abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 16:36:51 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64034110
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ze boden daar al aan om de finale in de ArenA te laten spelen, wat wij dan gewoon hadden moeten weigeren. Maar ja, zo ver kwam het dus helaas niet.
Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"

En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Gourmetten of steengrillen?
pi_64034309
Ik was wel voor Jong Ajax geweest.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64034419
Zou echt geniaal geweest zijn ja.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64035348
quote:
Wat een dag, wat een dag
En in utrecht zijn ze er nog steeds doodziek van, heerlijk!

pi_64035353
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef Dvm86 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Jammer dat ik Galasek niet meer zal zien spelen bij Banik. Uitwedstrijd van Slavia was ik in Slowakije en de thuiswedstrijd zit ik al weer in Nederland.

Verder wil ik nog even toevoegen dat Slavia uit een stuk minder speelt dan thuis en dus ook meer punten uit heeft laten liggen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 15 december 2008 @ 17:30:28 #81
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_64035376
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"

En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Klote-Pasanen...

Foutje in de OP trouwens:
quote:
21 dec '08, 14:30 De Graafschap - Ajax
Moet half één zijn.
pi_64035417
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Klote-Pasanen...

Foutje in de OP trouwens:
[..]

Moet half één zijn.
Oja godver, weer zo vroeg opstaan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64035432
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:
Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64035496
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.
Kankerkamelen waren het toch?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64035963
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wat een dag, wat een dag
En in utrecht zijn ze er nog steeds doodziek van, heerlijk!

Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk .
-
pi_64036090
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk .
Vooral ook omdat we daarna nog twee geweldige finales hebben gehad (PSV en AZ).
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64036228
Wat een team hadden we toen.
Koning.
pi_64036360
quote:

[..]

Heerlijk .
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.
  maandag 15 december 2008 @ 18:23:36 #89
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64036413
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:

[..]

Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
pi_64036556
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedankt
pi_64036572

Wat een elftal was dat toch
pi_64036590
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef toma het volgende:

[..]

Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedankt
Kloeg
pi_64036639
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Was toen de redding wat betreft Europees voetbal. Was ook maar goed dat we tegen Fortuna speelden.
pi_64036717
Ik weet dat Gronkjaer toen gescoord had, maar voor de rest was het echt een boutwedstrijd.
pi_64036725
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:

[..]

Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.
-
  maandag 15 december 2008 @ 18:49:03 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64037033
Tyfus, De Graafschap-uit om 12.30 uur. Dat wordt heel vroeg weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64037164
quote:

[..]

Heerlijk .
Vond die verontwaardiging altijd een beetje belachelijk, de penalty die zij kregen vond ik net zo belachelijk Dus buitenspelgoal was terecht
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 15 december 2008 @ 19:02:04 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64037370
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, De Graafschap-uit om 12.30 uur. Dat wordt heel vroeg weg.
9.30u weg, ik ben nu al brak.
  maandag 15 december 2008 @ 19:10:25 #99
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64037582
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef BB-boy het volgende:
Ach ja utrecht had een onterechte penalty gekregen, dus al met al was het gerechtigheid.
Dat gehuil om die buitenspelgoal terwijl beide Utrecht-treffers zeer discutabel waren. Niet alleen die strafschop, de andere treffer viel direct na eens spelhervating van Wapenaae waar wij over duidelijk een cornor hadden moeten krijgen, de verdediging liep zelfs al naar voren.
  maandag 15 december 2008 @ 19:11:28 #100
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64037608
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.
Mwoa, misschien wat misleidende inderdaad. Maar het komt nog best vaak langs, dus "een wedstrijd uit zovele" is ook wat overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')