Er staatquote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef MLI het volgende:
Je moet letten op waar het gebotteld is. Mise au chateaux is vaak goed, die kun je in België al heel goedkoop krijgen(3 of 4 euro) maar ik dronk nooit wijn toen ik nog in NL woonde. Mise au 'willekeurige bedrijfsnaam' is meestal niet echt lekker. Zo kan ik er als beginner nog redelijk wijs uit worden.
Waarom is die naam niet goedquote:Op maandag 15 december 2008 23:24 schreef Painted_Horse het volgende:
Franse wijn uit 2007 met zo'n naam
De rode ook kan ik je verzekeren (zeker onder een fijn zonnetje in Italiequote:Op maandag 15 december 2008 23:34 schreef marcel-o het volgende:
Ik drink gewoon witte Lambrusco.
dat gaat als limonade weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
Niks mis mee toch? De meeste wijnen in de supermarkt zijn prima weg te werken. Maar je moet voor dat geld natuurlijk niet verwachten een grote chateau te drinken.quote:Op maandag 15 december 2008 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom confronteer je me zo hard
ja
Ik ben zelf gewoon niet zo kapot van Franse wijn, maar dat blijft natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op maandag 15 december 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom is die naam niet goed?
Voor een euro of 8-10 kun je in de supermarkt prima wijnen kopen hoor.quote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? De meeste wijnen in de supermarkt zijn prima weg te werken. Maar je moet voor dat geld natuurlijk niet verwachten een grote chateau te drinken.
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 15 december 2008 23:11 schreef MLI het volgende:
Je moet letten op waar het gebotteld is. Mise au chateaux is vaak goed, die kun je in België al heel goedkoop krijgen(3 of 4 euro) maar ik dronk nooit wijn toen ik nog in NL woonde. Mise au 'willekeurige bedrijfsnaam' is meestal niet echt lekker. Zo kan ik er als beginner nog redelijk wijs uit worden.
Hoor je van mij een negatief oordeel over supermarktwijnen? Integendeel juist.quote:Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Voor een euro of 8-10 kun je in de supermarkt prima wijnen kopen hoor.
In een restaurant betaal je daar 20-40 euro voor
Een beetje fatsoenlijk restaurant heeft geen wijnen die ook in de supermarkt te vinden zijnquote:Op maandag 15 december 2008 23:59 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Voor een euro of 8-10 kun je in de supermarkt prima wijnen kopen hoor.
In een restaurant betaal je daar 20-40 euro voor
Zo heeft iemand het mij 3 maanden geleden geleerd. Ik moet zeggen dat het er in mijn vergelijking daadwerkelijk beter uitkomt, ik tref nooit rare wijntjes of wat dan ook. Maar hey, ik ben geen kenner. Als er betere tips zijn, dan lees ik die ook graag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |