Relatief gezien ben je een newbie die zijn sporen nog moet verdienen ...quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoor toch ook wel bij de elite ?Ik zit nou al heul lang op klb en onz
![]()
Lieve fancy,quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu wel zwanger.
Geniet van je zwangerschap en straks van de kleine
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lieve fancy,
Ik ben ongesteld maar moet ik 's nachts ook maandverband voor doen?
Ik denk zelf van niet.
KoEsJahsSsS
Is het een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu wel zwanger.
Geniet van je zwangerschap en straks van de kleine
Maar ik heb al keiveel postsquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Relatief gezien ben je een newbie die zijn sporen nog moet verdienen ...
Succes !
Dat is z'n manager.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zie die vader lachen. Hij denkt alleen aan zijn bankrekening.
Dat had ik met poppen (nee geen barbiesquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht overigens ook dat mijn speelgoed net als Toy Story leefde.
Dus ik in m'n kamer overal speelgoed neerzetten. En toen buiten mijn kamer met de deur dicht een half uur wachten in stilte om daarna loeisnel de deur open te doen en ze te zien bewegen.
ZANGER BOB NIGGAquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:45 schreef OriginalPrankster het volgende:
Was er niet nog een andere kleine dikkie? Ook een zanger, even paupere site
Ohja, newbie bashen toegelaten enzo
Vanaf hier voel ik dat het een meisje wordt... Maar het zou ook een jongen kunnen zijn.quote:
Die quote op zijn site.quote:
Jammerquote:Jordy en producer Jan Zwarteveen ondertekenen het platencontract
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht overigens ook dat mijn speelgoed net als Toy Story leefde.
Dus ik in m'n kamer overal speelgoed neerzetten. En toen buiten mijn kamer met de deur dicht een half uur wachten in stilte om daarna loeisnel de deur open te doen en ze te zien bewegen.
Ja dat is de opperbaas qua zangers.quote:
Ik kon het proberenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die quote op zijn site.
[..]
Jammer
Sportief? Als in hockey en tennis?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf hier voel ik dat het een meisje wordt... Maar het zou ook een jongen kunnen zijn.
Dat zal een grote verrassing worden
Je moet eerst een tijdje hier postenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar ik heb al keiveel postsVoornamelijk kwaliteit paint topics
Kippenvel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Die films( en aflevering van die horrorserie die op fox kids ofzo was, waar ook zon boekenreeks over is) waar poppen tot leven komen en vet eng zijn enz zijn niet leuk
Kippenvel?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Die films( en aflevering van die horrorserie die op fox kids ofzo was, waar ook zon boekenreeks over is) waar poppen tot leven komen en vet eng zijn enz zijn niet leuk
http://www.jordyvanloon.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=31quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |