Waaat? Geen kusje!!quote:Op maandag 15 december 2008 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
K-babe. (wáát!?!? geen kúsje!?!?)
Ik wilde altijd al eens een tvp vlak voor de lapo posten.
Eigenlijk moest het de lapo zijn, maargoed.
Ojee, zit je dat zo hoog?quote:Op maandag 15 december 2008 13:31 schreef Litpho het volgende:
Het alleen al noemen van die wancreatie van Gray is al bijna voldoende reden om überhaupt iets in bed te zijn voorlopig te laten.
Die zit ook in NFS Underground 1quote:Op maandag 15 december 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
Slap in bed.quote:Op maandag 15 december 2008 13:35 schreef Elegy het volgende:
Ik slap voornamelijk inbed, eigenlijk. Daar ben ik dan ook best goed in. Hoewel ik niet eens zo dol ben op slapen.
quote:
Ja, als in slap happyquote:
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene racequote:
Ik vond Most Wanted ook wel tof trouwens. Helemaal zelf uitgespeeld, wat toen voor mij echt een hele prestatie was.quote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene race
Ik zit met MW nog maar op iets van 23%. Ik speel spellen bijna nooit uit trouwensquote:Op maandag 15 december 2008 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Most Wanted ook wel tof trouwens. Helemaal zelf uitgespeeld, wat toen voor mij echt een hele prestatie was.
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheurenquote:Op maandag 15 december 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat spel waar je zo'n moeite had met die ene race
MW was echt tof, maar op het eind ook godsonmogelijk moeilijk. Je moet ook allemaal van die politie-achtervolgingen ontsnappen, en op het eind heb je 20 auto's achter je aan en een helicopter boven je.quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit met MW nog maar op iets van 23%. Ik speel spellen bijna nooit uit trouwensKoop ook veel te veel spellen
Die was heerlijk, eensch.quote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheuren
Mwah, daar zijn genoeg alternatieven voor (Grid, PGR, GT etc.), ik vind dat tunen eigenlijk wel vetquote:Op maandag 15 december 2008 13:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd dat ze terug gaan naar tijd van Need for Speed 2, dat was pas racen, teminste niet al die tuning crap ertussen. Lekker over bergweggetjes scheuren
quote:Op maandag 15 december 2008 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
MW was echt tof, maar op het eind ook godsonmogelijk moeilijk. Je moet ook allemaal van die politie-achtervolgingen ontsnappen, en op het eind heb je 20 auto's achter je aan en een helicopter boven je.
Maar wel toffe auto's gehad in dat spel, Lamborghini Gallardo, Murcielago, AM DB9.
Dan ga je toch thuis indrinken?quote:Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
OMG. De koningin komt naar Apeldoorn met Q-day.
Dan is het daar natuurlijk niet normaal druk en duurt het dit jaar nog langer voordat ik mijn eerste drankje achter de kiezen heb.
Ik denk dat er weinig anders op zit. Vorig jaar duurde het al 2 (!) uur voordat ik mijn eerste amaretto gescoord had.quote:
Valt toch weer niet daarmee te vergelijken, stijl is/was heel anders toen en andere focus erop. Nu is het meer van "oh laten we maar snel de volgende versie eruitstampen om even snel geld te verdienen"quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn genoeg alternatieven voor (Grid, PGR, GT etc.), ik vind dat tunen eigenlijk wel vet
Die heeft toch een humble abode in Aplethorne? Ze blijft dus gewoon thuis volgend jaar!quote:Op maandag 15 december 2008 14:02 schreef Kluts het volgende:
OMG. De koningin komt naar Apeldoorn met Q-day.
Ga je elders Q-day vieren. Arnhem is bijvoorbeeld ook altijd leuk.quote:Dan is het daar natuurlijk niet normaal druk en duurt het dit jaar nog langer voordat ik mijn eerste drankje achter de kiezen heb.
Dat soort spellen zijn voor een veel beperkter publiek leuk dan games zoals ze nu zijn. Dat komt door gamers als ik, die dat racen, tunen en gedoe eromheen wel geinig vinden, en de races mogen pittig zijn, maar het moet wel leuk blijven. Dat is dan jammer voor mensen die dat toch te simpel vinden.quote:Op maandag 15 december 2008 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch weer niet daarmee te vergelijken, stijl is/was heel anders toen en andere focus erop. Nu is het meer van "oh laten we maar snel de volgende versie eruitstampen om even snel geld te verdienen"
En qua tunen zou ik het niet eens zo heel erg vinden mits ze niet altijd van die overdreven zooi nemen en meer afstelmogelijkheden aka. Auto Modellista (PS2)
Nee, prinses Margriet woont daar.quote:Op maandag 15 december 2008 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die heeft toch een humble abode in Aplethorne? Ze blijft dus gewoon thuis volgend jaar!De luie flikk0r!
[..]
Ga je elders Q-day vieren. Arnhem is bijvoorbeeld ook altijd leuk.
Al werken ze dat goed uit dan hoeft dat niet perse.quote:Op maandag 15 december 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort spellen zijn voor een veel beperkter publiek leuk dan games zoals ze nu zijn. Dat komt door gamers als ik, die dat racen, tunen en gedoe eromheen wel geinig vinden, en de races mogen pittig zijn, maar het moet wel leuk blijven. Dat is dan jammer voor mensen die dat toch te simpel vinden.
Ja was het maar vast zover. Al was het maar omdat dan de Kerst incl. winter voorbij is.quote:
Dan is Margriet een luie flikk0r!quote:
Your average run-of-the-mill stad vol zuipende tieners, lastige hangjeugd, uitgerangeerde B-artiesten, slecht bier in plastic bekertjes, sneue gezapige gezinnetjes met jengelende kroost.quote:Ben nog nooit in Ernhem geweest met Q-day, is dat wat?
Als het nou Tapdancing with the stars zou zijn...quote:Op maandag 15 december 2008 14:14 schreef Kluts het volgende:
Stevie Wonder naar Dancing With the Stars
Geweldig feest. Heel Nederland oranje ookal ben je zo republikeins als de pest of kan het je niet schelen dat we een monarchie zijn. De mocro's en de Wildersstemmers hand in hand op het Leidsplein en iedereen is vrolijk.quote:
Ja, da's wel jammer idd. Dan is het weer lente enzoquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja was het maar vast zover. Al was het maar omdat dan de Kerst incl. winter voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |