bij de hema voor 20 of 25 euro volgens mij. Niet groot maar toch!
General knowledge !quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet, ik weet gewoon dingen....
Probeer het dan wat meer handmatig te doen, met je bewustzijn. Als je er even op let gaat het daarna meestal wel beter. En zorgen dat je niet met een volle maag gaat eten, daar kan ik helemaal niet tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je zelf ook hard?
Je inspiratie is op ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:01 schreef Fascination het volgende:
Ik kan op dit tijdstip niet meer veel typen heurrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop je zelf ook hard?
Wat is denk je erger ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk, dat weet ik ook wel. Maar als ik nu nee te horen krijg is dat zo definitief.
Ik zal morgen eens een brief schrijven. Nog tips?
[..]
Dank je!![]()
Morgen maar even kijken.
Algemene kennisquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet, ik weet gewoon dingen....
Heb je eindeloos bewustzijn nou al gelezen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
General knowledge !
Onmisbaar in deze tijden van decadentie
Neen,quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je eindeloos bewustzijn nou al gelezen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Probeer het dan wat meer handmatig te doen, met je bewustzijn. Als je er even op let gaat het daarna meestal wel beter. En zorgen dat je niet met een volle maag gaat eten, daar kan ik helemaal niet tegen.
JEZUS CHRISTUS MINARETquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt ook wel gelijk, dat weet ik ook wel. Maar als ik nu nee te horen krijg is dat zo definitief.
Ik zal morgen eens een brief schrijven. Nog tips?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:07 schreef IQM het volgende:
Wanneer ik naar je luister,
Tast ik volledig in het duister
Wanneer ik naar je kijk
Krijg ik zelfs geen beetje bereik
Maar wanneer ik je betast
Voel ik toch overduidelijk
Die vuist tegen m'n ribbenkast
Ik ben heul moequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je inspiratie is op ?![]()
Oh noess!
Moet je niet gaan slapen dan?quote:
Het is gewoon allemaal klote gelopen. Als ik nou eens niet zo egoistisch was. Voorbeeld: Ze kijkt altijd Grey's Anatomy, en ik was op maandag altijd daar maar ik vond het maar en dan ging ik heel kinderachter haar aandacht afleiden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat is denk je erger ?
Nee horen nu,
of afwachten en blijven verlangen en dan te zien dat een ander er met jouw ware vandoor gaat
Je wandeld nu hetzelfde pad,
alleen een andere snelheid
Langdurig naar voelen omdat je niets weet,
of het kunnen afsluiten omdat je het wel weet.
Over de brief
Wees eerlijk,
maar zeg niet gelijk ik wil met je trouwen en dergelijke
Zeg eerlijk dat ze je zo fascineert nog steeds,
en dat je graag eens wat wilt afspreken om wat te drinken oid.
Maar bovenal,
Wees eerlijk !
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je niet gaan slapen dan?
Kali-Mist : Werk zequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Mensen, ik ga aan het werk!!!
NB: We spreken elkaar vriend.
Fas: Slaap lekker!
Zot & 4EBE: Loopze!
IQM: Dichtze!
ABBA.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Herkennen jullie de tekst die ik postte? Vast niet he.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal klote gelopen. Als ik nou eens niet zo egoistisch was. Voorbeeld: Ze kijkt altijd Grey's Anatomy, en ik was op maandag altijd daar maar ik vond het maar en dan ging ik heel kinderachter haar aandacht afleiden.Het erste is nog wel dat ik het nu zelf ook kijk.
Maar je hebt inderdaad gelijk. Het is soms alleen wel zo makkelijk om onwetend te zijn. Nog de mogelijkheid hebben om te kunnen dromen. Je hebt gelijk dat ik daar uiteindelijk alleen maar mezelf mee kwel.
Niemand pakt in elk geval meer de herinneringen van me af.
Het lijkt mij inderdaad ook niet verstandig om over trouwen te praten.
Ik ga morgen wel wat uitwerken.
Bedankt!
Deed me alleszins denken aan ABBAquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Herkennen jullie de tekst die ik postte? Vast niet he.
Denk niet dat ze die nog hebben, het is deze trouwens, maar ik weet niet of het bij deze het voordeligst te krijgen is.quote:
Erg mooi boek. Ik heb zelf nu Shakespeare op mijn verlanglijstje staan op bol.com.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen,
nog geen tijd gehad om hem te bestellen !
Maar goed dat je er mij aan herrinert ! heh
Inderdaad, zeker als je dit op de maat van muziek kan doen. Ik zoek mijn muziek voor tijdens het hardlopen ook op die manier uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd, het zelf regelen zonder dat je lichaam het overneemt is een goeie, voordeel hiervan is dat je in een soort flow komt waar je alleen maar denkt aan je ademhaling, het lopen zal je dan ook makkeolijkker afgaan!
Er staat een man die zijn vrouw voor een hoed hield een aantal cases over patienten met het Tourettesyndroom.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:08 schreef IQM het volgende:
[..]
JEZUS CHRISTUS MINARET
Oh, ga toch met me naar bed
TYFUS TERING TAKKEZOOI
Mijn God, wat ben je mooi
HOERENTENT, JE MOEDER ZUIGT
Ben je al van mijn liefde overtuigd?
LELIJKE, DIKKE NEUKKAMPIOEN
Ik kan er toch ook niks aan doen...
VIEZE, VUILE, GREPPELSLET
dat ik lijd aan Gilles de la Tourette?
En meisjes die 6gym doen en volgend jaar geneeskunde gaat studeren?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:10 schreef IQM het volgende:
Deze werkt goed bij journalistiekmeisjes:
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Wees mijn Algemeen Dagblad
Dan blijf ik je Trouw
Hey jij daar,quote:
Hehquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Erg mooi boek. Ik heb zelf nu Shakespeare op mijn verlanglijstje staan op bol.com.
[..]
Inderdaad, zeker als je dit op de maat van muziek kan doen. Ik zoek mijn muziek voor tijdens het hardlopen ook op die manier uit.
[..]
Er staat een man die zijn vrouw voor een hoed hield een aantal cases over patienten met het Tourettesyndroom.
[..]
En meisjes die 6gym doen en volgend jaar geneeskunde gaat studeren?
Daar ga ik eens over nadenken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:20 schreef Zotheid het volgende:
En meisjes die 6gym doen en volgend jaar geneeskunde gaat studeren?
Werk ze!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Mensen, ik ga aan het werk!!!
NB: We spreken elkaar vriend.
Fas: Slaap lekker!
Zot & 4EBE: Loopze!
IQM: Dichtze!
GODVERDOMMEquote:
Op het moment speel ik pianoquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hey jij daar,
Gitaar liefhebber
Ik zoog laatst heel gedweequote:
Heh,quote:
Ik ook niet maar ik blijf proberenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh,
Dat kan ik dan weer niet![]()
Maar gitaar spelen![]()
Passie xxl deluxe van deze viking !
Ibanez Ice 2 giger editiequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik blijf proberengitaarzz
Wat voor heb je
Maar hoe gaat ie met je alweer wat beter ?![]()
Ja ik lurk R&P soms![]()
Dribbel heeft LDT gitaar en die is nep!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik blijf proberengitaarzz
Wat voor heb je
Slaap lekker 4EBEquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen
Trusten:
NB
Fascination
Zotheid
Slaap lekker,quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef Fascination het volgende:
Ja ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
.
Dank je wel voor je bemoedigende woorden!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Heh,
Doe dat.
En vergeet niet dat nu de fouten inzien altijd makkelijk is !
Het liep fout,
maar misschien is er kans op iets nieuws en iets moois.
Jullie zijn denk ik allebei gegroeit nu, en weten nu wat het is zonder elkaar.
Misschien word het tijd het nu weer bij elkaar te brengen om te kijken of het nog wat is.
Of de vonk er nog zit.
Ook al geloof jij niet in mijn goden
Ik zal ze toch vragen je te helpen![]()
Succes met je brief.
En ik garandeer je dat ze sowieso zal stil staan bij je woorden.
@ KALI
Bedankt nog voor alles,
en werk ze
Dank je wel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die nog hebben, het is deze trouwens, maar ik weet niet of het bij deze het voordeligst te krijgen is.
http://www.anatomix.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=252
Ah nice vette dingen zijn datquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ibanez Ice 2 giger editie![]()
Cadeau van mijn Noorse schoonheid![]()
En neen,
Het gaat alleen maar slechter vrees ik
LTD ESP nerd =(quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dribbel heeft LDT gitaar en die is nep!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zoog laatst heel gedwee
Aan de piemel van een pygmee
Het was wel even wennen, ja
Want nu heb ik last van een hernia.
Hmm, nee.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen
Trusten:
NB
Fascination
Zotheid
Weltruste!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:27 schreef Fascination het volgende:
Ja ik ga ook slapen, welterusten allemaal![]()
.
Graag gedaan !quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel voor je bemoedigende woorden!
Een blik op een van de foto's of van dr brieven is eigenlijk al genoeg om te weten dat ze alles waard is om te doen. Volgens mij ben ik ook gewoon nog steeds verliefd.
En over goden, tja, ik ben katholiek opgevoed maar ik kan me niet echt vinden in hun manier van doen. Maar goed, dat is een hele andere discussie.
In elk geval heel erg bedankt!
[..]
Dank je wel!
Ik ga morgen even bij de Hema kijken en anders is 40 euro ook nog prima te doen.
Dank je wel !quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah nice vette dingen zijn dat![]()
Aww sterkte ermee![]()
[..]
LTD ESP nerd =(
Hehe nee hoor, ze is wel heeeeel leukquote:
Ik praat ook alleen maar anderen na, dat wat ik ervan onthoud dan.quote:
Dank je wel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Graag gedaan !
En als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dat graag![]()
Ik gun het je in iedergeval![]()
Goaf!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nice
Ik ben nu helemaal weg van m'n witte SG![]()
Zonder slagplaat is hij nog veel geiler.quote:
Ik weet het mijn waardequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel!
En je weet dat dit omgekeerd natuurlijk ook precies hetzelfde is.
Ja klopt LTD is het "budget" merk van ESPquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik praat ook alleen maar anderen na, dat wat ik ervan onthoud dan.
Volgens mij zei hij dat het inderdaad een nep ESP was!
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt LTD is het "budget" merk van ESPAlleen zo budget vind ik die 700e nou ook weer niet
![]()
[ afbeelding ]
Mooi zo.quote:
Eigenlijk alleen gekocht als showgitaartjequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goaf!![]()
Ik heb alleen die LP aan de muur hangen.
[..]
Zonder slagplaat is hij nog veel geiler.
Echt vanalles, van lieve schattige popliedjes tot metal dingen eignelijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die is ook mooi![]()
Wat speel je zoal voor nummers ?
Hoeveel kost een niet budget dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt LTD is het "budget" merk van ESPAlleen zo budget vind ik die 700e nou ook weer niet
![]()
[ afbeelding ]
Succes bij de arts morgen !quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi zo.
En nu ga ik slapen, morgen nog een afspraak bij de arboarts...
Weltruste!![]()
En werk ze en succes morgen NB!![]()
Ah paar duizend euroquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoeveel kost een niet budget dan?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah paar duizend euro, maar ik vind 1 dure gitaar wel voldoende eignelijk de rest kan m'n portemonnee niet aan
Tja, die arts is alleen maar om te zien of ik wel recht op ziektegeld heb.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Succes bij de arts morgen !
En je hoort morgen wel meer
Slaap lekker
Hehequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Echt vanalles, van lieve schattige popliedjes tot metal dingen eignelijk![]()
Als ik dat ding in m'n poten heb moet het eignelijk wel hard gaan eigenlijk altijd dan dit soort dingen
Vind het altijd supervet om te spelen maar normaal luistere ik het dan weer eignelijk nooit
Vooral geluid en afwerking maar ik vind het altijd weer nutteloosquote:
Ik zie het niet in ieder geval en betwijfel of ik het zal horen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vooral geluid en afwerking maar ik vind het altijd weer nutteloosAls je zo'n ding van 200 met 1 van 800 vergelijkt zit daar een heeeeeeel groot verschil in
maar tussen 1 van 800 en 2500 is dat weer veel kleiner
Dus het is maar net hoeveel geld het je eigenlijk meer waar is voor mij hoeft dat dan weer net niet
Ik heb die Satriani Signature ook liggenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehe
Ik speel voornamelijk metal.
Van Satriani tot Metallica,
Van Iron maiden to Slayer
Ja 9 van de 10x zullen de mensen die het wel allemaal beweren en allemaal dure shit kopen het ook niet horen als ze het blind moeten testenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zie het niet in ieder geval en betwijfel of ik het zal horen.
Dat moet maar eens afgelopen zijn!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Maarja dat is met alles eigenlijk zo wel
Maak je nou een fatoe of ben je gewoon blij mij te zien?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:46 schreef IQM het volgende:
Ik heb een tantoegeile Stradivarius van 800 piekedassen!
Tsja waarom willen al die mensen een dikke dure sportwagen die stationwagen rijdt toch ook gewoonquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat moet maar eens afgelopen zijn!Dom hersenloos kuddegedrag is het. Niets meer en niets minder.
Daar ken ik weer bijna niks van eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:47 schreef Noorsbloed het volgende:
Op het moment ben ik zooi van Yngwie Malmsteen aan het leren
Dat gaat ansich ook wel lekker
Musequote:Op dinsdag 16 december 2008 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ken ik weer bijna niks van eigenlijk
Ben nu vooral met muse en rhcp maar dat is meer omdat ik een bas erbij heb gekocht![]()
Laat eens wat horen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar ken ik weer bijna niks van eigenlijk
Ben nu vooral met muse en rhcp maar dat is meer omdat ik een bas erbij heb gekocht![]()
Haha ja muse heeft echt hele toffe basdingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Muse![]()
Heh,
Bassen is ook wel leuk![]()
Mijn Noorse drumt !
En ze was het mij ook aan het leren.
Maar ik heb er niet zo sterk de aanleg voor als zij zelf.
Ik maak alleen maar fatoes.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:47 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Maak je nou een fatoe of ben je gewoon blij mij te zien?
Ja, je moet toch wat, eh. [ afbeelding ].
Hahaha dat dus !quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Haha ja muse heeft echt hele toffe basdingenen Muse
Tof!
Ik kruip ook altijd bij het jammens tiekem even achter het drumstel maar dat blijft lastig als je opeens met 4 ledematen andere dingen moet doen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik het nu midden in de nacht nog opnemen
Dat heb ik met de minderjarige zusjes van exenquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:53 schreef Maki-maki. het volgende:
Waarde santax, beroepsdeformatie, eh. Dag in, dag uit, nachtbagger in, nachtbagger uit, same old, same old. Ik herken pornosterren tegenwoordig aan hun kut.
Herald, ben jij het?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:55 schreef santax het volgende:
[..]
Dat heb ik met de minderjarige zusjes van exen
Ben je mod dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:57 schreef santax het volgende:
[..]
Zulks een belediging is mod-onwaardig gedrag... Check mijn notes danIk ben het zelf
![]()
seamquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:01 schreef THE_CORE het volgende:
Hoi allemaal !Ik schuif ook even aan.
Ik neem nog een Pilsje!quote:
Vertel...quote:
Nee het wordt californicationquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kan ik ook verzoekjes indienen?
Wacht maar tot je gaat werken!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:02 schreef Seam het volgende:
Wat ben ik blij als ik vakantie heb.. ik moet gewoon 4x deze week voor 10 uur opstaan
Lekker figuurtje heeft Dirtyyyyquote:
3 militairen, een duitser, nederlander en belg worden zo in 92 gepakt in irak, door irakezen. En dan moeten ze zo voor Saddam komen. Dus Saddam zegt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:09 schreef santax het volgende:
[..]
3 militairen, een duitser, nederlander en belg worden zo in 92 gepakt in irak, door irakezen. En dan moeten ze zo voor Saddam komen. Dus Saddam zegt:
Luister ik heb goede zin... ik geef jullie 3 proeven en wie ze doorstaat, is een vrij man.
'dat is goed' zeggen die 3 gasten zo. Dus zegt Saddam 'de eerste proef is een appel plukken onder spervuur, de 2de is in een afgesloten ruimte de oren van een beer afsnijden en de derde proef is mijn oma verkrachten'
Die drie gasten natuurlijk ram enthousiast over de simpele opdrachten, maar zodra de eerste opdacht begint gaat het al fout. Eerst die Belg een appel plukken onder spervuur. Dat gaat goed, slanke kerel enzo... Met de Nederlander gaat het ook goed, atletisch als we zijn, Maar die duitser, die werd meteen in 1 van zijn 12 onderkinnen geraakt en daarna nog 200+ kogels door zijn dikke bierbuik... Dood dus![]()
Niets aan de hand, het was maar een Duitser. Opdracht 2 dus...
Staan ze voor een afgesloten hok, zegt Saddam tegen de Nederlander, nou ga jij maar eerst...
Echt, 30 minuten verschrikkelijk geschreew... Onvoorstelbaar gewoon... en dan een doodse stilte. Dus Saddam zegt tegen 2 militairen, doe de deur open en kijk eens... En wat jullie al verwachten was inderdaad waar. Overal stukjes Nederlander, tegen het plafond, over de vloer, tegen de muren, de beer was aan het knagen op een been van de Nederlander... Epic fail dus. Dus zegt Saddam tegen de Belg, nou probeer jij het dan maar...
40 minuten onvoorstelbaar geschreeuw, werkelijk mensonterend.. verschrikkelijk en dan plots stilte... Dus Saddam zegt weer tegen 2 van zijn dudes: check die shit eens out... En net als ze de deur willen opendoen komt de Belg naar buiten...
En die zegt:WHAHAHAHAHA......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015
[..]
3 militairen, een duitser, nederlander en belg worden zo in 92 gepakt in irak, door irakezen. En dan moeten ze zo voor Saddam komen. Dus Saddam zegt:
Luister ik heb goede zin... ik geef jullie 3 proeven en wie ze doorstaat, is een vrij man.
'dat is goed' zeggen die 3 gasten zo. Dus zegt Saddam 'de eerste proef is een appel plukken onder spervuur, de 2de is in een afgesloten ruimte de oren van een beer afsnijden en de derde proef is mijn oma verkrachten'
Die drie gasten natuurlijk ram enthousiast over de simpele opdrachten, maar zodra de eerste opdacht begint gaat het al fout. Eerst die Belg een appel plukken onder spervuur. Dat gaat goed, slanke kerel enzo... Met de Nederlander gaat het ook goed, atletisch als we zijn, Maar die duitser, die werd meteen in 1 van zijn 12 onderkinnen geraakt en daarna nog 200+ kogels door zijn dikke bierbuik... Dood dus![]()
Niets aan de hand, het was maar een Duitser. Opdracht 2 dus...
Staan ze voor een afgesloten hok, zegt Saddam tegen de Nederlander, nou ga jij maar eerst...
Echt, 30 minuten verschrikkelijk geschreew... Onvoorstelbaar gewoon... en dan een doodse stilte. Dus Saddam zegt tegen 2 militairen, doe de deur open en kijk eens... En wat jullie al verwachten was inderdaad waar. Overal stukjes Nederlander, tegen het plafond, over de vloer, tegen de muren, de beer was aan het knagen op een been van de Nederlander... Epic fail dus. Dus zegt Saddam tegen de Belg, nou probeer jij het dan maar...
40 minuten onvoorstelbaar geschreeuw, werkelijk mensonterend.. verschrikkelijk en dan plots stilte... Dus Saddam zegt weer tegen 2 van zijn dudes: check die shit eens out... En net als ze de deur willen opendoen komt de Belg naar buiten...
En die zegt:I Lol'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Rondequote:Op dinsdag 16 december 2008 03:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik gaat nog maar eens een ronde lopenVeel plezier nog in deze vernieuwde SC ......
-KNIP-
Hij is beveiligerquote:
Ligt niet aan jou.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:13 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/Califansodfasdf Hier wil die niet afspelen ligt dat aan mij ?
Bij mij ook niet, start niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:13 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/Califansodfasdf Hier wil die niet afspelen ligt dat aan mij ?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:18 schreef santax het volgende:
zeg, zeg eens eerlijk, ben ik de enige die teveel gedronken heeft?
Ik heb alleen taksi opquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:18 schreef santax het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:18 schreef santax het volgende:
Mijn god, hij had je moeten overrijden...quote:
Maandagnacht is er niks te doen in Maastrichtquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:21 schreef santax het volgende:
En mijn god, wat zijn jullie nuchter hier
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:19 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.tooloudforgranny.com/media/Californication.mp3
Daar maar neergesmeten dan maar zie dat het in 1 x opnemen niet helemaal goed ging soms hangt het opeens vast en slaan er stukken over en valt het beetje weg
ahja
in stein wel denk je ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Maandagnacht is er niks te doen in Maastricht
Nou je kan horen dat ie een beetje vals is aangezien hij neit heeelmeaal ziuver gestemd stondquote:Op dinsdag 16 december 2008 03:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Goed gespeeld! Net alsof ik naar de RHCP zelf luister.
(of is dat ook zo en zit je me te foppen?)
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:24 schreef santax het volgende:
[..]
Hehehe, wat is de wereld toch klein soms
Niet, dat kan ik niet horen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou je kan horen dat ie een beetje vals is aangezien hij neit heeelmeaal ziuver gestemd stond![]()
Puiq ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 03:26 schreef santax het volgende:
[..]
Begin 2009 dan maar een live-nachtbagger-limbo-meet?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.tooloudforgranny.com/media/cleandrum.mp3 die is wel mooi![]()
(! )
Als jij dat lekker vind over de krentenbol!quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:30 schreef santax het volgende:
[..]
Ik vind de link in je sig hoogst misleidendIk had verdorie den gulp al open
quote:Op dinsdag 16 december 2008 03:31 schreef santax het volgende:
[..]
en de X ontbreekt op het einde van het shirt van je ava
Trusten Seamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |