Ja sorry maar dat bekt niet lekker...... zeg maar eens 5 x achter elkaar boswachterquote:
Nee die heeft had meer wallenquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
Aphrodite
Alhoewel ie mij meer aan Derrick doet denken.
Oke, klaar, slotjequote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik wilde ook pluisje! Of pluiz!
Ja maar ik ben er nog niet helemaal uit! Want pluisje klinkt misschien te lief voor zo'n minder mooie kat.quote:
whahahaha... the best a cat can getquote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gilette (of Wilkinson kan natuurlijk ook)
Je weet dat naaktkatten nog best veel zorg nodig hebben? zo'n beetje elke dag wassen enzo?
Dan wordt het eens tijd dat je je gaat melden in het breda topic* Breda #143. BREDA . Ik hou van jou.quote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]misschien omdat we allebei uit Breda komen
![]()
Enne stoornis... ach ja, sta gewoon open voor leuke ideëen!
Placentaquote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef Inner-Eye het volgende:
Zooltje (omdat ze dr uitziet als een schoenzool)
Olga
Frederiekje
Placenta
Britney
Ach, heb een keer iemand gekend met een hond die pukkel heete dus alles kan
quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gilette (of Wilkinson kan natuurlijk ook)
Je weet dat naaktkatten nog best veel zorg nodig hebben? zo'n beetje elke dag wassen enzo?
Chemootje dan maar? Dat klinkt tenminste niet lief...quote:Op maandag 15 december 2008 18:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nog niet helemaal uit! Want pluisje klinkt misschien te lief voor zo'n minder mooie kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |