Zullen wel die 3 namen zijn ja, alleen de volgorde is volgens mij nog een punt van discussiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:14 schreef Frenkel het volgende:
Nou laat voor mij maar zo'n oude lullen act komen, heb Bowie / McCartney nog nooit gezien en die staan zeker wel in mijn: diewiliknogweleenslivezien lijst!
We kunnen nu trouwens beter speculeren wat de uitkomst van de Gouden tip wordt, ipv namen, denk dat die eerder bekend gemaakt gaat worden..
1. Coldplay
2. The Killers
3. Kings of Leon
ofzo?
Maar die zijn wel een stuk leukerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coldplay is maar 1,2 M hoor.
Betaal je ook voor Metallica, Bowie, PJ, of wat dan ook.
Neuh, ik dacht ik zet ze d'r ff bij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens de tt slaat ook nergens op, wil je nu alle namen daar gaan neerzetten?
Deze week word die van de zaterdag bekend gemaakt volgens mijn bronnen. In ieder geval zeer snel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Shadow_NL het volgende:
Novastar is inderdaad best vet, maar ik wil dat ze de grotere namen bekendmaken.
Waarom maken ze gewoon niet eerst de aflsluiters van de zaterdag en maandag bekend?
Oh, eerst even kijken of ik dan werk heb en dan vrij kan krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal ook gewoon een kaartje voor het hele weekend, alleen hoop ik dat er nog meer mensen gaan die ik ken.
Schijnt dat de dag na Pinkpop Engels is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Christiaan het volgende:
Ik ga maximaal een dagje. Zit dan midden in mijn examens.
Weet ik niet. Ik weet wel dat ik dan wiskunde heb, en de dag dáárna nog maatschappijleer. Wiskunde kan ik moeilijk laten schieten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Schijnt dat de dag na Pinkpop Engels is.
Weet niet of dat bij jou ook zo is?
Engels valt wel mee
Misschien toeval geweest. Of het was toeval op Werchter. Maar dat laatste geloof ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, toen stond opeens 2manydjs er. Ooit in een ver verleden gewerkt tijdens een concert van Bowie. Dat was echt net of ik bij de Night of the Proms was. Te erg voor woorden.
Dat was wel een hip optreden op Noorderslag (ofja, wat ik ervan zag op tvquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net ineens een hele leuke tentact van vaderlandse bodem: Kyteman's Hip Hop Orkest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |