Waaat? Geen kusje!!quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
K-babe. (wáát!?!? geen kúsje!?!?)
Ik wilde altijd al eens een tvp vlak voor de lapo posten.
Eigenlijk moest het de lapo zijn, maargoed.
Ojee, zit je dat zo hoog?quote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
Het alleen al noemen van die wancreatie van Gray is al bijna voldoende reden om überhaupt iets in bed te zijn voorlopig te laten.
Die zit ook in NFS Underground 1quote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
Slap in bed.quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Elegy het volgende:
Ik slap voornamelijk inbed, eigenlijk. Daar ben ik dan ook best goed in. Hoewel ik niet eens zo dol ben op slapen.
quote:
Ja, als in slap happyquote:
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene racequote:
Ik vond Most Wanted ook wel tof trouwens. Helemaal zelf uitgespeeld, wat toen voor mij echt een hele prestatie was.quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene race
Ik zit met MW nog maar op iets van 23%. Ik speel spellen bijna nooit uit trouwensquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Most Wanted ook wel tof trouwens. Helemaal zelf uitgespeeld, wat toen voor mij echt een hele prestatie was.
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheurenquote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene race
MW was echt tof, maar op het eind ook godsonmogelijk moeilijk. Je moet ook allemaal van die politie-achtervolgingen ontsnappen, en op het eind heb je 20 auto's achter je aan en een helicopter boven je.quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit met MW nog maar op iets van 23%. Ik speel spellen bijna nooit uit trouwensKoop ook veel te veel spellen
Die was heerlijk, eensch.quote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheuren
Mwah, daar zijn genoeg alternatieven voor (Grid, PGR, GT etc.), ik vind dat tunen eigenlijk wel vetquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheuren
quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
MW was echt tof, maar op het eind ook godsonmogelijk moeilijk. Je moet ook allemaal van die politie-achtervolgingen ontsnappen, en op het eind heb je 20 auto's achter je aan en een helicopter boven je.
Maar wel toffe auto's gehad in dat spel, Lamborghini Gallardo, Murcielago, AM DB9.
Dan ga je toch thuis indrinken?quote:Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
OMG. De koningin komt naar Apeldoorn met Q-day.
Dan is het daar natuurlijk niet normaal druk en duurt het dit jaar nog langer voordat ik mijn eerste drankje achter de kiezen heb.
Ik denk dat er weinig anders op zit. Vorig jaar duurde het al 2 (!) uur voordat ik mijn eerste amaretto gescoord had.quote:
Valt toch weer niet daarmee te vergelijken, stijl is/was heel anders toen en andere focus erop. Nu is het meer van "oh laten we maar snel de volgende versie eruitstampen om even snel geld te verdienen"quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn genoeg alternatieven voor (Grid, PGR, GT etc.), ik vind dat tunen eigenlijk wel vet
Die heeft toch een humble abode in Aplethorne? Ze blijft dus gewoon thuis volgend jaar!quote:Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
OMG. De koningin komt naar Apeldoorn met Q-day.
Ga je elders Q-day vieren. Arnhem is bijvoorbeeld ook altijd leuk.quote:Dan is het daar natuurlijk niet normaal druk en duurt het dit jaar nog langer voordat ik mijn eerste drankje achter de kiezen heb.
Dat soort spellen zijn voor een veel beperkter publiek leuk dan games zoals ze nu zijn. Dat komt door gamers als ik, die dat racen, tunen en gedoe eromheen wel geinig vinden, en de races mogen pittig zijn, maar het moet wel leuk blijven. Dat is dan jammer voor mensen die dat toch te simpel vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch weer niet daarmee te vergelijken, stijl is/was heel anders toen en andere focus erop. Nu is het meer van "oh laten we maar snel de volgende versie eruitstampen om even snel geld te verdienen"
En qua tunen zou ik het niet eens zo heel erg vinden mits ze niet altijd van die overdreven zooi nemen en meer afstelmogelijkheden aka. Auto Modellista (PS2)
Nee, prinses Margriet woont daar.quote:Op maandag 15 december 2008 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die heeft toch een humble abode in Aplethorne? Ze blijft dus gewoon thuis volgend jaar!De luie flikk0r!
[..]
Ga je elders Q-day vieren. Arnhem is bijvoorbeeld ook altijd leuk.
Al werken ze dat goed uit dan hoeft dat niet perse.quote:Op maandag 15 december 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort spellen zijn voor een veel beperkter publiek leuk dan games zoals ze nu zijn. Dat komt door gamers als ik, die dat racen, tunen en gedoe eromheen wel geinig vinden, en de races mogen pittig zijn, maar het moet wel leuk blijven. Dat is dan jammer voor mensen die dat toch te simpel vinden.
Ja was het maar vast zover. Al was het maar omdat dan de Kerst incl. winter voorbij is.quote:
Dan is Margriet een luie flikk0r!quote:
Your average run-of-the-mill stad vol zuipende tieners, lastige hangjeugd, uitgerangeerde B-artiesten, slecht bier in plastic bekertjes, sneue gezapige gezinnetjes met jengelende kroost.quote:Ben nog nooit in Ernhem geweest met Q-day, is dat wat?
Als het nou Tapdancing with the stars zou zijn...quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef Kluts het volgende:
Stevie Wonder naar Dancing With the Stars
Geweldig feest. Heel Nederland oranje ookal ben je zo republikeins als de pest of kan het je niet schelen dat we een monarchie zijn. De mocro's en de Wildersstemmers hand in hand op het Leidsplein en iedereen is vrolijk.quote:
Ja, da's wel jammer idd. Dan is het weer lente enzoquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja was het maar vast zover. Al was het maar omdat dan de Kerst incl. winter voorbij is.
Ach, niks mis met volksvermaak inderdaad. Panem et circensesquote:Op maandag 15 december 2008 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geweldig feest. Heel Nederland oranje ookal ben je zo republikeins als de pest of kan het je niet schelen dat we een monarchie zijn. De mocro's en de Wildersstemmers hand in hand op het Leidsplein en iedereen is vrolijk.
Mooi feest hoor.
Aha. Klinkt als een average Koninginnedag. De kunst is alleen om zelf zo vroeg mogelijk al in staat van verwarring te zijn, waardoor je alles in een waas meemaakt en niks meer merkt van jengelende kinderen en andere storende factoren.quote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja was het maar vast zover. Al was het maar omdat dan de Kerst incl. winter voorbij is.
[..]
Dan is Margriet een luie flikk0r!
Wedden dat de Queen met Koninginnenach keihard gaat inzuipen bij Margriet.
[..]
Your average run-of-the-mill stad vol zuipende tieners, lastige hangjeugd, uitgerangeerde B-artiesten, slecht bier in plastic bekertjes, sneue gezapige gezinnetjes met jengelende kroost.
Klinkt aanlokkelijk?
Zie de voordelen. Korte rokjes, strakke topjes enzoquote:Op maandag 15 december 2008 14:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, da's wel jammer idd. Dan is het weer lente enzo
Doe jij dat niet altijd?quote:Op maandag 15 december 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aha. Klinkt als een average Koninginnedag. De kunst is alleen om zelf zo vroeg mogelijk al in staat van verwarring te zijn, waardoor je alles in een waas meemaakt en niks meer merkt van jengelende kinderen en andere storende factoren.
Koninginnedag is gewoon zo'n dag waarop je even lekker uit de band springt, en het helpt ook mee dat het in de lente is, en daar ben ik nu al aan toe.
Ahh Latijnsquote:Op maandag 15 december 2008 14:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, niks mis met volksvermaak inderdaad. Panem et circenses
Maar ik ga dan liever de vrijmarkten af, dat vind ik veel leuker
Daar zie ik de voordelen nog wel vanquote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie de voordelen. Korte rokjes, strakke topjes enzo
Kijk JB heeft hem door!quote:Op maandag 15 december 2008 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar zie ik de voordelen nog wel van
Ik heb internet, ik hoef daar de deur niet voor uitquote:Op maandag 15 december 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zie de voordelen. Korte rokjes, strakke topjes enzo
Latijn, zonder -squote:Op maandag 15 december 2008 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh Latijns
Brood en ....
Dat laatste woord weet ik even niet zo snel
In het echt is zoveel leuker dan op een scherm Elegyquote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb internet, ik hoef daar de deur niet voor uit
mèn wat ben ik ook een nerd
[..]
Latijn, zonder -s
...spelen
Ongewild vrijgezel of rielekst singel?quote:Op maandag 15 december 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb internet, ik hoef daar de deur niet voor uit
mèn wat ben ik ook een nerd![]()
*loopt fluitend rond en bekijkt nonchalant zijn nagels*quote:Op maandag 15 december 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
Ik ben rielèkst vrijgezel
...en ik kom idd vrij weinig buiten. Enne, op een scherm ziet het er anders wel haarscherp uit. Plus dat ik ook ongegeneerd kan staren zonder bang te hoeven zijn voor een ros voor mijn kop of een trap in mijn zak
Ben wel iets van plan met O&N maar één en ander hangt ook een beetje af van anderen, zogezegd. *wink wink nudge nudge*
Ga eens wat werk verzetten jij, ipv te lopen niksenquote:Op maandag 15 december 2008 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*loopt fluitend rond en bekijkt nonchalant zijn nagels*
Hehe, moet jij de file niet eens van dichtbij gaan bekijken?quote:Op maandag 15 december 2008 15:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ga eens wat werk verzetten jij, ipv te lopen niksen
Met Elegy?quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schijn met oud en nieuw ook ineens plannen te hebben
Ik ga Londen onveilig maken...quote:Op maandag 15 december 2008 15:31 schreef Elegy het volgende:
Ik ben rielèkst vrijgezel
...en ik kom idd vrij weinig buiten. Enne, op een scherm ziet het er anders wel haarscherp uit. Plus dat ik ook ongegeneerd kan staren zonder bang te hoeven zijn voor een ros voor mijn kop of een trap in mijn zak
Ben wel iets van plan met O&N maar één en ander hangt ook een beetje af van anderen, zogezegd. *wink wink nudge nudge*
Leuk! Wat ga je doen?quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik schijn met oud en nieuw ook ineens plannen te hebben
Gezellig! Lekker een avondje stappenquote:Op maandag 15 december 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee...
Ik ga ws uit met mn zusje
Ik had het nog niet gezien, vind het wel wat hebben om te zien eerlijk gezegd...quote:Op maandag 15 december 2008 16:41 schreef John.Milton het volgende:
Dat ken ik ja, daar zijn nog wel extremere vormen van te vinden.
Ik vind allerlei lichaamsversieringen normaliter wel mooi, maar dit kan ik niet zo waarderen
Ik zit er zelf aan te denken om volgend jaar in de zomer ook een tattoo te laten zetten. Heb al een mooi basisontwerp gezien dat ik nog aan ga passen.
Waar googlede je op dan?quote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit ik een beetje rond te kijken op internet, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:59 schreef John.Milton het volgende:
Het lijkt me absoluut niet praktisch, je zou maar ergens achter blijven haken.![]()
Je hebt ook scar tattoo's, mensen die bewust littekens maken die dan als tattoo dienen.Een oud collega van mijn ex deed dat ook. Dit ziet er niet uit als een scar tattoo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me absoluut niet praktisch, je zou maar ergens achter blijven haken.![]()
Je hebt ook scar tattoo's, mensen die bewust littekens maken die dan als tattoo dienen.Ik heb al meer dan genoeg onbewust gemaakte littekensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Het was de eerste hit van google en ook gelijk een van de "mooiste" voorbeelden die ik zag.quote:Op maandag 15 december 2008 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een oud collega van mijn ex deed dat ook. Dit ziet er niet uit als een scar tattoo,
Je hebt ook scar tattoo's, mensen die bewust littekens maken die dan als tattoo dienen.Dat kende ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht op corselet Belsezar
compact en kleverig.
Ahh ok, dan snap ik hemquote:Op maandag 15 december 2008 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kende ik wel
Ik zocht op corselet Belsezar
Dan heb je wel gelijk.quote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het was de eerste hit van google en ook gelijk een van de "mooiste" voorbeelden die ik zag.
Dat vind ik van de meeste piercings zo op het oogquote:
Sommige piercings hebben ook wel wat aantrekkelijk is. Ligt veelal aan de persoon natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2008 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat vind ik van de meeste piercings zo op het oog.
Ja. Maar dat maakt ze niet minder pijnlijkquote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sommige piercings hebben ook wel wat aantrekkelijk is. Ligt veelal aan de persoon natuurlijk.
Ja, niet weg, maar gewoon nog aanwezig zeg maar, geen last meer iigquote:Op maandag 15 december 2008 17:30 schreef kwaakvaak het volgende:
middag!.... Hoofdpijn weer beetje gezakt JB??
Zo naar huis, stukje schrijven, wat ze ook wel offerte noemen :|
Tongpiercing is een enorme turn-on hier.quote:Op maandag 15 december 2008 17:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Sommige piercings hebben ook wel wat aantrekkelijk is. Ligt veelal aan de persoon natuurlijk.
JB en haar zusjequote:Op maandag 15 december 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee...
Ik ga ws uit met mn zusje
Wat is dat toch met mn zusje, die mannen allemaalquote:
Grappigquote:Op maandag 15 december 2008 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit ik een beetje rond te kijken op internet, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JB, haar zusje én haar stiefzusjequote:Op maandag 15 december 2008 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mn zusje, die mannen allemaal
Ik heb ook een stiefzusje, die heeft in de playboy gestaan
Waarom niet? Ze vragen haar niet zomaar.quote:
Iddquote:
Dat was het punt ook niet.quote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vragen haar niet zomaar.Dus het zal wel een knappe meid zijn.
Buiten dat hoeft het niet ordinair te zijn.
En het schijnt wel lekker te verdienenquote:Op maandag 15 december 2008 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vragen haar niet zomaar.Dus het zal wel een knappe meid zijn.
Buiten dat hoeft het niet ordinair te zijn.
Ik heb wel zin in wat lekkers.quote:Op maandag 15 december 2008 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
makkelijker kunnen we het niet maken, wel lekkerder.. is het tochjuist?
Niet? Dan ben je weer onduidelijk en zoek je iets om te mekkeren?quote:
Nee, want hoe lekkerder de dame in kwestie, hoe moeilijker het is. Ze heeft immers zat keus. Door je eisen wat lager te zetten verbreed je de potentiële doelgroep. Dan maak je het dus niet leuker/lekkerder, maar wel makkelijkerquote:Op maandag 15 december 2008 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
makkelijker kunnen we het niet maken, wel lekkerder.. is het tochjuist?
Hier in Nederland niet, Engeland volgens mij ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 15 december 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het schijnt wel lekker te verdienen
En toch krijg je vaak verhalen te hore over de 'lekkere' dames dat ze maar nooit een leuke kerel krijgen. Dus het aanbod is dus ook niet geweldig. Zou je dus makkelijk doorheen moeten kunnen prikken lijkt me.quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, want hoe lekkerder de dame in kwestie, hoe moeilijker het is. Ze heeft immers zat keus. Door je eisen wat lager te zetten verbreed je de potentiële doelgroep. Dan maak je het dus niet leuker/lekkerder, maar wel makkelijker
Marketing
ik ga liever voor een combi van dingen in een persoon, een leuke snoet is fijn, maar toch het innerlijk enzquote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toch krijg je vaak verhalen te hore over de 'lekkere' dames dat ze maar nooit een leuke kerel krijgen. Dus het aanbod is dus ook niet geweldig. Zou je dus makkelijk doorheen moeten kunnen prikken lijkt me.
En ik ga liever voor lekker dan makkelijk
Hier in Nederland in ieder geval niet. Dan moet je toch al een erg gewild en bekend model zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En het schijnt wel lekker te verdienen
Wanneer sta jij erin?quote:
Ik ben meestal onduidelijk dat moet je nu inmiddels wel wetenquote:Op maandag 15 december 2008 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Dan ben je weer onduidelijk en zoek je iets om te mekkeren?![]()
ik vind dat wel iets om trots op te zijn namelijk.Dus blij ja.
quote:
Hoe verhoud het innerlijk zich hierin dan ?quote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee, want hoe lekkerder de dame in kwestie, hoe moeilijker het is. Ze heeft immers zat keus. Door je eisen wat lager te zetten verbreed je de potentiële doelgroep. Dan maak je het dus niet leuker/lekkerder, maar wel makkelijker
Marketing
Dat komt omdat lekkere dames over het algemeen wel weten dat ze lekker en dus gewild zijn. Dus kunnen(en gaan!) ze hoge eisen gaan stellen aan potentiële baltspartners. Dat vrijwel geen menselijke man door de checklist komt ligt vervolgens uiteraard niet aan henzelf.quote:Op maandag 15 december 2008 18:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toch krijg je vaak verhalen te hore over de 'lekkere' dames dat ze maar nooit een leuke kerel krijgen. Dus het aanbod is dus ook niet geweldig. Zou je dus makkelijk doorheen moeten kunnen prikken lijkt me.
En ik ga liever voor lekker dan makkelijk
Dat komt niet op de eerste plaats. Het eerste wat je ziet is iemands uiterlijk/gedrag en aan de hand daarvan worden de eerste conclusies getrokken, of je het nu wil of niet.quote:Op maandag 15 december 2008 18:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoe verhoud het innerlijk zich hierin dan ?
Jajaja, Gargamel, we weten het nu welquote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei het eigenlijk meer om Elegy nog iets te kwijlen te geven, niet echt omdat ik er nou trots op zou zijn oid.
En een lekker wijf hoeft niet persé ook lekkere sex te betekenen he
Of dat ze uberhaupt leuk isquote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei het eigenlijk meer om Elegy nog iets te kwijlen te geven, niet echt omdat ik er nou trots op zou zijn oid.
En een lekker wijf hoeft niet persé ook lekkere sex te betekenen he
Ik hoef niet iemand leuk te vinden als het alleen maar om sex gaat, eigenlijk.quote:
Ow ging het alleen om ONS-enquote:Op maandag 15 december 2008 19:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hoef niet iemand leuk te vinden als het alleen maar om sex gaat, eigenlijk.
Niet zozeer, ik antwoord alleen maar op je vraag over het leuk gehaltequote:
om maar te zwijgen over kruimels!quote:
Kruimels zijn lekkerquote:Op maandag 15 december 2008 19:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
om maar te zwijgen over kruimels!
Wat voor werk/hobby met knappe tafels heb jij dan ?quote:Op maandag 15 december 2008 19:45 schreef kwaakvaak het volgende:
Het schijnt dat je van een knappe tafel niet kunt eten, nu ben ik door mijn hobby/soort van werk, toch redelijk wat van die knappe tafels tegen gekomen. En nu wil ik niet generaliseren, maar de meeste van die tafels met een mooi dun reepje blondkleurig tafelkleed, hadden eigenlijk een rekenmachine nodig om 10 + 10 uit te rekenen.
Nu zegt dat niets over het primaire dierlijke instinct tussen de lakens, Alleen, zie ik, vangst van de maand, het toch echt anders. Als ik dan toch de keuze heb tussen een knappe tafel die het matras door je bilnaad naar binnen zuigt, of een minder knappe tafel waar ik ook na dat uurtje matrasflossen ook nog een beetje gesprek mee kan hebben. Nou, doe mij die laatste maar, is voor de langere termijn een stuk interessanter
Nee, meer verveeld door het inlezen hierquote:
We zijn er niet alleen om jou te plezieren he hunk.quote:Op maandag 15 december 2008 20:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, meer verveeld door het inlezen hier
quote:Op maandag 15 december 2008 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We zijn er niet alleen om jou te plezieren he hunk.
Nou ik heb anders hele gespreken gehad met een stukje chocolade banketquote:Op maandag 15 december 2008 19:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar met een tafel kun je heul niet praten Kwaak
Hey, zolang ik met mijn eigen boodschappen thuis kom, is alles oke.quote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Bengeltje toch! Wat een dubbele boodschappen hier!
Iets met foto's enzoquote:Op maandag 15 december 2008 20:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat voor werk/hobby met knappe tafels heb jij dan ?
Je werkt in de foto ontwikkelcentrale van het Kruidvat?quote:
Die's ook dubbelzinnigquote:Op maandag 15 december 2008 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, zolang ik met mijn eigen boodschappen thuis kom, is alles oke.
hoop ik
*Aait*quote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nou ik heb anders hele gespreken gehad met een stukje chocolade banketmaar dat speelde zich dan ook waarschijnlijk in mijn hoofd af..
Wat zegt u zuster, ja doe mij die groene jas maar weer, touwtjes op de rug niet te strak, dat slaat zo rottig. Nee ik neem mijn pilletjes, ja die roze eerst met water..
Dan de hema he. Kruidvat stuurt het naar kodak.quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je werkt in de foto ontwikkelcentrale van het Kruidvat?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je werkt in de foto ontwikkelcentrale van het Kruidvat?
uhu... Ik vond mezelf in Hook ook best goed, en hoe ik die robot in Bicentennial man speelde, fuck... Brilliant met hoofdletter B!quote:
Je vertaalt iig niet met babelfishquote:Op maandag 15 december 2008 21:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu... Ik vond mezelf in Hook ook best goed, en hoe ik die robot in Bicentennial man speelde, fuck... Brilliant met hoofdletter B!(om maar te zwijgen van de enorme stortvloed flauwekul die ik in Alladin er uit mocht gooien. HEEERLIJK!)
Naaah... ik ben op Nederlandsche les geweest bij mijn goede vriend Jeroen Krabbe, ook zo'n meesterlijk goede acteur overigensquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je vertaalt iig niet met babelfish
Heb wel over 2 minuten vierde seizoen van prison break binnenquote:
Randstadrail tussen Laan van NOI en Den Haag CS?quote:Op maandag 15 december 2008 22:05 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb zowaar vanavond voor het eerst in tijden weer eens een foto gemaakt zomaar voor de lol
[ afbeelding ]
De netkous.quote:Op maandag 15 december 2008 @ 22:17 schreef Adolecens het volgende:
En wat zien we hier Cees?
Dat krijg je als je nooit buiten komt.quote:Op maandag 15 december 2008 @ 22:20 schreef Elegy het volgende:
! Nooit eerder gezien!
En dan woon ik nog wel in Den Haag
Ik ben cees niet, die is enkel eigenaar van de xs4all spacequote:
Jij ook al?quote:Op maandag 15 december 2008 22:20 schreef Elegy het volgende:! Nooit eerder gezien!
En dan woon ik nog wel in Den Haag
Precies. Even uitprinten, lamineren en hatsaaquote:Op maandag 15 december 2008 22:22 schreef Adolecens het volgende:
Hij kijkt liever naar rokjes en mooie vrouwen op plaatjes ja![]()
Veul handiger en je loopt geen risico op een beuk
Je kan wel zien dat je een pro bent, dat lamineren was ik nooit opgekomenquote:Op maandag 15 december 2008 22:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Precies. Even uitprinten, lamineren en hatsaa
Anders blijf je inktpatronen kopenquote:Op maandag 15 december 2008 22:50 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat je een pro bent, dat lamineren was ik nooit opgekomen
Dat laminerenquote:Op maandag 15 december 2008 23:22 schreef Elegy het volgende:
Weet je wat het is, als je een glasplaat voor je monitor zet, loopt het alsnog je keyboard in. Na enkele ramplanken versleten te hebben kwam ik ineens op het lumineuze idee om te lamineren. Die apparaten kosten toch niks meer tegenwoordig. Bovendien is het ook praktisch onder de douche of in bad
Jij bent er vlot bij, met de voorbereidingen voor Sinterklaas 2009 dan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
moggu.
* Duf is*
Eigen schuld, te laat naar bed.
Vanmiddag moet ik een gedicht schrijven en twee cadeautjes halen, jippie
Heb ik zolang geslapen? Het is nu december 2008, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:54 schreef Q. het volgende:
Ik moet ook nog surprise en gedicht maken maar ik heb nog anderhalve maand tot het sinterklaas is.
Wij vieren altijd sinterklaas in februari. Dit keer in een huisje in Drenthe.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik zolang geslapen? Het is nu december 2008, toch?
Jezus, hoe vaak moet jij gedwongen in een huisje zitten met jou familie zeg!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij vieren altijd sinterklaas in februari. Dit keer in een huisje in Drenthe..
Dit is met vrienden, dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, hoe vaak moet jij gedwongen in een huisje zitten met jou familie zeg!
Oke dan, ik had al echt oprecht medelijden met je.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is met vrienden, dat is niet zo erg.
En terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke dan, ik had al echt oprecht medelijden met je.
Kleine mensen ftw!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:23 schreef kwaakvaak het volgende:
morning...
Klutsekindje
JannieBruintje
en iedereen die ik over het hoofd zie ondanks dat ze wel boven die 1.65 uit steken
Ze denkt dat we dieseltjes zijnquote:
Ok dan is het goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, meer van die locomotiefjes, die je moet stoken met steenkolen.
Nadat ik dat spel had uitgespeeld was ik helemaal into Chrystal Method en Rob Zombie (2-lane blacktop).quote:
Het is zeker koud! Nog anderhalve maand en dan een maand naar de tropenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:23 schreef Kreator het volgende:
Godsklere het is koud!.
Nog anderhalve week werken. En dan 2 weken vrji.
Jep het is echt koud. Na de ervaring in het ff op en neer naar het lokale plein heb ik mijn fietstripje naar de stad maar ff uitgesteld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:23 schreef Kreator het volgende:
Godsklere het is koud!.
Nog anderhalve week werken. En dan 2 weken vrji.
Hulp nodig? (of had je dat liever van een lekker wijf gehoord..)quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:30 schreef Belsezar het volgende:
Het is zeker koud! Nog anderhalve maand en dan een maand naar de tropen
Hehe, mensen worden snel lui met deze kouquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep het is echt koud. Na de ervaring in het ff op en neer naar het lokale plein heb ik mijn fietstripje naar de stad maar ff uitgesteld.
Lekkere wijven genoeg daar. Stranden vol met ze!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hulp nodig? (of had je dat liever van een lekker wijf gehoord..)
Hehe, je pikt ze er wel tussen uit hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je moet alleen wel goed controleren of het wel echt een wijf is.
Dat zijn dan ook wel twee erg sterke nummers in die soundtrackquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:26 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Nadat ik dat spel had uitgespeeld was ik helemaal into Chrystal Method en Rob Zombie (2-lane blacktop).
Nu gaat het wel weer hoor, dankje...
Rob Zombie moet het vooral bij zijn films houden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel twee erg sterke nummers in die soundtrack
En Rob Zombie is gewoon tof. Uiteraard.
Want daar krijg je het warm van?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef mrbox het volgende:
shit moet ik weer die kou in, ff zien hoe goed de nieuwe dienst regeling werkt
Nee dat was een verkapte doei ik ben met de trein weg.quote:
Rob Zombie maakt toffe muziekquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rob Zombie moet het vooral bij zijn films houden.
Dit nummer vond ik ook tof.
ik hoorde gisteren dat de Need for Speed series op gaat houden. Waar en van wie weet ik niet meer trouwens.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rob Zombie moet het vooral bij zijn films houden.
Dit nummer vond ik ook tof.
WipeOut, wat was dat ook al weer, er gaat ver weg wel een lampje branden ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Rob Zombie maakt toffe muziek.
Atom Bomb van Fluke vind ik beterOok al te vinden in een spel trouwens, WipeOut.
Ja,dat hoorde ik ook. Schijnt te komen doordat Burn Out en NFS 2 reeksen van EA zijn die inmiddels teveel op elkaar lijken, en de inspiratie om NFS helemaal anders te maken ontbreekt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik hoorde gisteren dat de Need for Speed series op gaat houden. Waar en van wie weet ik niet meer trouwens.
Zou wel jammer zijn, ik heb er altijd veel plezier mee gehad
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
WipeOut, wat was dat ook al weer, er gaat ver weg wel een lampje branden ja.
En ik vind zijn muziek dus niet echt wat, en je gaat me waarschijnlijk vreselijk vinden als ik je ook nog vertel dat zijn films eigenlijk ook niet echt mijn ding zijn.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zijn muziek vind ik tof, maar zijn films heb ik nog nooit gezien
Ik zou 'm slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef MLI het volgende:
Hey y'all.![]()
Ik geef mezelf een dagje vrij van school. Maar welke idioot is er in de muren aan het boren op MIJN VRIJE DAG!!!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is een Marokkaan. Die slaat misschien terug.
Leg hem gewoon uit dat het een eerwraakkwestie is, dat begrijpt ie wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:28 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is een Marokkaan. Die slaat misschien terug.
VERKEERDE PIquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:36 schreef Kreator het volgende:
IK HAAT PRINTERS. EN DAN MET NAME BARCODEPRINTERS..
Ik ken ze wel, maar heb ze nog niet gezien, eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]Ik had toch van jou wel verwacht dat je House of 1000 corpses of The Devil's Rejects wel kende.
Mwah, ik vond die films dus echt geen reet aan eerlijk gezegd, dus je hebt er weinig aan gemist iig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar heb ze nog niet gezien, eigenlijk
Splatter en uitbundige gorefilms zijn de laatste tijd wat minder aan mij besteed, doet me minder. Zag laatst El Orfanato liggen, moet ik toch maar eens aanschaffen.
Nuja, zombiefilms zijn natuurlijk altijd wél tof. Maar dat is logisch.
Jammer. Ach over 10 jaar blazen ze er weer nieuw leven in. Zoals met alle gamesreeksenquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,dat hoorde ik ook. Schijnt te komen doordat Burn Out en NFS 2 reeksen van EA zijn die inmiddels teveel op elkaar lijken, en de inspiratie om NFS helemaal anders te maken ontbreekt.
Need 4 Speed 2: Special Edition was veruit de beste.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer. Ach over 10 jaar blazen ze er weer nieuw leven in. Zoals met alle gamesreeksen
Hmm, naja, misschien als ik ze eens tegenkom in de budget-budgetbak ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vond die films dus echt geen reet aan eerlijk gezegd, dus je hebt er weinig aan gemist iig.
Maar zombiefilms zijn idd tof.
Ik vond Most Wanted het leukst denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Need 4 Speed 2: Special Edition was veruit de beste.
Die inderdaad. En Hot Pursuitquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:45 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Need 4 Speed 2: Special Edition was veruit de beste.
Porsche Unleashed & High Stakesquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Most Wanted het leukst denk ik.
Ik ook, geweldige tijd gehad met die game. Wat een wagens had ik zegquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Most Wanted het leukst denk ik.
Ik snap 'm ook, maar ik blijf me af en toe echt verbazen over jouw typstijl.quote:
Gewoon geen Skyradio luisterenquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef Kluts het volgende:
Mariah Carey opnieuw populairst met Kerstmis
Die heb ik inmiddels ook weggezapt. 3FM ftw.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon geen Skyradio luisteren
Sowieso, radioHoewel, de top tig bij Veronica is wel weer leuk. Daar stat nog wel eens wat leuks in.
Dat vind ik ook al zo'n dramazender. Ik wilde die giel altijd voor zijn kop schoppen als ik 'm in de supermarkt zagquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels ook weggezapt. 3FM ftw.
Radio luister ik vooral als ik echt niet weet wat voor muziek ik op wil zetten.
Is het werkelijk zo ergquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook, maar ik blijf me af en toe echt verbazen over jouw typstijl.
Ik vind de muziek wel van alles wat, hoewel je ook van die platen hebt die ze daar altijd draaien. En de Koen en Sandershow vind ik dan weer echt tof. Met Paultje Pils op vrijdag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo'n dramazender. Ik wilde die giel altijd voor zijn kop schoppen als ik 'm in de supermarkt zag
Sowieso heb ik echt een grafhekel aan al dat "oh-hoor-mij-toch-eens-zoooo-leuk-zijn" geblaat 's ochtends. Nekschot moeten die knakkers krijgen, allemaal
Eh. Ja.quote:
Sinds wanneer draaien ze 's ochtends muziek op de radioquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel van alles wat, hoewel je ook van die platen hebt die ze daar altijd draaien. En de Koen en Sandershow vind ik dan weer echt tof. Met Paultje Pils op vrijdag.
Ik heb die film gewoon nog steeds niet gezien.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik luister nu de muziek die bij The Dark Knight hoort, geniaal. Krijg gewoon weer kippenvel.
Wipeout op playstation one, dopeness! goede sound track, bizart spel..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ye olde skool. Later opgevolgd door WipeOut 2000, Pure en Fusion.
Met als aardige kloon Slipstream.
Zijn muziek vind ik tof, maar zijn films heb ik nog nooit gezien
MLI!![]()
Niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die film gewoon nog steeds niet gezien.![]()
Meen je !quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb die film gewoon nog steeds niet gezien.![]()
Da's old skool man! Ik mocht toen geen spelcomputer van mijn ouders, inmiddels heb ik dat ruimschoots ingehaaldquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wipeout op playstation one, dopeness! goede sound track, bizart spel..
De eerste playstation, gekocht 2 dagen voor de officiele release in NL. Gelijk uitelkaar geschroefd om te kijken wat er in zat. En de beveiliging was zo knullig dat je met een schakelaartje de disc insert kon omzeilen. Origineel erin, toc uitlezen, schakelaar omzetten, deksel openen, kopie erin en dan vanuit het menu kiezen voor "start game".
Heeft me toen 2 CD-R's gekost om uit te zoeken wat het discformat van dat kreng was, maar daarna was het hek van de dam en heb ik heel stout de halve intertoys in backup gezet.
Let wel, dit was pre-internet heDat wil zeggen, pre breedbrand, de connectie naar internet was 28k8..
oh man.... ik ben echt een ouwe lul he
Koen en Sanderquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel van alles wat, hoewel je ook van die platen hebt die ze daar altijd draaien. En de Koen en Sandershow vind ik dan weer echt tof. Met Paultje Pils op vrijdag.
Gothic topicquote:
"Ga toch krassen, dan win je nog eens wat"quote:
Nee nog steeds niet, ik vergeet het elke keer weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef dawg het volgende:
Elegy, heb je Antimatter nu al eens geluisterd?
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:50 schreef Elegy het volgende:
Nee nog steeds niet, ik vergeet het elke keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |