A Beautiful Mind is geen probleem, op Se7en heb ik via een PM al een bod op ontvangenquote:
Is goed, wacht ik dat even af...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef engessa het volgende:
[..]
A Beautiful Mind is geen probleem, op Se7en heb ik via een PM al een bod op ontvangenAls je even geduld hebt kan ik je morgen hopelijk wel vertellen of die deal door gaat.
Je hebt een PMquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:45 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Is goed, wacht ik dat even af...
Je hebt een PMquote:Op donderdag 25 december 2008 13:11 schreef Desdemona het volgende:
Excuus voor de verlate reactie, beetje druk aan deze kant...
Ik wil graag Halloween er dan wel bij, samen met a Beautiful Mind...
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
8MM, The Mask en United 93 ¤ 10 incl verzenden
Gaan morgen de deur uit dus zouden donderdag in je brievenbus moeten vallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef c0nd0r het volgende:
8MM, The Mask en United 93 ¤ 10 incl verzenden
Kun je pm box aanzetten of een mail adres geven (of mij mailen op 'username'@gmail.com) voor afhandeling? Voor 13,50 hebben we een deal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:08 schreef speedy_kevin het volgende:
Tales of Terror en Wes Craven Collection voor 13.50 incl?
PM box aangezet en een PM naar je gestuurtquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef engessa het volgende:
[..]
Kun je pm box aanzetten of een mail adres geven (of mij mailen op 'username'@gmail.com) voor afhandeling? Voor 13,50 hebben we een deal.
Versturen kost 1,72.. wil je er niet nog een film bij ofzo? Voor de 2,28 die ik dan overhoud door de regen naar het postkantoor is vrij magerquote:
Ik wil geen andere DVD, omdat de rest me niet interesseert. Ik ben wel bereid mij bod te verhogen naar 5 euro incl.. Dan krijg je zelfs ietsje meer dan je vraagprijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Versturen kost 1,72.. wil je er niet nog een film bij ofzo? Voor de 2,28 die ik dan overhoud door de regen naar het postkantoor is vrij mager
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |