Ik wilde ook pluisje! Of pluiz!quote:Op maandag 15 december 2008 18:41 schreef Impry het volgende:
Pluisje (gewoon omdat het kan)
Doje (uitspreken als dode/dooie, omdat hij er zo uitziet)
Spock (omdat hij ook van die rare oren heeft)
quote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef fransbreda het volgende:
Volgens mij vroeg je pas ook al om hulp met je username en nu weer voor een kat, wat is dat voor stoornis?
En waarom de neuk weet ik dat nog?
Ja die bestaan echt, is een hypoallergene kat, genaams Sphynxquote:Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Markster het volgende:
Bestaan dat soort lelijke beesten echt? Of komt ie net uit een glas sterk water
Gij zult Zijn naam niet ijdel gebruiken, oftewel dan kom ik niet in de hemel.quote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef MASD het volgende:
noem hem godverdomme, en dan zo "godverdomme, kom hier!"
Ja sorry maar dat bekt niet lekker...... zeg maar eens 5 x achter elkaar boswachterquote:
Nee die heeft had meer wallenquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Hyperdude het volgende:
Aphrodite
Alhoewel ie mij meer aan Derrick doet denken.
Oke, klaar, slotjequote:Op maandag 15 december 2008 18:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik wilde ook pluisje! Of pluiz!
Ja maar ik ben er nog niet helemaal uit! Want pluisje klinkt misschien te lief voor zo'n minder mooie kat.quote:
whahahaha... the best a cat can getquote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gilette (of Wilkinson kan natuurlijk ook)
Je weet dat naaktkatten nog best veel zorg nodig hebben? zo'n beetje elke dag wassen enzo?
Dan wordt het eens tijd dat je je gaat melden in het breda topic* Breda #143. BREDA . Ik hou van jou.quote:Op maandag 15 december 2008 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]misschien omdat we allebei uit Breda komen
![]()
Enne stoornis... ach ja, sta gewoon open voor leuke ideëen!
Placentaquote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef Inner-Eye het volgende:
Zooltje (omdat ze dr uitziet als een schoenzool)
Olga
Frederiekje
Placenta
Britney
Ach, heb een keer iemand gekend met een hond die pukkel heete dus alles kan
quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef SiGNe het volgende:
Gilette (of Wilkinson kan natuurlijk ook)
Je weet dat naaktkatten nog best veel zorg nodig hebben? zo'n beetje elke dag wassen enzo?
Chemootje dan maar? Dat klinkt tenminste niet lief...quote:Op maandag 15 december 2008 18:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nog niet helemaal uit! Want pluisje klinkt misschien te lief voor zo'n minder mooie kat.
Of Teelbal.quote:Op maandag 15 december 2008 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem dat beest dan meteen Donshaar.
M'n ouders hebben een Burmees, die heeft geen ondervacht en is daardoor ook al geschikter voor mensen met een kattenallergie (minder dan zo'n Sphinx natuurlijk, maar veel mensen willen toch haar op hun poesquote:Op maandag 15 december 2008 19:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En dat van die verzorging weet ik idd! Ik lees dat ze ongeveer wekelijks een badje nodig hebben, afhankelijk van de talg die ze produceren. Vind ik geen probleem, leuk zelfs! Verder schijnen ze dus heel aanhankelijk te zijn (dus geen saaie kat) en kun je er tegen als je allergisch bent voor gewone katten....
nee het slaat op huid.quote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
Derma klinkt als een foute Herma, en dat associeert weer met een kattenvrouwtje!
En dan in TTK gaan posten, ze weten niet wat ze overkomt.quote:Op maandag 15 december 2008 19:27 schreef zarGon het volgende:
Noem je poes 'Ik'. Kun je de letter t plaatsen achter werkwoorden als je het over hem hebt! "Ik wordt vandaag gecastreerd!"
Humor alom.
Ja die link had ik al wel gelegdquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:11 schreef santax het volgende:
Misschien Antrum of Cavus?
(plaatsts op verzoek van TS geen terechte opmerking over het uit het lijden verlossen van dat... dat ding)
Oh die gaat ook mee in mijn overweging! Maar dan Activia Bifidus acti Regularis, anders is het niet compleetquote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef zarGon het volgende:
Noem hem Activia Bifidus.
Grinch zou hem ook niet misstaan.quote:Op maandag 15 december 2008 20:14 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
lillik issie he!!!!
So precious! Ik vergelijk het een beetje met een hele lelijke baby waarvan niemand hem wil hebben, die zou ik uit medelijden ook opvoeden maar dan wel een naam geven zoals Gnoom ofzo. Hilarisch!
Regularis klinkt zo "Hooooooiiii, ik ben een poes, jij mallerd.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Oh die gaat ook mee in mijn overweging! Maar dan Activia Bifidus acti Regularis, anders is het niet compleet
ok, nou ik heb mijn duit weer in het zakje gedaan. veel plezier met dat leuke beest!quote:Op maandag 15 december 2008 20:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja die link had ik al wel gelegdmaar Derma an sich vind ik een beetje boers. Dermatologisch verantwoord vind ik daarentegen wel kunnen, maar is wellicht te lang voor op zijn paspoort.
Je heet Delano!! Ik heb serieus overwogen om hem Delano te noemenquote:
Ja, dan moet je het ook op zijn Maik de Boers uitspreken...quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Regularis klinkt zo "Hooooooiiii, ik ben een poes, jij mallerd.."
quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef zarGon het volgende:
Noem hem Praatpaal. En verf hem geel..
da's leuk. kunnen we even een blik werpen in jouw associatieve brein.quote:Op maandag 15 december 2008 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ik heb je al een hele rits gegeven maar hier nog meer van mijn creatieve niesbui:
Tengel
Puppie
Dokter
Zuster
Magnum
Kneus(je)
Dandy
Johan
Sherlock
Zeus
Beebie
Senseo
Nachtwacht
Rembrandt
Chat Noir
Frummel
Fiep
Vlo
Shizzle
Knor(r)
Kruimel
Zelda
Ziezo
Salvador
Scampi
Maddox
Maggi
Mazzel
Lodewijk
Lucifer
en nu heb ik geen zin meer
Ja maar bij gebrek aan big dan he.quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef zarGon het volgende:
Je noemt je biggetje maar Knor(r).
Ja ik ben in een gulle bui.quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
da's leuk. kunnen we even een blik werpen in jouw associatieve brein.
quote:
Er komt vanavond nog een poll! Maar ik ga eerst even Mario-karten, terwijl de suggesties binnen mogen blijven stromen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Inner-Eye het volgende:
Heej....waar blijft die beloofde poll nou! Zo kan ik nooit op mijn eigen bedenksels stemmen
.......serieus...schiet op, the suspence is killing me!
Dacht ik ook aan!quote:
Cerberus geef je aan hond die er angstaanjagend uitziet. Niet aan een kaal poesje die er uitziet alsof hij verstoten is door zijn bloedeigen moeder.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Aneurism het volgende:
He jammer, net niet op tijd om Cerberus en Apocalyps te suggereren.
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Cerberus geef je aan hond die er angstaanjagend uitziet. Niet aan een kaal poesje die er uitziet alsof hij verstoten is door zijn bloedeigen moeder.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:38 schreef HeatWave het volgende:
--->F&F
En verder een beetje mosterd na de maaltijd.quote:En doe maar niet naar Flora en Fauna (pleaze) want dan krijg ik alleen voorstellen als Moortje en Pukkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |