quote:
Op maandag 15 december 2008 22:11 schreef rhubarbje het volgende:Ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan maar ik vind dat die docent het echt super doet
Goed voorbeeld van hoe het hoort
Hij benaderd die jongen heel rustig en geeft hem de kans een gesprek aan te gaan
Dat zit er op dit moment niet in dus laat hij de jongen even kalmeren en ondertussen wat opdrachtjes maken (als dat er van komt, volgens mij gaat de jongen zitten mokken en de docent dringt ook niet aan wat ik echt super vind want anders maak je het alleen maar erger... het gaat dan echt ff niet om de opdrachtjes) en ik gok dat er nog wel een gesprekje achter aan gaat of al eerder ooit geweest is of zo
En de klas kan zo ook verder met wat ze aan het doen waren
De leraar pakt het inderdaad goed aan, ik ben het hier mee eens.
Dat oordeel is wel afhankelijk van hetgeen er voorafgaand gebeurd is. Als die jongen zich (ernstig) heeft misdragen dan wordt er wel erg mild gereageerd bijvoorbeeld.
Ikzelf vind het in dit soort momenten altijd behoorlijk intimiderend dat er een camerapersoon (m/v) bij staat, dat vind ik ook een minder pedagogisch verantwoord aspect van dit filmpje. Maar ja, anders zouden we het er weer niet over kunnen hebben..
[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 15-12-2008 22:57:12 ]