Hij is een baas manquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mên dat jochie zou ik willen slaan.
Vieze SMert. Ik kijk dwars door je verhaaltje heen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Verkapte Broekpaling geilt op Noorsbloed post.![]()
Ook al was je de laatste maagd op aarde,
dan nog zou ik nog geen loopse hond over je heen laten gaan
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik rende altijd naar mijn bed om er dan in te springen. Zodat enge monster mijn voeten niet konden grijpen.!
Heeft er iemand misschien wat kleingeld voor die neger? Vroeger hadden ze een bord met "Will work for money", maar dat werken doen ze blijkbaar niet meerquote:
Ik ben ooit verliefd geweest op een gothic meisjequote:
Ik word agressief van hem..quote:
Dat grapje is tijdens de hele verkiezingencarrousel nog niet één keer gemaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien wat kleingeld voor die neger? Vroeger hadden ze een bord met "Will work for money", maar dat werken doen ze blijkbaar niet meer.
Hij gedraagt zich te arrogantquote:
BAN! HET IS GODVERDOMME EEN SC, NIET EEN DAGBOEK!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een park gecheckt.
Nee, niet grappig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien wat kleingeld voor die neger? Vroeger hadden ze een bord met "Will work for money", maar dat werken doen ze blijkbaar niet meer.
Je moest toch wat zonder SC.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word agressief van hem..
Hoe oud is dat?
Arrogant zijn als je 15 bent en bij Life & Cooking en Paul de Leeuw komt, dan ben je gewoon een heldquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich te arrogantEn ik kan zijn kop niet uitstaan.
Is hij al 15?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Arrogant zijn als je 15 bent en bij Life & Cooking en Paul de Leeuw komt, dan ben je gewoon een held
Ik pakte me altijd helemaal in.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Had je dan ook dat je voeten absoluut niet onder de dekens mochten komen?
En van 12 tot 1 was helemaal erg, als ik dan moest plassen bleef ik altijd wachten tot het 1 uur was.![]()
Ik houd niet zo van MMquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ooit verliefd geweest op een gothic meisje.
Had je ook zo'n Marilyn Manson shirt aan![]()
?
Ja ik dacht ook dat ie jonger wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is hij al 15?Ik dacht 10 ofzo
Verkiezingen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat grapje is tijdens de hele verkiezingencarrousel nog niet één keer gemaakt.
Neuh, tijdens het werk. Was in een christelijk inteelt dorpje in Brabant.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, niet grappig.![]()
[..]
Je moest toch wat zonder SC.![]()
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Arrogant zijn als je 15 bent en bij Life & Cooking en Paul de Leeuw komt, dan ben je gewoon een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat ie jonger was
Help me even met die 2equote:Die andere noob artiesten vind ik dan wel weer baas. Zoals Rutger en zo'n ander jochie dat over liefde zingt
Ah, Roberto!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Manson.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
?
Ik had vroeger juist dat ik bang was dat er dan allemaal enge dingen aan mijn deken omhoog klommenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik pakte me altijd helemaal in.M'n voeten moesten juist onder de dekens omdat die me beschermden.
![]()
De dekens mochten zelfs niet over het bed naar benee hangen omdat die monsters er dan misschien onder kropen. Dus de dekens moesten op het matras liggen, er mocht geen centimeter uitsteken.
Alberto.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ah, Roberto!
Ohnee, die checkte de park.
Oh okequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van MM![]()
Tevens ben ik geen gotiek, zoals bepaalde mensen hier zeggen ..
HAHAH check zijn hoofd @ 1.28quote:
Ik ging ook altijd op de randjes van m'n bed liggen, zodat ze het ook niet makkelijk van me af konden trekken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik pakte me altijd helemaal in.M'n voeten moesten juist onder de dekens omdat die me beschermden.
![]()
De dekens mochten zelfs niet over het bed naar benee hangen omdat die monsters er dan misschien onder kropen. Dus de dekens moesten op het matras liggen, er mocht geen centimeter uitsteken.
Wij zijn de elitequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
Er zijn misschien 4 a 6 SCers over. En er zijn allemaal nieuwe users en die worden niet afgekaffert.
Of is nu duidelijk dat het aso uitschot gebanned is of is nu duidelijk dat wij 'm allemaal schijten om ze te verjagen.
Try mequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
Er zijn misschien 4 a 6 SCers over. En er zijn allemaal nieuwe users en die worden niet afgekaffert.
Of is nu duidelijk dat het aso uitschot gebanned is of is nu duidelijk dat wij 'm allemaal schijten om ze te verjagen.
Ik had vroeger trouwen een bonsai op m'n vensterbank. Maar die schaduw door de lantaarnpaal snachts was kankereng.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had vroeger juist dat ik bang was dat er dan allemaal enge dingen aan mijn deken omhoog klommen![]()
Maare we moeten wel met een supergoed thema komen bij de volgende SC
In dat zanger bob topic viel het iemand op dat hij bij 0:24 ofzo zegt "Zo gezellig bij elkaar, kregen ze de kenker maar"quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HAHAH check zijn hoofd @ 1.28![]()
![]()
![]()
2TMF,,quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
?
Kloptquote:
Rolluiken ftwquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had vroeger trouwen een bonsai op m'n vensterbank. Maar die schaduw door de lantaarnpaal snachts was kankereng.
Dus ik heb dat ding z'stronk omgedraaid en weggemeurd. Voelde me net een ghostbuster.
Ik dus ook. En dat heb ik er aan overgehouden. Dat inpakken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd op de randjes van m'n bed liggen, zodat ze het ook niet makkelijk van me af konden trekken.
Daarnaast probeerde ik altijd te onthouden naar welke kant ik met m'n gezicht ging slapen, en dan de volgende ochtend weer, om te kijken of ik me in m'n slaap omdraai.
Keen kezeur en keen kemaarquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
In dat zanger bob topic viel het iemand op dat hij bij 0:24 ofzo zegt "Zo gezellig bij elkaar, kregen ze de kenker maar"![]()
![]()
!!
Ik kan hier een heel lang verhaal over ophangen maar het antwoord is kortgezegd: JA!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2TMF,,
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest.
Ben ik nu een autist?
KOESJAHS>!!!
Hier moest ik zo hard om lachen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:38 schreef Broekpaling het volgende:
Dus ik heb dat ding z'stronk omgedraaid en weggemeurd. Voelde me net een ghostbuster.
Hij doet me denken aan Herman.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Keen kezeur en keen kemaar![]()
Ja als je erop let kan je dat wel horen ja
![]()
Dat kapsel ook.![]()
Je bent nu wel zwanger.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2TMF,,
Ik ben maar 1 keer echt verliefd geweest.
Ben ik nu een autist?
KOESJAHS>!!!
hehehequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel lang verhaal over ophangen maar het antwoord is kortgezegd: JA!
Groetjes.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik slaap nooit met de gordijnen dicht.
Ik keek juist altijd richting de muur zodat ze me niet in m'n gezicht konden grijpen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dus ook. En dat heb ik er aan overgehouden. Dat inpakken.![]()
Plus ik zou nooit of te nimmer met m'n hoofd naar de muur toe kijken, altijd van de muur af zodat ik eventuele monsters kon zien aankomen.![]()
Maar dat was wel echt, echt, echt verliefd en niet hihi ik vind jou leuk/lief/oid.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan hier een heel lang verhaal over ophangen maar het antwoord is kortgezegd: JA!
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |