Af en toe ben ik zo een nep nerdquote:Op dinsdag 16 december 2008 02:02 schreef Mikkie het volgende:
Externe Harddisk, gok ik.
Goh, balen man.quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Af en toe ben ik zo een nep nerd
Dat mag geen nieuws zijnquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, balen man.
[..]
Dat mag geen nieuws zijn.
Goedemorgen en..quote:Op dinsdag 16 december 2008 02:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik wil gaan slapen maar mijn download is over 20 min klaar.
Weesch trots!quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dorpsgek, minste leuke relschopper, minst humorvolle user, & grootste randdebiel ga ik sowieso wel winnen
Das al 20% van het de totale awards en dan ben ik ook nog eens kanshebber op een ander aantal prijsjes!
Ik ben de China van deze spelen
Ach, jij bent volgens mij de winnaar van de topic-kiler award meen ik. Dus ik ga naar mn bedje mag je deze even killenquote:
Ach, dat awardje past ook nog wel ergens in de boekenkast!quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:47 schreef Slarioux het volgende:
IB kwam net op het briljante idee om "IRL meest tegenvallende user" toe te voegen aan de awards. Wat jullie?
Nou er staan volgens mij ook een aantal awards tussen waarvan iedereen vooraf ook al kon voorspellen wie die zou gaan winnen dus deze kan er prima bij!quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
Ik dacht dat yashi al zei dat er niet op vanzelfsprekende awards gestemd hoefde te worden?
Toch gek dat je zoveel stemmen hebt gekregen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 07:52 schreef Nielez het volgende:
Ik dacht dat yashi al zei dat er niet op vanzelfsprekende awards gestemd hoefde te worden?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toch gek dat je zoveel stemmen hebt gekregen.
* nomineert Mis voor de moraalridder awardquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:36 schreef Misstique het volgende:
Ik heb weer wat SC uit het stemtopic weggehaald, daar is dit topic voor bedoeld.
boefje!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* nomineert Mis voor de moraalridder award
mogguhquote:
Geo-cashen ofzo noemen ze dat toch? Dat gingen wij een tijdje terug op familieweekend ook doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh,
gistermiddag / -avond bedrijfsuitje gehad in A'dam. Eerst een GPS-speurtocht, daarna de antwoorden invullen in de kroeg en ondertussen bier drinken en bittergarnituur eten
. Gegeten bij de Indiër, erg lekker maar wel heet als je niet vaak pittig eet
. Uiteindelijk geëindigd met een afzakkertje in de kroeg,
Prima dus. Nu een boel bijlezen
.
Wij hebben de laatste 5 vragen ook maar aan de barvrouw gevraagdquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef Mikkie het volgende:
Geo-cashen ofzo noemen ze dat toch? Dat gingen wij een tijdje terug op familieweekend ook doen. Moet je constant die coördinaten invoeren en dan wandelen. Op zich geinig bedacht, alleen vrij jammer dat het apparaat verkeerd ingesteld stond, waardoor volgens het apparaat het eerst punt alleen al 37km lopen was
. Toen zijn we maar omgedraaid en bier gaan drinken
.
Ja, het is een succesquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heeft iedereen ook onderhand gestemd toch?
geocachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geo-cashen ofzo noemen ze dat toch? Dat gingen wij een tijdje terug op familieweekend ook doen. Moet je constant die coördinaten invoeren en dan wandelen. Op zich geinig bedacht, alleen vrij jammer dat het apparaat verkeerd ingesteld stond, waardoor volgens het apparaat het eerst punt alleen al 37km lopen was
. Toen zijn we maar omgedraaid en bier gaan drinken
.
Donderdag....quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
En trouwens hosti, donderdag is er één
Ben je bang ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja daar zat ik nog over na te denken.. Morgenavond denk ik maar inderdaad anders gaan mensen op basis van de meet nog stemmen veranderen ofzo
Ik vond er eigenlijk niet zoveel aan, maar ja, dat krijg je als je het eerste punt niet eens kan vindenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geocachen
René en ik doen dat altijd op vakanties, straks in Engeland weer, je komt op de meest briljante plekken terecht
Stage begint altijd laat op dinsdag, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Netjes om 11 uur opgestaan swarmi..
je weet hoe ze is na n fles drank hequote:
Nee hij "werkte" thuis vandaagquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stage begint altijd laat op dinsdag, toch?
ja goed hequote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Netjes om 11 uur opgestaan swarmi..
Dan win ik de sletaward iig gegarandeerd!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je weet hoe ze is na n fles drank he
doorgaans op woensdagochtend idd weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stage begint altijd laat op dinsdag, toch?
en ik moet nu eenmaal mn verslag afhebbenquote:
Misschien moet ik donderdag dan toch maar komenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan win ik de sletaward iig gegarandeerd!
Dat kun je ook op twee manieren opvattenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
jij wint wel de grootste user award
Halloquote:
Oh kutquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:33 schreef LastRequest het volgende:
En Piet mag weer een TTwijziging aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |