Met een pijltje.quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef Reya het volgende:
Ik maak enkel rotopmerkingen.
Zeer zeker wel. Maar dat is ondertussen oud nieuws.quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef Aoristus het volgende:
jullie hebben zeker geen aandacht besteed aan het overlijden van Bettie Page he?
[ afbeelding ]
Ze is mooi oud geworden, al bleef het natuurlijk wel een hoerquote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Maar dat is ondertussen oud nieuws.
klopt dat ging nergens over dat berichtquote:Op maandag 15 december 2008 19:22 schreef Monidique het volgende:
Er lopen enge mensen rond op internet.
Url bestaat.quote:Op maandag 15 december 2008 17:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
open een topic met
datumplanner.nl
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 december 2008 20:24 schreef Reya het volgende:
Je bent slecht op de hoogte, Boze_Appel.
weet ik wordt gebruikt wanneer we teamuitjes moeten plannen want dat is bijna net zo`n drama om te regelen als een POL-meetquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Url bestaat.![]()
Ik maak morgen wel een topique, maar eigenlijk is het M. z'n werk, want ja, gewoon.
Dat past dan wel in het politieke gezeur toch? Drama om niets en uitkomst is dat het net zo goed deze week als volgende week had gekund.quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
weet ik wordt gebruikt wanneer we teamuitjes moeten plannen want dat is bijna net zo`n drama om te regelen als een POL-meet
van wie si hij ook alweer de kloonquote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Reya het volgende:
De enige traditie is dat Sam_Spade de datum bepaalt, en dat is zuiver functioneel.
Hoe ben ik slecht op de hoogte dan? Je lult bij gebrek aan kip, kaas Reya.quote:Op maandag 15 december 2008 20:34 schreef Reya het volgende:
De enige traditie is dat Sam_Spade de datum bepaalt, en dat is zuiver functioneel.
Proletariër.quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik merk wel of er morgen een topic is, anders maak ik er dus eentje aan. Nu aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |