quote:Op maandag 15 december 2008 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij loopt als een bijlmernégertje met zijn (talkpoeder)bips naar achteren.²
Laat maar mooi in Grunn blijven.quote:Op maandag 15 december 2008 22:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg
Die hoef ik niet bij Ajax te zien.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:22 schreef BB-boy het volgende:
Ik denk niet dat Ajax nog interesse in je heeft Berg, dus je kan weer normaal doen
Zo is het Venom. Jullie blij, wij blij.quote:Op maandag 15 december 2008 22:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Laat maar mooi in Grunn blijven.
Als ie weer wat rustig wordt in de kop hebben we daar een prima spits aan.
De monologen van Andries Jonker ultimate collection.quote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik voel me ietwat romig momenteel, iemand een tip voor een fijne laxeermiddel?²
Hoho, dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 15 december 2008 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Ik maak het op uit BVO's woorden.
Je kan het nog steeds niet hè? Poedel.quote:Op maandag 15 december 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik voel me ietwat romig momenteel, iemand een tip voor een fijne laxeermiddel?²
Dat sla ik liever overquote:Op maandag 15 december 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
TV Tip: Op Ned. 1 een terugblik van het Nederlands elftal op het afgelopen EK.![]()
Zo bekend is die vriendin (vrouw) van hem toch ook niet onder voetballers lijkt me?quote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef M0NTANA het volgende:
De vriendin van Wilfred op plek vier? Of bedoelt hij de optie "mijn vriendin"?
Van 2000 tot 2002 speelde hij bij Ajax in de jeugd, zo vreemd zou het niet zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef Reddiablo het volgende:
Elia gaat NIET naar Ajax... en anders 'is ie fout - je gaat niet naar een club waar je niet voor bent --- of zou het schoffie echt alleen nog maar aan geld denken?
Nee, geld is voor voetballers geen issue.quote:Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef Reddiablo het volgende:
Elia gaat NIET naar Ajax... en anders 'is ie fout - je gaat niet naar een club waar je niet voor bent --- of zou het schoffie echt alleen nog maar aan geld denken?
Nee, geld is voor voetballers geen issue.quote:Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef Reddiablo het volgende:
En Wim Jansen en Johan Cruijff dan ?quote:Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef Reddiablo het volgende:
Lees je die vragenlijstjes aan voetballers in de VI wel eens door? Niet te zuinig.quote:Op maandag 15 december 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
Yolantje Cabau de lekkerste vrouw
Doodstraf weer invoeren
Gelukkig kunnen die gasten voetballen, anders hadden we er een groot aantal laagggeschoolden bijgehad in NL.
Ze kennen maar één boek.quote:Op maandag 15 december 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Lees je die vragenlijstjes aan voetballers in de VI wel eens door? Niet te zuinig.
De ontvoering van Heineken.quote:
Jaquote:
Eens. Tenzij ze een hele spraakmakende gast kunnen krijgen, dan mag die i.p.v. Van der Gijp aanschuiven.quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk zo.
Wat mij betreft gewoon iedere week deze 3.
quote:Op maandag 15 december 2008 22:31 schreef BB-King het volgende:
Louis van Gaal met z'n stemverheffing... *zucht*
Dat lijkt me nogal wiedesquote:Op maandag 15 december 2008 22:36 schreef sagagiuh het volgende:
[..]
Zo bekend is die vriendin (vrouw) van hem toch ook niet onder voetballers lijkt me?
[ afbeelding ]
Klopt, en toch kijken we allemaal weer he.quote:Op maandag 15 december 2008 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Derksen:
- Louis van Gaal met zijn stemverheffing
- Bosz met zijn "louter open deuren..."
- Hofland die niet met zijn linkerbeen kan verdedigen
- Jonker die hij niet serieus kan nemen
- Ron Jans is een uitstekende trainer
- Louis van Gaal is de beste analyticus![]()
![]()
²
Zoveel herhalingen. Het is dat charismatische hoofdje van hem denk ik dat het hem doet.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt, en toch kijken we allemaal weer he.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoveel herhalingen. Het is dat charismatische hoofdje van hem denk ik dat het hem doet.²
quote:Op maandag 15 december 2008 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
- Hofland die niet met zijn linkerbeen kan verdedigen
Op Nederland 1 was gelijktijdig de Documentaire over het EK-2008quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Aardige daling in de kijkcijfers: 379.000. Ze zullen wel structureel rond deze kijkcijfers hangen verwacht ik.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:52 schreef Adelante het volgende:
Vanavond met Henk Kessler en Keje Molenaar
Interviwe met Lürling is ook leukquote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef TLC het volgende:
ff mijn complimenten hoor over het Kerstnummer van VI![]()
Die reportage over van Eck bij Carl Zeiss Jena en Kaiser bij Dynamo Dresden![]()
Waarschijnlijk ook de laatstequote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
Vanavond wordt de eerste aflevering van dit seizoen voor mij.
het woord feyenoord is nog niet eens gevallenquote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord International.
*Zapt weer terug naar Sport 1.*
Die Molenaar is een jeude johquote:Op maandag 22 december 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord International.
*Zapt weer terug naar Sport 1.*
klinkt foutquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef leonnekes het volgende:
Feyenoord wil strafbare feiten gaan uithalen met kinderen
quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
nascimento is een terrorist volgens Van Hanegem
quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jij ook fijne feestdagen en een goed 2009 Sjaak
Ik heb het idee of ie heel erg aan het nadenken is over zijn woorden vanavond met die twee aan tafelquote:
Ik hoop dat hij daar een keer langs zal komenquote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Balkenende was een interessantere gast geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |