Ja! Maar toch heel open en fijn ingedeeld. En goedkoop!quote:
En dan word je wakker met een tepel naast je neus.quote:Op maandag 15 december 2008 15:45 schreef kwakveense het volgende:
"ik heb twee wat ehhh 'verzakte' moedervlekken hier naast mn borstbeen....zou u die wat ehhh 'naar boven' kunnen verplaatsen??"
edit: oh wacht, je was juist blij met je borsten![]()
Sowieso Jumbo.quote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! Maar toch heel open en fijn ingedeeld. En goedkoop!
Doet me denken aan Top Gear gisteravond. Iemand had bedacht dat een plastuitje voor vrouwen handig was, zodat ze voortaan in een zakje konden piesen als ze in de rij stonden bij het postkantoor.quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik wel hoofdschuddend weglopen om tegen een [insert wilelkeurig object] aan te gaan staan piesen..
Ik heb het, ik heb het aangedaan, ik heb het zelfs al uitgetrokken en in de was gedaan.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Nee maar dan kan ik wel hoofdschuddend weglopen om tegen een [insert wilelkeurig object] aan te gaan staan piesen..
Jazeker. Wij doen er sinds een poosje op maandag de boodschappen voor de hele week. Scheelt echt merkbaar in de kosten. We hadden vandaag voor 5 dagen avondeten, daarnaast dingen als Brinta (2 pakken), melk (4 pakken), brood, beleg, veel fruit, toetjes, alle benodigheden om kwarktaart mee te maken en luxere dingen als brie, salamiworst, Senseo extra dark en afbakbroodjes voor in totaal 53 euro. Dat vind ik écht niet duur, met z'n tweeën.quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb het, ik heb het aangedaan, ik heb het zelfs al uitgetrokken en in de was gedaan..
Maar bepaalde mensen zijn niet zo snel met foto's doormailen..
Maak je niet dik (:D) Jij krijgt de primeur Boem. Beloofd is beloofd.
Had jij niet ook nog foto's van een feest met een jurk???quote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik heb het, ik heb het aangedaan, ik heb het zelfs al uitgetrokken en in de was gedaan..
Maar bepaalde mensen zijn niet zo snel met foto's doormailen..
Maak je niet dik (:D) Jij krijgt de primeur Boem. Beloofd is beloofd.
5 euro p.p.p.d. is netjes.quote:Op maandag 15 december 2008 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jazeker. Wij doen er sinds een poosje op maandag de boodschappen voor de hele week. Scheelt echt merkbaar in de kosten. We hadden vandaag voor 5 dagen avondeten, daarnaast dingen als Brinta (2 pakken), melk (4 pakken), brood, beleg, veel fruit, toetjes, alle benodigheden om kwarktaart mee te maken en luxere dingen als brie, salamiworst, Senseo extra dark en afbakbroodjes voor in totaal 53 euro. Dat vind ik écht niet duur, met z'n tweeën.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Bob.! We zijn vanochtend naar de Jumbo bij de Euroborg geweest. Zo mooi.. *stil is*. Alleen wel heel veel lekkere luxe dingen die weerstaan moeten worden.
.
quote:Op maandag 15 december 2008 @ 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh Bob.! We zijn vanochtend naar de Jumbo bij de Euroborg geweest. Zo mooi.. *stil is*. Alleen wel heel veel lekkere luxe dingen die weerstaan moeten worden.
.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga zo ook naar de Jumbo! Ben het helemaal zat dat we hier omringd worden door alleen maar Albert Heijnsen de boodschappenkosten die de pan uit reizen, dus vanaf nu gaan we 1 keer per week met de auto naar de
Jumbo
Oh, dat klinkt fijn.quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
* uniekhoorn is weer helemaal uitgerust!
Wow, dat was..... fantastisch!!!!!!!!!!! Ik heb verdorie dit weekend 3 x met een blote kont in een sauna gezeten (had ik anders nooit gedurft), heb 2 x 2 uur in de fitness gestaan en ik heb heerlijk ontbeten en gegeten.
Ook nog 20 km gewandeld door het bos..
Owwwwwwwwwwww ik wil nog een week, daar gaan we nog eens heen!!
Ik ga er *nu* heenquote:Op maandag 15 december 2008 @ 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik ben er zo blij mee dat we dat in hebben gevoerd. Het scheelt geld, tijd (niet meer elke dag naar de supermarkt) en je hoeft niet meer elke dag na te denken over wat je toch eens moet gaan eten. Ik vind het geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |