Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"quote:Op maandag 15 december 2008 16:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze boden daar al aan om de finale in de ArenA te laten spelen, wat wij dan gewoon hadden moeten weigeren. Maar ja, zo ver kwam het dus helaas niet.
Wat een dag, wat een dagquote:
Helemaal mee eens. Jammer dat ik Galasek niet meer zal zien spelen bij Banik. Uitwedstrijd van Slavia was ik in Slowakije en de thuiswedstrijd zit ik al weer in Nederland.quote:
Klote-Pasanen...quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Gewoon officieel naar buiten brengen dat wij uit 'respect voor de tradities' (whehehe) de finale in De Kuip willen laten plaatsvinden. "Heel aardig dat jullie het aanbieden, gemeente van Rotterdam, maar de finale hoort nu eenmaal in De Kuip!"
En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Moet half één zijn.quote:21 dec '08, 14:30 De Graafschap - Ajax
Oja godver, weer zo vroeg opstaanquote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klote-Pasanen...
Foutje in de OP trouwens:
[..]
Moet half één zijn.
Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.quote:Op maandag 15 december 2008 16:36 schreef Silenus het volgende:
En dan natuurlijk allemaal met de blote reet uit de combitrein hangen als we door Rotterdam Centraal rijden, dat dan weer wel. Ik had er wel zin in gehad, eigenlijk!
Kankerkamelen waren het toch?quote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Pas je wel op met je bips met die rondvliegende stenen? Ook geniaal om bij Blijdorp keihard "KAKKERLAKKEN" naar al die kleine kinderen te bleren.
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 17:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een dag, wat een dag
En in utrecht zijn ze er nog steeds doodziek van, heerlijk!
Vooral ook omdat we daarna nog twee geweldige finales hebben gehad (PSV en AZ).quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk.
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das nog het mooiste.. Voor ons was het een van vele en is iedereen de finale alweer een beetje vergeten (op de buitenspelgoal na), voor hun is dit iets waar ze het over 50 jaar nog hebben.
Heerlijk.
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.![]()
Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedanktquote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
Kloegquote:Op maandag 15 december 2008 18:28 schreef toma het volgende:
[..]
Die grensrechter die de buitenspel goal goedkeurde woont vlakbij me. Heb hem een paar jaar geleden nog bedankt
Was toen de redding wat betreft Europees voetbal. Was ook maar goed dat we tegen Fortuna speelden.quote:Op maandag 15 december 2008 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Ik zal deze niet snel vergeten, in tegenstelling tot Ajax - Fortuna Sittard van '99 waar ik echt geen drol meer vanaf weet.
Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.quote:Op maandag 15 december 2008 18:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarom komen jullie er ook nog steeds op terug natuurlijk.![]()
Vond die verontwaardiging altijd een beetje belachelijk, de penalty die zij kregen vond ik net zo belachelijkquote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerlijk.
9.30u weg, ik ben nu al brak.quote:Op maandag 15 december 2008 18:49 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, De Graafschap-uit om 12.30 uur. Dat wordt heel vroeg weg.
Dat gehuil om die buitenspelgoal terwijl beide Utrecht-treffers zeer discutabel waren. Niet alleen die strafschop, de andere treffer viel direct na eens spelhervating van Wapenaae waar wij over duidelijk een cornor hadden moeten krijgen, de verdediging liep zelfs al naar voren.quote:Op maandag 15 december 2008 16:07 schreef BB-boy het volgende:
Ach ja utrecht had een onterechte penalty gekregen, dus al met al was het gerechtigheid.
Mwoa, misschien wat misleidende inderdaad. Maar het komt nog best vaak langs, dus "een wedstrijd uit zovele" is ook wat overdreven.quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, iemand post het filmpje en de rest heeft het er over. Dus "jullie" is ook een beetje misleidend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |